Jorunn Hjertvik

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Jorunn Hjertvik er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jorunn Hjertvik

Uinteressert og overfladisk undersøkelser

Arvet henne fra tidligere fastlege som jeg var svært fornøyd med. Hjertvik virker uinteressert og er overfladisk i undersøkelser. Følger ikke opp ting hun har sagt hun skal gjøre til neste time. Lite serviceinnstilt og lite tillitvekkende.

Dyktig, hjelpsom, sympatisk

Jeg arvet Dr. Jorunn Hjertvik etter min tidligere fastlegen på Høvik. Fornøyd og synes hun er veldig bra både som lege og menneskelig

Flink lege

Hyggelig og nøyaktig lege. Flink til å diagnostisere, og god til å følge opp. Timebestiilling skjer på en app, så man slipper telefonkø. Kan anbefales.

Uinteressert og overfladisk

Jeg opplevde holdningen hennes som ovenfra og ned, avvisende og "jeg er legen, jeg vet best" - og det før hun har hørt hva du har å melde. Jeg kom med en av foreldrene mine, som hun hadde hatt litt kontakt med to år tidligere (som vikar). Mine foreldre ønsket å bytte til henne, ikke fordi de var misfornøyd med sin fastlege, men fordi han hadde vært sykemeldt en stund. Deres sykdomssituasjon har endret seg og blitt forverret ,og en sykemeldt fastlege vanskeliggjorde situasjonen.
Hun avfeide forsøket på oppdatering, hadde heller ikke lest seg opp på pasienten i forkant, og konstaterte at hun kjente pasienten og ikke ønsket noen innblanding fra pårørende. Den perioden mine foreldre hadde henne som fastlege ble ting vanskeligere og vanskeligere, så byttet de tilbake til fastlegen de hadde tidligere. Nå er fastlegesituasjonen mye bedre (legen er ikke sykemeldt). Dette var en vekker, man forstår hvor viktig det er å ha en fastlege som lytter, samarbeider og ser endring i pasienten.