Anders Midtun

Dalen Legesenter

2014

Dalen Legesenter Telefonnummer55 17 60 4055 17 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Anders Midtun er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anders Midtun

God lege

Jeg er veldig fornøyd med Anders. Han lytter og tar meg på alvor. Han har alltid tid til å høre og er god i jobben sin. Han er også flink med sønnen min og snakker med han, ikke over han. Anders anbefales på det varmeste!

En fantastisk lege

Jeg har hatt Anders som min fastlege i noen år nå og jeg er kjempe fornøyd. Han tar mine plager på alvor, tar seg tid og henviser meg videre når det er behov for det. Han er veldig flink og tålmodig med min datter også. Leger kan ikke vite alt innen helse og medisin, det er helt umulig. Men han undersøker mer når han er usikker på noe. Og jeg som pasient klarer fint å lese på egenhånd om hva jeg kan gjøre selv. Man kan gå inn på helsenorge.no og se når han er ledig og bestille time der. Det er sjeldent at jeg ringer for å bestille time.

Trygg og kunnskapsrik

Hatt Anders som fastlege i noen år nå. Veldig flink lege og jeg er veldig fornøyd med han. Medmenneskelig, kunnskapsrik, tar god tid, forklarer grundig og har alltid en løsning.

dårlig lege, lite kontakt med pasientene

vært hos Anders noen ganger. Får inntrykk av at han er mer interessert i data og medisin enn mennesker. Gir lite av seg selv. Er kanskje faglig god, men hjelper lite hvis han ikke kan formidle ting...

Veldig flink

Tar det man sier seriøst og prøver å finne gode løsninger. Virker kunnskapsrik. Veldig hyggelig fyr, lett å prate med.