Anders Midtun

Dalen Legesenter

2014

Siste vurderinger av Anders Midtun

Kunnskapsrik og hyggelig

Er veldig fornøyd med Anders som fastlege! Han tar seg god tid til pasienten, man får en følelse av å bli sett som et helt mennesket, og føler at man blir godt ivaretatt. Han spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe med - noe som gjør at man ikke får følelsen av at man må skyndte seg ut!

Har hatt langtidsvarende plager over mange år som ikke har blitt tatt på alvor av tidligere leger og heller ikke har funnet årsaken til av spesialister. Anders satt fort i gang utredelse av ulike mulige årsaker, sendte meg til spesialister og var flink til å følge opp.

Jeg anbefaler Anders på det sterkeste. Har hatt flere fastleger grunnet flytting, men aldri vært like fornøyd som nå!

Effektiv og grundig

God service og effektive konsultasjoner. Nettsiden for timebestilling er enkel i bruk og erstatter behovet for å ringe. Han har kort ventetid for å få time

God lege

Jeg er veldig fornøyd med Anders. Han lytter og tar meg på alvor. Han har alltid tid til å høre og er god i jobben sin. Han er også flink med sønnen min og snakker med han, ikke over han. Anders anbefales på det varmeste!

En fantastisk lege

Jeg har hatt Anders som min fastlege i noen år nå og jeg er kjempe fornøyd. Han tar mine plager på alvor, tar seg tid og henviser meg videre når det er behov for det. Han er veldig flink og tålmodig med min datter også. Leger kan ikke vite alt innen helse og medisin, det er helt umulig. Men han undersøker mer når han er usikker på noe. Og jeg som pasient klarer fint å lese på egenhånd om hva jeg kan gjøre selv. Man kan gå inn på helsenorge.no og se når han er ledig og bestille time der. Det er sjeldent at jeg ringer for å bestille time.

Trygg og kunnskapsrik

Hatt Anders som fastlege i noen år nå. Veldig flink lege og jeg er veldig fornøyd med han. Medmenneskelig, kunnskapsrik, tar god tid, forklarer grundig og har alltid en løsning.