Kirsti Merete Withbro

Autorisasjon (2012)

Klæbu legesenter AS Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ...
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Kirsti Merete Withbro er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kirsti Merete Withbro

Interessert og ekte

Har vært hos henne med min sønn. Hun snakket direkte til han, med glimt i øyet og ikke via meg, var interessert og nysgjerrig på det han hadde å fortelle. Laget god stemning og fikk ergo høre mye. Stort smil.

Tar meg på alvor

Kirsti har fulgt meg opp gjennom en tøff periode og har virkelig tatt meg på alvor og hjulpet meg på alle tenkelige måter <3

Ikke forberedt til timen

Jeg har hatt forskjellige vikar fastleger etter at min fastlege sluttet her på legesenteret, uten at jeg har følt noen problemer med det.
Møtte min nye fastlege med spørsmål om hva kan jeg gjøre for deg da?
Begynte så å se på legesjornalen min, trakk hurtige konklusjoner utifra hva de andre hadde skrevet.
Satte seg ned og doblet min dose av medisiner?
Kom i konflikt med henne med en gang, lite intresert i min livssituasjon. Tok det for gitt at jeg var et A til Å menneske hva gjaldt kosthold og livssituasjon, skremmende.
Henviste til stadighet hva hun hadde lært av andre leger.
Det jeg er ute etter, er en lege som har satt seg inn i min legesjornal, og møter meg forberedt.

God lege

Hører på deg og hjelper deg med som trengs. God kontakt med pasientene sine. Tar deg på alvor og spør deg alltid om det er noe annet som plager deg.

Ikke fornøyd

Ble henvist til denne fastlegen etter min gamle måtte flytte. Virker som hun ikke tar pasienten seriøst og uttrykk som "Vet ikke, kom tilbake om det ikke blir bedre" er flittig brukt. Kommer til å lete etter en ny umiddelbart for min egen helses skyld