Ingebjørg Sørfonden Lidal

Tlf: 55 59 61 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingebjørg Sørfonden Lidal er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingebjørg Sørfonden Lidal

Ikke til å anbefale

Fra første stund har eg følt at hun ikke hverken tror el vil høre. Har blitt bedt om å komme tilbake etter å ha ringt for å høre ang henvisningen hun skulle sende til spesialist.Da eg kom så sa hun bare :-åja den ja.
Gikk derfra nesten 300 kr fattigere ,noe som man ofte gjør, for man må alltid komme tilbake når man ringer å spørr om noe.
Sykemelding er noe som omtrent bare blir gitt om man er 'døds' syk, og om man er heldig så kan man få 2 dager.
Usympatiske og ikke imøtekommende..

Tillittsfull

Jeg er veldig fornøyd med Ingebjørg som fastlege. Hun er tillittsfull, lyttende og handlingskraftig. Har fulgt meg opp på en veldig tilfredsstillende måte.
Eneste konstruktive tilbakemelding er til tider lang ventetid på venterommet.

Dyktig fastlege

Lidal er en tydelig, løsningsorientert og en faglig dyktig fastlege. Hun er opptatt av helheten til pasienten, og er flink til å legge til rette for at man skal kunne stå i arbeid. Hun er flink til å lytte, og er sympatisk på en profesjonell måte til pasienten sitt beste. Hun henviser til andre instanser ved behov, og alltid etter god dialog med pasienten. Hun hjalp meg på en slik måte at jeg selv klarte å mestre min egen situasjon - underveis følte jeg meg godt ivaretatt og vi hadde en god dialog. Hun ga meg troen når jeg selv syntes det var vanskelig, og lot meg ikke gi opp.

Hun er unik

For meg er hun verdens beste fastlege. Fra første time følte jeg at jeg ble møtt som et menneske, ikke som en pasient eller en diagnose. Jeg ble både sett, lyttet aktivt til og hun fikk meg som pasient til å føle meg betydningsfull som menneske i denne relasjonen. For meg oppleves hun som utrolig engasjert og faglig dyktig. Dette har fått meg til å føle meg trygg og betydningsfull for henne. Det har gjort slik at jeg har turd å åpne meg mer og mer. I tillegg får jeg en god klem etter hver time når jeg ikke har det bra! Anbefales som fastlege på det varmeste

Forståelsesfull lege

Har hatt dr. Lidal som fastlege siden hun startet ved Danmarksplass Legesenter høsten-15.
Har en kronisk lidelse som jeg har vært ofte hos henne for.
Hun tar situasjonen min på alvor og er flink til å følge opp. Dersom hun er usikker i forhold til min kroniske lidelse henter hun informasjon hos andre leger eller hun henviser til spesialist. Er flink til å følge opp resepter på nødvendige medisiner. Sykmelder også når dette er nødvendig. Har også vært hos henne for andre ting, og generelt føler jeg at hun tar ting på alvor. Engasjert og dyktig lege.

Kontorpersonalet er stort sett også sympatiske, og det er relativt kort ventetid på telefonen på morgenen. Opplever at jeg raskt får time, ofte allerede samme dag eller i alle fall samme uke.

Eneste negative som kan nevnes er at det tidvis er lang ventetid før man kommer inn til legen.