Anders Midtun

Dalen Legesenter
Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Anders Midtun er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anders Midtun

dårlig lege, lite kontakt med pasientene

vært hos Anders noen ganger. Får inntrykk av at han er mer interessert i data og medisin enn mennesker. Gir lite av seg selv. Er kanskje faglig god, men hjelper lite hvis han ikke kan formidle ting...

Veldig flink

Tar det man sier seriøst og prøver å finne gode løsninger. Virker kunnskapsrik. Veldig hyggelig fyr, lett å prate med.

Veldig god fastlege!

Han har vært min fastlege i 2 år og jeg har bare positive erfaringer. Er flink, følger godt opp og er grundig. Han tar seg tid og besvarer alltid alle mine spørsmål. Hvis han er usikker på noe undersøker han det og kontakter meg etter konsultasjonen.

En fastlege jeg vil anbefale på det sterkeste.

En grundig lege som tar seg god tid til pasientene sine

Første besøk hos fastlege Anders Midtun denne uken for meg og min gutt på 2 år. Fikk veldig godt inntrykk av legen da han var grundig med å undersøke, tok seg god tid, hadde gode kunnskaper om sykdommen og lyttet nøye. Veldig glad for at jeg valgte han som fastlege😊

Behagelig og grundig.

Min første gang hos denne lege, og fikk ett positivt inntrykk . Lyttet til det jeg sa og undersøkte nøye. Går gjerne tilbake. Dette var ikke min faste lege som jeg for øyeblikk ikke aner hvem er.