Klæbu legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av Klæbu legesenter AS

Kald fremtoning og forutinntatt!

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Møtte ingen forståelse, interesse eller medmennsekelighet fra denne damen! Hun hadde en nedlatende tone og undersøkte lite om hvordan plagene mine påvirket min livssituasjon, men likevel var hun tydeligvis «ekspert» på hvordan mine helseplager påvirket min hverdag. Jeg ble ikke hørt og fikk ingen hjelp. Hun hastet seg i gjennom timen og opptrådde som en svært uprofesjonell og kald lege. Heldigvis står jeg på venteliste til ny fastlege og skal aldri oppsøke hjelp fra denne damen igjen.

Useriøs lege

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Jeg hadde dr. Bruheim som lege i mange år og følte aldri at jeg fikk noen klare svar fra henne. Ble ofte avfeid og følte at jeg var til bry da jeg kom med plagene mine.

Jeg har i årevis slitt med meget med kroniske smerter, og til tross for gjentatte besøk på grunn av at dette gikk ut over skole- og arbeidshverdagen, ble jeg ikke tatt på alvor. Til slutt spurte jeg om jeg kunne bli utredet, da jeg trodde jeg visste hva det var selv. Jeg fikk dermed beskjed om å prøve et familiemedlems(!) medisin for å se om den fungerte. Hva i alle dager?

Hun er heller ikke flink til å henvise. Hverken barn eller voksne. Anbefales på ingen måte. Styr unna. Spesielt hvis du har barn. Tror hun blir fornærmet om du ber om det. Jeg oppfattet i alle fall det.

Vurdering

Lege: Rahele Zarabi Skrevet

Behagelig, lyttende og løsningsorientert lege. Oppmerksom og lett å ha en dialog med, snar til å innhente kunnskap og til å videresende til spesialist istedenfor å gjette diagnose. Flink til å informere

Vimsete, lat og utsettende.

Lege: Susanna Bruheim Skrevet

Fikk henne automatisk da mil fastlege flytta. Tar meg aldri seriøst og setninger som «vi ser det an» blir flittig brukt! Vimser mye og orker lite, spesielt om hun må reise seg eller skrive noe ekstra. Henviser ikke og liker best å utsette problemer til senere. Lite fornøyd, så ser meg nødt til å bytte.

Blir tatt på alvor

Lege: Rahele Zarabi Skrevet

Rahele er en utrolig dyktig lege, som tar i hvert fall meg på alvor. Hun sitter ikke å fikler med pc'n når man kommer inn til henne. Jeg opplever at hun tar meg som pasient på alvor, og går helhjertet inn for å finne en løsning på ev. problemer. Håper å få ha henne som fastlege i mange år fremover.