Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av behandlere ved Vettre Legekontor

Professional

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

I see some people write about not communicative doctor.. Which, in my opinion not the most important for doctor.
She listened all what i said, explained where i had questions and took all necessary analysis.
Before i had another doctor, and also have with what to compare.
Maybe could be better if she was a little more open, but the main, she is a good professional.

Tillitt og service

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Har brukt Solfrid i ca 12 år. Og er veldig fornøyd med henne på alle måter. Hun tar meg i mot på venterommet med et smil. Hun tar seg tid til meg. Har jeg flere problemer, så hjelper hun meg med de også. Men hun vil ikke gå over tiden pga andre pasienter som venter, det er forståelig og en selvfølge. Vi har en veldig god kjemi, og kan smile og le. Helsepersonellet ute i skranken er jeg også veldig fornøyd med. Det er mye smil og latter og god kjemi med de også. Trives veldig godt der, og vil nok fortsette

Misfornøyd

Lege: Marthe-Lise Næss-Andresen Skrevet

Til tider hyggelig, men det virker som det kommer an på dagen. Opplever at hun til tider er usikker, ikke hører/tror på deg som pasient. Opplevd at det er blitt tatt prøver uten samtykke. Første gangene hos henne opplevde jeg henne som en dyktig lege, men etterhvert oppleves det som hun har lite tid.
Det er mye ventetid på venteværelset før man kommer inn, og jeg har også opplevd at jeg har måttet forte meg på timen så det kan tas igjen tapt tid for andre pasienter.

Arrogant og lite hjelpsom.

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Solfrid Hulbak er den dårligste fastlegen jeg har hatt noen sinne. Hun er respektløs og lite hjelpsom. Når du kommer med helseproblemer så gjør hun de til bagateller og hun vil ikke ta flere problemer samtidig. Da får du bestille en annen time og betale igjen😳 hun svarer direkte frekt noen ganger og virker veldig autoritær og lite sympatisk, anbefales virkelig ikke.

Påtatt og respektløs

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Jeg har hatt Hulbak som lege i 8 mndr. Pga en del sykdom har jeg derfor vært ofte hos henne. Jeg finner henne lite empatisk, belærende og det er rett og slett ubehagelig å være til time hos henne. Anbefaler henne derfor ikke. I tillegg som så mange andre har skrevet her; helsesekretærene er sure og hele kontoret er det dårligste legekontoret jeg har vært innom. Skjerpings!