Ingebjørg Sørfonden Lidal

Autorisasjon (2009)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Ingebjørg Sørfonden Lidal er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingebjørg Sørfonden Lidal

Takk til en dyktig fastlege

Hun gjør alltid sitt ytterste for å hjelpe meg med det jeg har behov for. Og som kronisk syk pasient har jeg ofte behov for besøk, og gjerne litt komplekse behov. Hun er rask på tilbakemeldinger, hun undersøker behandlingsalternativer til meg, og jeg føler virkelig at dette er en lege som ønsker å hjelpe meg.

Når det kommer til selve legekontet, så har de desverre ikke den beste kapasiteten, men dette er ikke legen min sin feil.

Dyktig og tillitsvekkende

De gangene jeg var hos henne opplevde jeg å bli hørt og sett, og hun hadde svar på de spørsmålene jeg hadde. Hun fulgte opp og var tilgjengelig og behjelpelig med en sak jeg hadde som hastet. Hun var også veldig flink til å ta seg tid og jeg opplevde det som komfortabelt å gå til henne. Har ingenting å klage på, og hadde ikke byttet om det ikke var for at jeg flyttet!

Styr unna!!!

Dessverre ikke fornøyd med henne, og etter flere legetime hos henne i håp om å få svar men da var det å starte fra begynnelsen igjen. -Utrolig frustrerende og elendig pasientbehandling! Jeg har vært pasient her noen år men har aldri vært fornøyd, siste gang ble det nok, hadde tildeles store plager men kom ingen vei med tanke på behandling og medisiner, fikk ingen råd, ingen informasjon og kun betalte flere ganger legebesøk, hun er mer opptatt av å tjene penger enn å behandle pasienter, legen skal kunne sette riktig diagnose og skrive ut riktig medisiner. hun virker rett og slett uinteressert i deg og dine problemer, føltes veldig uprofesjonelt.
Som pasient føler jeg at jeg ikke blir tatt på alvor, men føler derimot at jeg bruker opp hennes tid og betalte flere unødvendige legetime i en kort periode uten resultat og medisin behandling, fikk helhetlig en dårlig følelse av timen, var veldig irritert og frustrert.
Det at hun har blitt lege må ha vært en status greie. Burde prøve seg ut i et annet yrke, dette er det verste jeg har vært borti av leger.
Vil ikke anbefale denne legen på noen som helst måte.👎👎👎👎👎

Ikke tilgjengelig

Som fastlege oppleves hus som høflig og omsorgsfull ved oppsøkt kontakt. Når det kommer til tilgjengelighet er jeg svært misfornøyd når jeg av fysiske årsaker ikke kan komme til legekontoret, og hun nekter å komme på hjemmebesøk fem minutter unna sitt legekontor. I realiteten har jeg ingen fastlege i en krevende og sårbar situasjon som kronisk syk.

God lege

Jeg er svært fornøyd med å ha Ingebjørg som fastlege.
Jeg synes hun gjør gode vurderinger i forhold til evt. videre henvisning til spesialist og jeg opplever at hun følger opp ved behov. Ingeborg er en fastlege jeg godt kan anbefale til andre.