Janne Kristin Aase Hansen

Autorisasjon (1994)

Janne Kristin Aase Hansen er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Janne Kristin Aase Hansen

Utvilsomt den beste legen jeg har hatt!

Etter mange dårlige erfaringer med leger, hadde jeg lave, om i det hele tatt noen forventninger til henne.
Men det første som møtte meg var et smil, da jeg kom inn på kontoret så hun på meg og uttrykte oppriktig interesse for å hjelpe.
Hun er lett å prate med, tar meg på alvor og svarer på alt jeg spør om. Takket være henne har jeg nå endelig etter mange år fått et godt liv! Hun så meg og mine behov og satte i gang tiltak fra dag 1, noe jeg ikke har opplevd maken til hos andre leger.

Kommer ikke til å bytte!

Er jo noe venting når man har time, men med en så dyktig lege venter jeg gjerne 2 timer også om det skulle skje :)

"Dr. Janne Kr. Aase Hansen er en meget dyktig lege!"

Tar deg som pasient på alvor. Lytter, gir deg tid og lar deg føle at du virkelig blir ivaretatt. Er grundig i sine undersøkelser. Vil spesielt framheve hennes gode møte med pasienten og den evnen hun har til virkelig å "se deg". På den måten blir det en god og konstruktiv dialog.
Iblant kan det være vanskelig å få time nettopp hos henne, dersom det oppstår akutt behov for time hos henne som min fastlege. Det er litt kjedelig. Problemet ligger vel til dels at hun jobber redusert mht virkedager i uka. Listene fylles fort opp da. Føler nok et behov for å kunne konsultere den legen jeg har valgt som min fastlege når jeg trenger til legehjelp.

Kjempefornøyd med super lege!

Hun har vært min fastlege i nesten 20 år og jeg har aldri vurdert å bytte! Hun er lyttende, empatisk, åpen for utradisjonelle løsninger, flink til å henvise videre, rask til å videresende rapporter/vurderinger/søknader m.v. Hun viser god oppfølging og ringer "hjemmebesøk". Flink til å være oppdatert på ny forskning og løsninger. Dyktig både på somatiske og psykiske problemer. Opptatt av å finne løsninger på selve problemet, ikke bare behandle symptomene. Dessuten er sekretærene og assistentene på kontoret veldig trivelige og dyktige. Kan være en del ventetid hvis man har time seint på dagen.

Veldig bra fastlege:-)

Hele familien (4 pers) går til Janne Kristin, og er veldig fornøyd med henne.Vi blir bestandig tatt på alvor og hun er flinkt til å veilede og komme med gode løsninger

Lite oppdatert

Alle leger burde oppdateres på flere områder utenfor læreboka. Det trengs forbedringer for å hjelpe pasientene som ikke kun nøyer seg med en "hyggelig samtale" når det trengs undersøkelse og løsninger istedet.