Helle Gjedebo

Østensjø Legesenter

2007

Østensjø Legesenter Telefonnummer23 12 61 8023 12 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo
Helle Gjedebo er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helle Gjedebo

Very good caring and attentive doctor

Kind, attentive, professional, gave me the specialist referrals to a very good specialist after my pregnancy. I am very sorry we had to leave her due to moving.

Meget god lege!

Helle er en mild og forståelsesfull lege. Hun tar plager på alvor og setter seg godt inn i det totale sykdomsbildet. Følte meg godt ivaretatt hos henne og følte det var god oppfølging både per telefon, brev og påfølgende legetimer. Var veldig deilig at man ikke måtte gjenta hele historien hver gang man kom inn, men at hun faktisk har lest igjennom journalen før timen. Måtte dessverre bytte da jeg ikke lenger er student. Bytter gledelig tilbake dersom hun jobber andre steder!

Veldig lyttende og tålmodig

En empatisk, tilstedeværende lege som tar seg god tid, er mild, behagelig og medmenneskelig
Hun får mie varmeste anbefaling.

Den eneste innvendingen jeg har (noe som ikke går på Gjedebo selv, men senteret hun jobber på), er at SiO ikke tar kontant betaling, og medfører for meg som foretrekker å betale kontant, ekstra heft.

Fantastisk

Utrolig dyktig og empatisk lege. Tar seg tid til pasient, lytter og forklarer. Anbefaler på det sterkeste! Aldri følt meg tryggere på en lege.

Den beste legen en kan kunne ønske seg!

Helt fantastisk! Tar seg alltid tid til pasienten og er en lege du føler du virkelig kan ta opp problemene dine med!