Helle Gjedebo

Østensjø Legesenter

Autorisasjon (2007)

Helle Gjedebo er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Helle Gjedebo

Lege som kan korrigere sine feil

Jeg har ikke kjent legen lenge, men det har vært varierende hvor mye hjelp jeg har fått. Det som er fint med henne, er at man kan fortelle henne dersom du er misfornøyd. Hun klarer å ta til seg det du sier og er villig til å endre for å hjelpe deg. Håper jeg klarer å få bedre erfaring med henne i tiden fremover, og visst ikke for jeg bytte til en annen lege.

christian

Hun er e fantastisk fastlegge om jeg har hatt nå i 3 år. Hun er flink til og lytte og ordne med det meste.

Aldri hatt en bedre fastlege!

Dr.Gjedebo er ingenting annet enn helt fantastisk! Hun har hjulpet meg så masse gjennom tøffe perioder, vist forståelse og kommet med gode råd og forslag underveis. Alltid raske svar om det er noe. Kommer til å fortsette å ha henne som lege så lenge jeg kan, om jeg så må reise halve landet rundt.

Den beste legen jeg har hatt

Helle er sannsynligvis en av Norges aller beste fastleger. Hun tar seg tid til å lytte, tar deg alvorlig, henviser til spesialister der det er nødvendig, konsulterer med spesialister for å sikre best mulig oppfølging og behandling for hver enkelt pasient.

I tillegg er hun råeffektiv når det kommer til fornying av resepter via helsenorge.no, legger inn og ordner opp i alt mulig.

Hun har utrolig mye kunnskap og erfaring, og bruker dette aktivt i praksisen sin. Dessuten holder hun seg oppdatert og opplyst om ting som skjer i medisinverden! (her har en del andre fastleger noe å lære).

For å si det sånn; flytter hun til Tromsø, så flytter jeg etter :-)

Omsorgsfull og hjelpsom

Jeg hadde Helle som fastlege i 2015, som er ganske lenge siden nå men jeg sluttet kun med henne da jeg ikke lengre var student.

Jeg må si at opplevelsen jeg har hatt hos henne har satt godt inntrykk, da jeg ikke finner noen jeg føler var så omsorgsfull som henne. Hun tok problemene mine seriøst, og hjalp meg mye i en stresset tid.

Kan absolutt anbefale henne, såpass at jeg vurderer den lange reisetiden til hennes nye legekontor, og den lange ventelisten.