Janne Kristin Aase Hansen

Pyramiden Legekontor AS

1994

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Pyramiden Legekontor AS
Gloppeskogen 24 3260 Larvik
Tlf: 33 13 96 96 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Janne Kristin Aase Hansen er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Janne Kristin Aase Hansen

Dyktig og flott lege.

Hun er dyktig og faglig oppdatert. Står på for pasienten og henviser til spesialister ved behov. Bruker god tid på hver pasient og lytter til deg.

Dyktig lege

Har hatt Janne Kristin som fastlege i mange år nå og er meget godt fornøyd! Jeg blir tatt på alvor og hun oppdaterer seg godt på sykdommer om hun ikke vet alt om det ved første besøk. Fått inntrykket av at hun har god forståelse for ME og har hjulpet meg mye oppgjennom årene.

Det eneste negative er ventetiden. Opplever å sitte rundt en time hver gang.

Utvilsomt den beste legen jeg har hatt!

Etter mange dårlige erfaringer med leger, hadde jeg lave, om i det hele tatt noen forventninger til henne.
Men det første som møtte meg var et smil, da jeg kom inn på kontoret så hun på meg og uttrykte oppriktig interesse for å hjelpe.
Hun er lett å prate med, tar meg på alvor og svarer på alt jeg spør om. Takket være henne har jeg nå endelig etter mange år fått et godt liv! Hun så meg og mine behov og satte i gang tiltak fra dag 1, noe jeg ikke har opplevd maken til hos andre leger.

Kommer ikke til å bytte!

Er jo noe venting når man har time, men med en så dyktig lege venter jeg gjerne 2 timer også om det skulle skje :)

"Dr. Janne Kr. Aase Hansen er en meget dyktig lege!"

Tar deg som pasient på alvor. Lytter, gir deg tid og lar deg føle at du virkelig blir ivaretatt. Er grundig i sine undersøkelser. Vil spesielt framheve hennes gode møte med pasienten og den evnen hun har til virkelig å "se deg". På den måten blir det en god og konstruktiv dialog.
Iblant kan det være vanskelig å få time nettopp hos henne, dersom det oppstår akutt behov for time hos henne som min fastlege. Det er litt kjedelig. Problemet ligger vel til dels at hun jobber redusert mht virkedager i uka. Listene fylles fort opp da. Føler nok et behov for å kunne konsultere den legen jeg har valgt som min fastlege når jeg trenger til legehjelp.

Kjempefornøyd med super lege!

Hun har vært min fastlege i nesten 20 år og jeg har aldri vurdert å bytte! Hun er lyttende, empatisk, åpen for utradisjonelle løsninger, flink til å henvise videre, rask til å videresende rapporter/vurderinger/søknader m.v. Hun viser god oppfølging og ringer "hjemmebesøk". Flink til å være oppdatert på ny forskning og løsninger. Dyktig både på somatiske og psykiske problemer. Opptatt av å finne løsninger på selve problemet, ikke bare behandle symptomene. Dessuten er sekretærene og assistentene på kontoret veldig trivelige og dyktige. Kan være en del ventetid hvis man har time seint på dagen.

Veldig bra fastlege:-)

Hele familien (4 pers) går til Janne Kristin, og er veldig fornøyd med henne.Vi blir bestandig tatt på alvor og hun er flinkt til å veilede og komme med gode løsninger

Lite oppdatert

Alle leger burde oppdateres på flere områder utenfor læreboka. Det trengs forbedringer for å hjelpe pasientene som ikke kun nøyer seg med en "hyggelig samtale" når det trengs undersøkelse og løsninger istedet.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er lett å snakke med, tar ting på alvor og gjør så godt hun kan med å hjelpe, gir god informasjon og svarer på spørsmål jeg kommer med, uansett hvor "dumme" de kan virke.
Jeg føler meg trygg på den hjelpen jeg får av henne, og jeg stoler på henne fult og helt.