Klæbu legesenter AS

Telefonnummer72 83 01 7072 83 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av Klæbu legesenter AS

Vimsete, lat og utsettende.

Lege: Susanna Bruheim Skrevet

Fikk henne automatisk da mil fastlege flytta. Tar meg aldri seriøst og setninger som «vi ser det an» blir flittig brukt! Vimser mye og orker lite, spesielt om hun må reise seg eller skrive noe ekstra. Henviser ikke og liker best å utsette problemer til senere. Lite fornøyd, så ser meg nødt til å bytte.

Blir tatt på alvor

Lege: Rahele Zarabi Skrevet

Rahele er en utrolig dyktig lege, som tar i hvert fall meg på alvor. Hun sitter ikke å fikler med pc'n når man kommer inn til henne. Jeg opplever at hun tar meg som pasient på alvor, og går helhjertet inn for å finne en løsning på ev. problemer. Håper å få ha henne som fastlege i mange år fremover.

Interessert og ekte

Lege: Kirsti Merete Withbro Skrevet

Har vært hos henne med min sønn. Hun snakket direkte til han, med glimt i øyet og ikke via meg, var interessert og nysgjerrig på det han hadde å fortelle. Laget god stemning og fikk ergo høre mye. Stort smil.

Forståelsesfull og tilstede

Lege: Rahele Zarabi Skrevet

Hun er trivelig og imøtekommende i tillegg til at hun er diskre. Rahele er forståelsesfull og løsningsorientert - sånn fastleger skal være - anbefales

Dårlig evne til å lytte til pasienter

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Vært flere ganger hos Eli Marita, og har etter siste gang byttet fastlege. Det fantes ikke evne til å høre på meg som pasient da jeg kom inn. Kom med spesifikt problem og ville sjekke meg for helt andre ting enn det jeg kom for. Etter å ha byttet fastlege så ble problemene tatt på alvor og det ble gjennomført utredning.