Rehman Rafique

Autorisasjon (2014)

Karl Johans Legesenter Telefonnummer69 15 22 0069 15 22 ...
Karl Johans Gate 8 1706 Sarpsborg
Rehman Rafique er en av 57 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Rehman Rafique

FANTASTISK LEGE

jeg hadde han som min fast lege i over 2 år. han hjalp meg mer en noen har gjort i mitt 41 år. da han sluttet her i nord mistet vi en av de beste legene vi har hatt.

Medmenneskelig og dyktig!

En bedre lege finner du aldri. Stiller opp og er ærlig, direkte og kan sitt fag. Alltid tilbakemelding på prøver. Jeg føler meg meget godt ivaretatt og han ringer opp for og høre hvordan det går !

Trygg og kunnskapsrik !!

Hadde mitt første møte med Rafique i dag, som vikar for min vanlige fastlege. Har aldri følt en så ro når jeg har vært hos legen noen gang. Ble møtt av en behagelig , sympatisk , interessert og imøtekommende lege noen gang. Før har ofte jeg kommet med forslag til hva slags behandling etc jeg tror jeg hadde behov for, men nå kom det opp det ene forslaget etter det andre. Etter år med plager , operert 2 skuldere og rygg , 2 prolapser i nakken , samt artrose i begge knær samt albue, følte jeg meg ivaretatt !! Det siste jeg sa før jeg gikk var at jeg håpet han ble varig fastlege !!!

faglig dyktig og imøtekommende

Jeg vil takke Rehman Rafique for å ta et "lite" problem på alvor. Han tok signalene mine på største alvor og utredet meg helt til diagnosen ble stilt, det var utrolig hvor fort og hvor mange utredninger jeg fikk på forholdsvis kort tid. Han er veldig grundig og imøtekommende. Han tar seg tid til pasienten, han er alltid forberedt til møtet. Har fått kjempe god oppfølging og støtte

Beste legen

Den beste legen har hatt hittil. Flink, smart, omsorgsfull, vennlig. Kjenner meg veldig komfortabel å prate om problemene mine med han og han er virkelig hjelper.