Klæbu legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av behandlere ved Klæbu legesenter AS

Ubehagelig opplevelse

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Det var en ubehagelig opplevelse å dra hit. Følte jeg ikke ble tatt på alvor i det hele tatt. Problemene mine ble tatt lite seriøst og jeg måtte selv komme med forslag til hva som kunne gjøres. Det er surt og kostbart å dra til en lege, når du drar derfra med problemer du kom dit for å fikse.

Travel og uinteressert

Lege: Kirsti Merete Withbro Skrevet

Hun var 20 min forsinket og var veldig travel under undersøkelsen. Virket opptatt av å bli ferdig så fort som mulig, hadde ikke tid til noe spørsmål og ga ikke gode råd/ innsikt.

Anbefales ikke.

Tar ikke pasienten på alvor

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Tar ikke pasienten på alvor. Har etter siste par legetimer hatt det verre etter legebesøket enn før. Tenker det bør være motsatt.

God lege

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og forstått.
Stoler på henne.
Faglig dyktig og forståelsesfull med gode råd, hun er ikke alltid enig med meg men det forventer jeg heller ikke.
Hvis hun er usikker henviser hun videre, det er av erfaring noe jeg verdsetter stort.

Jeg var litt usikker på henne til å begynne med men tror hun måtte "plassere" meg først, helt ok da jeg er slik selv.
Ingen er så perfekt at de kan få 5 så det blir da en sterk 4

Positivt

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Strukturert og kunnskapsrik. God til å lytte til pasienten. Gir gode anbefalinger. Pasienten får inntrykk av å bli tatt på alvor.