Frode Grøndahl

Autorisasjon (2001)

Legene Sentrum Vest Telefonnummer33 42 15 8033 42 15 ...
Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord
Frode Grøndahl er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Frode Grøndahl

Dyktig og empatisk

Byens beste lege. Er imøtekommende, og møter pasienter med respekt. Tar seg god tid, og er god til å lytte.
Ingen over. Ingen ved siden.

Flink på det fysiske, dårlig på psykiskhelse

Har hatt denne fastlegen i et par år. Han er flink hva gjelder fysike lidelser, og tar alt sånt veldig seriøst. Men jeg som sliter med psykiske lidelser føler at jeg ikke blir tatt alvorlig. Har søkt hjelp flere ganger uten å bli behandlet på den måten jeg trenger. Blir alltid fortalt om andre pasienter eller legen selv om alle plager de og han har hatt, som at vi blir sammenlignet.
Frode virker som en fin og bra allmennlege på generell basis, som sitter på mye kunnskap, men jeg føler ikke at jeg blir hørt når jeg trenger. Som da har eskalert til verre psykiske plager. Og alt til tross for at jeg har søkt hjelp

Setter seg inn i pasientens situasjon

Grundig og oppfølgende lege, med mye kompetanse. Føler seg ivaretatt. Bruker andre kompetanser eller ressurser der han selv er usikker. Anbefales!

Verdens beste lege

En fantastisk lege som tar seg god tid til pasientene sine, lytter og begrunner med god kunnskap, er han usikker sjekker han opp eller sender videre.

Mye bruk av turnuskandidater med dårlig opplæring.

Bytter fastlege:

Mange liker denne fastlegen og det er forståelig fordi han kommuniserer godt.

Men, har bl.a. vært hos 3 turnuskandidater under hans ledelse, fordi han var opptatt, og det var utelukkende dårlige opplevelser. Ingen av dem hadde basis forståelse for generelle elementære problemstillinger, så ingen av de besøkene hadde noe verdi, men virket kun mot sin hensikt. Folk som jobber i Rema får mer opplæring i ny stilling enn de turnuskandidatene, og det er for dårlig kvalitetssikring i et legekontor.