Jorunn Hjertvik

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika
Tlf: 67 55 31 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jorunn Hjertvik er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jorunn Hjertvik

Imøtekommende, lyttende, ansvarlig og dyktig

Hun er blid og imøtekommende, hun lytter og undersøker deg grundig. En seriøs lege, som gjør sitt beste for deg. Kunnskapsrik og dyktig.

Var hun tilstede?

Som oftest virket det som legen ønsket seg et annet sted enn å behandle meg som pasient, men ellers hyggelig.

Uinteressert

I starten var denne legen lyttende og oppmerksom, men det siste året har hun vært uinteressert og overfladisk. Hun følger ikke opp det vi er enige om og virker som om hun ikke bryr seg om pasienten. Hun har også kommet med ufine kommentarer. Jeg bytter nå til en annen fastlege og kan ikke anbefale denne legen.

Engasjert og dyktig lege som inngir tillitt

Dyktig lege som er veldig tillitsskapende. Kunnskapsrik og oppmerksom - føler meg alltid veldig trygg og godt ivaretatt!

Kunnskapsrik, engasjert og trygg

Faglig oppdatert og kunnskapsrik og utstråler god trygghet. Svarer raskt og håndterer saker effektivt og godt. Kan anbefale legen på det varmeste.

Uproff lege

Uprofesjonell

En lege som ikke bryr seg om pasienten. Kommer for sent, tar seg en kaffe og skravler høyt med en kollega mens man står og venter på overtid. Var totalt uinteressert i mine problemer.

Anbefaler ikke.

Hastverk lege

Ble overført til denne Dr.,da forrige fastlege gikk av med pensjon.

Etter 3 besøk, er gjennomsnittlig ventetid etter avtalt time 38min . Den ene gangen måtte jeg vente 45 min etter avtalt time. Hun har økt antall pasienter per time for å maksimere sin egen pasient omløpshastighet.

I tillegg virker hun uinteressert i meg som pasient og det virker som hun vil ha meg fortest mulig ut igjen.

Nok er nok, jeg bytter :)

Uinteressert og overfladisk undersøkelser

Arvet henne fra tidligere fastlege som jeg var svært fornøyd med. Hjertvik virker uinteressert og er overfladisk i undersøkelser. Følger ikke opp ting hun har sagt hun skal gjøre til neste time. Lite serviceinnstilt og lite tillitvekkende.

Dyktig, hjelpsom, sympatisk

Jeg arvet Dr. Jorunn Hjertvik etter min tidligere fastlegen på Høvik. Fornøyd og synes hun er veldig bra både som lege og menneskelig

Flink lege

Hyggelig og nøyaktig lege. Flink til å diagnostisere, og god til å følge opp. Timebestiilling skjer på en app, så man slipper telefonkø. Kan anbefales.

Uinteressert og overfladisk

Jeg opplevde holdningen hennes som ovenfra og ned, avvisende og "jeg er legen, jeg vet best" - og det før hun har hørt hva du har å melde. Jeg kom med en av foreldrene mine, som hun hadde hatt litt kontakt med to år tidligere (som vikar). Mine foreldre ønsket å bytte til henne, ikke fordi de var misfornøyd med sin fastlege, men fordi han hadde vært sykemeldt en stund. Deres sykdomssituasjon har endret seg og blitt forverret ,og en sykemeldt fastlege vanskeliggjorde situasjonen.
Hun avfeide forsøket på oppdatering, hadde heller ikke lest seg opp på pasienten i forkant, og konstaterte at hun kjente pasienten og ikke ønsket noen innblanding fra pårørende. Den perioden mine foreldre hadde henne som fastlege ble ting vanskeligere og vanskeligere, så byttet de tilbake til fastlegen de hadde tidligere. Nå er fastlegesituasjonen mye bedre (legen er ikke sykemeldt). Dette var en vekker, man forstår hvor viktig det er å ha en fastlege som lytter, samarbeider og ser endring i pasienten.