Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Klæbu legesenter AS
Lyttende, tar seg tid, kunnskapsrik.
Lege: Kirsti Merete Withbro SkrevetMin erfaring er at hun tydeligvis skriver grundige henvisninger som i mitt tilfelle førte til jeg raskt fikk time hos spesialist i sykehus. For meg ikke en «blålystilstand» ,men en tilstand med smerter hvor behandling igangsatt av spesialist er viktig for å forebygge ytterligere negativ utvikling. Etter igangsatt behandling har jeg blitt fulgt opp av Withbro
Manglende forståelse for psykisk helse
Lege: Kirsti Merete Withbro SkrevetJeg har hatt henne som fastlege siden jeg flyttet. Hun er direkte og konkret, og møter pasienter med forståelse på fysiske problemer. Dessverre er ikke alt like bra. Jeg var dårlig i flere uker og kom med en påstand om hva jeg trodde problemet kunne være. Jeg ble avvist og sendt til ulike tester. Til slutt så ble jeg sendt på sykehuset og min påstand var riktig fra starten. Det som var positivt var at hun ringte meg opp etter operasjon.
I tillegg har jeg blitt møtt med "det er ikke så viktig" og "det haster ikke" når jeg har uttalt meg om min psykiske helse. Dette er ikke bra nok. Jeg måtte trygle en turnuslege om å få henvisning til psykriatrien, etter 1 års forsøk hos fastlege.
Jeg føler at legen har god kunnskap om allmen-sykdommer og den hverdagslige fysiske helse. Men kunnskap og forståelse på psykisk helse oppleves som mangelfull.
Veldig fornøyd.
Lege: Hilde Bruheim SkrevetHun svare godt på mine spørsmål.
Virker trygg.
Ringer opp ved behov.
Forklare forståelig problematikken.
En usedvanlig dyktig og menneskelig lege
Lege: Johan Østerås SkrevetJohan er en svært hyggelig og forståelsesfull lege som virkelig tar seg tid til å lytte og følge opp. Han viser både menneskelig varme og faglig trygghet, og tar mine helseplager på alvor. Jeg føler meg ivaretatt og respektert, og får alltid klare og rolige forklaringer.
Han fulgte meg også gjennom svangerskapet, og det var alltid mulig å se babyen på ultralyd hos ham. Han husker hele sykdomshistorien min og følger nøye med på utviklingen.
Jeg blir stadig imponert over hvor raskt og grundig han svarer på meldinger om prøveresultater eller MR-funn – ofte på kvelder og i helger, langt utenfor arbeidstid. Det er utrolig snilt av ham, og noe jeg aldri har opplevd før. Jeg er dypt takknemlig for hans engasjement og omsorg for helsen til meg og familien min.
Dyktig og omsorgsfull.
Lege: Kirsti Merete Withbro SkrevetFantastisk god lege! Veldig empatisk og forståelsesfull, samtidig som hun er bestemt og konsis. Jeg har følt meg trygg, forstått og fulgt opp på beste måte av henne. Takk for alt du har gjort for meg. Du forandret mitt liv.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?