Aleksander Berre Thorne

Aleksander Berre Thorne er en av 36 fastleger i Porsgrunn

1 vurdering

Siste vurderinger av Aleksander Berre Thorne

Dyktig

han er veldig flink og koselig, tar seg tid til å lytte til pasienten, er engasjert og løsningsorienter, vil hjelpe og finne løsninger.

En dyktig lege

Da min fastlege gikk av med pensjon ble jeg tildelt ny fastlege. Etter mange år med samme lege, var jeg mildt sagt skeptisk til en ny. Men min skepsis var ubegrunnet. Aleksander Berre Thorne er dyktig, imøtekomme, forståelsesfull, ser deg og tar deg på alvor. Jeg kunne ikke fått bedre lege og jeg håper jeg kan ha han som fastlege så lenge jeg skulle trenge det. En lege jeg fikk full tillit til fra første legetime. Føler meg godt ivaretatt som pasient.

En racer til "å google" på nettet.

Dette er en lege som er flink til "å google" på nettet, men der stopper også kunnskapene. Jeg forventer ikke at en på 28 år skal kunne alt, men jeg forventer å bli tatt seriøst. Denne legen har vanskelig for å erkjenne hvor kunnskapene slutter, og hvor han bør sende personen videre til mer erfarne leger/spesialister. Sikkert en topp lege for de av oss som sjelden har behov for en lege, men for de som trenger oppfølging, ville jeg styrt laaaaangt unna.

Fornøyd med Legen.

Veldig fornøyd med fastlegen.
Jeg føler at han tar tak i mine problemer, og at han
vil gjøre noe med dem.

Overfladisk lite imøtekommende

Ikke noen god menneskekjenner,bare printet ut fakta om sykdommen min.når jeg ringer og bestille medisiner skriver han det ikke ut og hører heller ikke noe.Lite erfaren trenger noen års praksis.