Martin Handeland

• Barnesykdommer

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Bellevue helsesenter Telefonnummer33 30 44 9033 30 44 ...
Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy
Martin Handeland er en av 7 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Martin Handeland

Joda, han er nok flink.

Jeg er også en av Handelands pasienter som bare plutselig fikk brev om at jeg hadde fått tildelt ny fastlege. Følte dette frustrerende, problematisk og skuffende. I valget av fastlege vil man jo gjerne ha et ord med i laget selv. Dette bør vel ikke bare bli bestemt over hodet på en? Man går jo til legen med sine problemer, sykdommer og sin helse. Da betyr tillit alt. Jeg kan heller ikke fri meg fra tanken på at dette vel også vitner om litt liten ydmykhet overfor pasientene som i utgangspunktet hadde valgt ham som fastlege. Han skulle jo tross alt fortsette på samme legesenter. Vet andre som også sitter igjen med denne følelsen. Men flink er han, det skal han ha.

Flink

Synd jeg fikk en ny fastlege
Var veldig fornøyd
Vanskelig med en ny fastlege ifh til alt som skjer

Sjelden jeg har møtt en så flink lege. Et eldre familimedlem fikk påvist alvorlig sykdom i høst. Legen var flink til å ringe å høre om hvordan det gikk, kom tilogmed på flere timers hjemmebesøk en kveld. Denne legen anbefales.

Tar opgaverne alvorlig.

Bakke var jo en utrolig lege,som jeg holdt meget av. Min nye lege er utrolig han også ,blev veldig positivt overrasket ,så det er fint at fortsat føle seg godt tilpas og at blive hørt og få den bedste hjelpen. Kunne noen gange ønske at ikke vente tiden var så lang.

Veldig fornøyd

Jeg har også "fulgt med på lasset" etter at fastlegen som har fulgt meg siden jeg lå i min mors mage gikk av med pensjon.
Både jeg og ungene mine har Handeland som fastlege, selv om vi bor et stykke unna.
Han er utrolig flink med unger, rolig, tillitsvekkende og oppdatert. Er det noe han ikke har 100% koll på, så søker han det opp.
Han følger opp og viser omsorg. Som kroniker er det veldig godt å ha en lege som ikke bare husker deg, men også som tar deg på alvor. Håper Handeland blir i jobben sin lenge!