Bellevue helsesenter

Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av Bellevue helsesenter

Joda, han er nok flink.

Lege: Martin Handeland Skrevet

Jeg er også en av Handelands pasienter som bare plutselig fikk brev om at jeg hadde fått tildelt ny fastlege. Følte dette frustrerende, problematisk og skuffende. I valget av fastlege vil man jo gjerne ha et ord med i laget selv. Dette bør vel ikke bare bli bestemt over hodet på en? Man går jo til legen med sine problemer, sykdommer og sin helse. Da betyr tillit alt. Jeg kan heller ikke fri meg fra tanken på at dette vel også vitner om litt liten ydmykhet overfor pasientene som i utgangspunktet hadde valgt ham som fastlege. Han skulle jo tross alt fortsette på samme legesenter. Vet andre som også sitter igjen med denne følelsen. Men flink er han, det skal han ha.

Beste fastlegen som lytter til pasientenes behov

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Fantastisk fastlege, jeg har ikke hatt noen bedre og mer forståelsesfull lege som han. Superfornøyd!!

Flink

Lege: Martin Handeland Skrevet

Synd jeg fikk en ny fastlege
Var veldig fornøyd
Vanskelig med en ny fastlege ifh til alt som skjer

Interessert, oppriktig og dyktig.

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Dr. Lind Jørgensen er brutalt ærlig og gir deg tilbakemelding i et språk du forstår. Hun tar seg tid og lytter, og er flink til å se et helhetlig bilde av deg og dine utfordringer.

Superlegen

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Han har fulgt meg opp 100% i en vanskelig tid. Alle henvisninger har gått smertefritt og på skinner. Kan kontakte han når som helst og er alltid forståelsesfull og empatisk. Anbefales på det sterkeste.