Ingebjørg Sørfonden Lidal

Autorisasjon (2009)

Danmarksplass Legesenter AS Telefonnummer55 59 61 3055 59 61 ...
Pb 2346 Solheimsviken, Fjøsangerveien 51 5824 Bergen
Ingebjørg Sørfonden Lidal er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingebjørg Sørfonden Lidal

Veldig fornøyd

Eg har hatt Ingebjørg som fastlege i mange år, og har bare gode erfaringer. Ho har støtta meg igjennom vanskelige tider, og gjort det ho kunne for meg. Eg har slitt ein del psykisk, der ho har lytta og vist forståelse.

Eg har inntrykk av at Ingebjørg er ein lege som har kontakt med hjertet sitt, og som strekker seg langt for pasientane sine.

Eg er veldig takknemlig over å ha ho som fastlege.

Folkene på kontoret har og vist stor forståelse og vore støttande når eg har hatt det vanskelig.

Dyktig lege

Byttet lege til Ingebjørg, aldri vært meir fornøyd. Får veldig god oppfølging av ho når det er noko.

Dyktig, trygg og god lege.

Jeg har kun gode erfaringer med Lidal.
Hun lytter og hører, hun forklarer og er generelt god på kommunikasjon.
Jeg kjenner med ikke igjen i det som blir sagt om at hun ikke lytter, eller at man må være "dødssyk" for å bli sykmeldt.
Jeg har fått sykmelding når det har vært behov, og blitt henvist videre når det er behov for det.
Jeg er rett og slett kjempefornøyd.

Det hender "kontorpersonalet" ikke er like imøtekommende, og av og til korte og på grensen til frekke når man ringer og bruker tiden deres, men det skal ikke Lidal lide for.

Imøtekommende

Ingebjørg får pasienten til å føle seg hørt og ivaretatt. Hun kommuniserer godt. Lytter, stiller spørsmål og forklarer. Henviser til spesialist ved behov. Det er noen dager ventetid for å få time til for vanlige saker, men opplever å få time raskt ved akutt behov. Ingebjørg er også lett tilgjengelig på melding via Helsenorge.no, der hun svarer relativt raskt.

Trygg, imøtekommende, ordentlig

Hun er veldig opptatt av at pasienten skal føle seg hørt, og tar seg alltid tid til pasienten. Hun er ordentlig i alt hun gjør, og utfører en grundig jobb for å stille riktig diagnose.