Janne Kristin Aase Hansen

Autorisasjon (1994)

Janne Kristin Aase Hansen er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Janne Kristin Aase Hansen

Verdens beste lege

Janne Kristin er en fantastisk lege som alltid setter pasienten i fokus. Hun har vært min fastlege gjennom mange år og jeg kan ikke få rost henne nok. Hun ser og hører deg og er bestandig til stede i samtalen. For meg er Janne Kristin et godt medmenneske, en ekstremt dyktig lege og en super «psykolog». Tusen takk for den fantastisk gode jobben du alltid gjør, jeg er så takknemlig for at akkurat du er legen min.

Den beste fastlegen i Larvik

Så utrolig god og omsorgsfull ovenfor pasientene sine. Helt klart sen beste fastlegen jeg og min datter har hatt noen gang.

Meget hyggelig

Var hos Janne Kristin Aase Hansen for første gang siden min fastlege var på ferie, og det ble et behagelig møte. Hun viste stor interesse, og sjekket grundig. Vi hadde en lang og god prat, og jeg oppfattet henne som både faglig dyktig og svært hyggelig!

Dyktig og flott lege.

Hun er dyktig og faglig oppdatert. Står på for pasienten og henviser til spesialister ved behov. Bruker god tid på hver pasient og lytter til deg.

Dyktig lege

Har hatt Janne Kristin som fastlege i mange år nå og er meget godt fornøyd! Jeg blir tatt på alvor og hun oppdaterer seg godt på sykdommer om hun ikke vet alt om det ved første besøk. Fått inntrykket av at hun har god forståelse for ME og har hjulpet meg mye oppgjennom årene.

Det eneste negative er ventetiden. Opplever å sitte rundt en time hver gang.