Rehman Rafique

Autorisasjon (2014)

Karl Johans Legesenter Telefonnummer69 15 22 0069 15 22 ...
Karl Johans Gate 8 1706 Sarpsborg
Rehman Rafique er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Rehman Rafique

Fantastisk

Rehman er den beste legen jeg har hatt. Han ser hele meg. Jeg kan ta opp absolutt alt med ham og han spør alltid hvorda jeg har det.

Hyggelig men ikke så pliktoppfyllende

Det er vell noen gruppe folk han kommer overens med fordi jeg vet andre som har hatt ham. Følte at jeg ikke ble i varetatt for problemet mitt. Som jeg oppfatter er det noe han satser på er riktig men endte med et større problem. Han skulle ringe meg tilbake men, det gjorde han ikke.

Lyttende og inkluderende

Har bodd på 15 forskjellige steder i inn og utland. Har derfor hatt mange mange leger. Både jeg og min kone har hatt han som vår fastlege siden 2020 og vi er begge to MEGET GODT fornøyde med han på alle måter. Vi kan derfor anbefale han meget sterkt.

Varm og imøtekommende

En fantastisk dyktig lege som tar deg som pasient på alvor. Vennlig, trygg og imøtekommende. Alltid et smil på lur og man føler seg velkommen, lytter på deg og ser helheten hos pasienten. Anbefales. Veldig hjelpsomme både lege og legesekretær. Føler meg hørt og tatt på alvor. Så takknemlig for å ha funnet denne legen.

Imøtekommende og varm

Medmenneskelig. Humør som gjør at man føler seg velkommen. Ærlig. Faglig sterk og engasjert. Tusen takk for alt.