Bellevue helsesenter

Telefonnummer33 30 44 9033 30 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av Bellevue helsesenter

God lege og godt menneske

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Jeg har aldri hatt en lege som jeg kan snakke med og samarbeide med som henne. Hun lytter og gir råd og tar meg på alvor. Sender videre når hun mener at det er nødvendig. Veldig glad I henne.

Hun er et tydelig og ikke minst dyktig lege som tar seg tid til å lytte

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Da min gamle lege var Dr. Brevig, og jeg fikk henvisning fra ham til henne, byttet jeg til henne, med det resultat at også alle våre tre voksne barn benytter henne som vår families fastlege.
Jeg kan sterkt anbefale henne som en våken, tydelig og dyktig almenpraktiserende lege.
Har ingen reservasjoner i det hun hurtig stiller diagnose, henviser, og vurder hva som blir kommunisert.
Hun har gode konfidensielle psykososiale antenner, noe som oppfattes som entydig positivt.

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Har aldri hatt en så fantastisk og sympatisk lege, stiller opp uansett hva det er, ringer å hører hvordan det går iht hvis det er noe som har oppstått, kan virkelig anbefales på det sterkeste. Sekretærene er også helt fantastisk, ikke lang ventetid og kommer altid inn til tiden

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Jeg er så utrolig takknemlig for denne legen. Både jeg, mann og barn har byttet til han, og vi er så fornøyde. Han er grundig, dyktig og nøler aldri med å henvise eller undersøke ting nærmere. Han har vært en god støtte under vanskelige tider for hele familien, og det er relativt lett å få time.
Han tar seg tid, er behagelig, og jeg håper han blir på Bellevue i mange år til.

Dyktig, medmenneskelig og god oppfølging.

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Svært fornøyd med Lind Jørgensen som lege.
Hun virker interessert, tar seg tid og kommuniserer godt. Er medmennesklig og oppleves som trygg og dyktig i jobben sin. Fått god oppfølging. Anbefaler som fastlege.