Vettre Legekontor

Konglungveien 202 1392 Vettre

Siste vurderinger av Vettre Legekontor

Lite innterisert

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Har hatt henne to år nå, men å sitte hos legen å må komme med forslag selv er jeg ikke vandt til. Derfor bytter jeg nå. Hun sier ikke mye, så blir kjedelig å sitte der og ingen sier noe.

Fantastisk

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Jeg har hatt Hullbak siden 2000 og er meget fornøyd med henne. Nå når jeg sliter ser jeg virkelig hvor omsorgsfull hun er. Vetre legekontor er supert!

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Solfrid Hulbak Skrevet

Forventet å komme videre til spesialist (venstre ben svikter plutselig)???? Det har vart ca 1 uke.....fått låne krykke av nabo. Slik skal d vel ikke være?? Slutt på turer jeg trenger for å "hjelpe"andre svakheter???

Vennlig, kunnskapsrik og profesjonell.

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Margrethe Wilmers snakker ikke mye, men virker å tenke desto mer. Jeg oppfatter henne som ryddig, vennlig og interessert i hjelpe. Hun hadde en praktisk og handlingsorientert tilnærming til min problematikk som har strukket seg ut over tid. Opplever henne som profesjonell. Hun er trygg i rollen og med en respektfull holdning overfor pasienten. Legekontoret er hyggelig med flinke legesekretærer. De svarer raskt på telefon og det er ganske greit å få time. Jeg kan anbefale Margrethe Wilmers og Vettre legekontor.

Uengasjert og kunne ikke brydd seg mindre

Lege: Margrethe Wilmers Skrevet

Tam, slapp og uinteressert. Må foreslå ting selv, og da gjør hun det. Tiltaksløs og definitivt en motpol til min kjære tidligere fastlege som har gått av med pensjon dessverre. Virker ukjent med journal og lite initiativ. Ingen god samtalepartner. Går dit så lite som mulig. Utsetter å bestille time.