Helle Gjedebo

Østensjø Legesenter

2007

Siste vurderinger av Helle Gjedebo

Meget god lege!

Helle er en mild og forståelsesfull lege. Hun tar plager på alvor og setter seg godt inn i det totale sykdomsbildet. Følte meg godt ivaretatt hos henne og følte det var god oppfølging både per telefon, brev og påfølgende legetimer. Var veldig deilig at man ikke måtte gjenta hele historien hver gang man kom inn, men at hun faktisk har lest igjennom journalen før timen. Måtte dessverre bytte da jeg ikke lenger er student. Bytter gledelig tilbake dersom hun jobber andre steder!

Veldig lyttende og tålmodig

En empatisk, tilstedeværende lege som tar seg god tid, er mild, behagelig og medmenneskelig
Hun får mie varmeste anbefaling.

Den eneste innvendingen jeg har (noe som ikke går på Gjedebo selv, men senteret hun jobber på), er at SiO ikke tar kontant betaling, og medfører for meg som foretrekker å betale kontant, ekstra heft.

Fantastisk

Utrolig dyktig og empatisk lege. Tar seg tid til pasient, lytter og forklarer. Anbefaler på det sterkeste! Aldri følt meg tryggere på en lege.

Den beste legen en kan kunne ønske seg!

Helt fantastisk! Tar seg alltid tid til pasienten og er en lege du føler du virkelig kan ta opp problemene dine med!

Helt fantastik

God lytter, tar deg seriøst, en god lege opplevelse på alle måter. Føler at jeg har fått mye hjelp gjennom Helle!

Flink lege

Jeg har alltid vært fornøyd med Helle Gjedebo. Jeg må dessverre bytte da jeg ikke er student lenger. Hun kan absolutt anbefales.

Hjelpsom lege

Helle Gjedebo er hyggelig, effektiv og svært hjelpsom. Hun har hjulpet meg gjennom en langvarig sykdomsperiode på over et år. Hun fulgte meg opp på alle måter hun kunne underveis. Kjempegod å ha som fastlege.

Helt fantastisk lege

Helt utrolig fornøyd og skulle gjerne hatt henne livet ut men jobber på SiO for studenter etc. Åpner for stor tillit, trygghet og omtenksomhet. Gjør mer enn det hun skal og bryr seg oppriktig.

veldig imøtekommende og snill lege

Tar deg godt i mot og lytter til deg og gir deg råd. Er veldig veldig fornøyd. Anbefaler henne på det sterkeste til andre.

Veldig flink lege

Jeg er ikke så glad i legekontoret (SiO Sentrum) etter å ha hatt flere dårlige erfaringer (altfor ofte), men Helle veier opp for det.
Hun er flink til å stille spørsmål og følge opp.
I tillegg er det lite ventetid før timen, i motsetning til en annen lege der.
Om du skal velge en lege hos SiO Sentrum anbefaler jeg henne.

Dyktig og trygg!

Helle Gjedebo har jeg vært hos flere ganger det siste året og hun er alltid like tålmodig og rolig. Lytter, og gir gode råd. Ivaretar pasienten og er en veldig hyggelig dame! Anbefales. Hun har ofte noen ukers ventetid, men sånn er det med gode leger.

Profesjonell

Jeg har henne egentlig ikke som fastlege, men fikk en time hos henne da min fastlege ikke var til stede.

Hun hørte på mine problemer og tok seg tid til både undersøkelser og svar på spørsmål. Jeg skulle ha undersøkelser jeg selv synes er litt ubehagelige, men Dr. Gjedebo var rolig og profesjonell og gjorde legebesøket til en trygg og grei opplevelse.
Anbefales.

Rolig, lyttende, mild og vennlig er egenskaper som beskriver Dr. Gjedebo. Anbefales absolutt! Hun stiller deg spørsmål der det er nødvendig. Hun går verdig og forsiktig frem ved undersøkelser av kroppen. Hun forklarer nøye hvis du stiller spørsmål om det hun forteller deg. Hvis man lurer på om det kan være andre ting som feiler en, forklarer hun godt hvorfor hun ikke tror du har dette. Selv når man kan bli stresset av det som feiler en, er hun tålmodig og forståelsesfull, og avfeier deg ikke. Jeg opplever henne som kunnskapsrik. Hun tar deg på alvor, og hun tar nødvendige prøver når du etterspør dette. Jeg stoler på og føler meg ivaretatt hos dr Gjedebo.