Aleksander Berre Thorne

Autorisasjon (2014)

Aleksander Berre Thorne er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Aleksander Berre Thorne

Kunne ikke vært bedre

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er med Aleksander som lege. Man blir virkelig hørt og han tar tak i ting. Jeg har aldri fått så mye hjelp som jeg har fått av Aleksander.

Min fantastiske fastlege

Aleksander B. Thorne er en fantastisk lege, og jeg så heldig å ha han som fastlege. Han er svært dyktig, forståelsesfull og hyggelig, og tar seg god tid. Føler meg så godt ivaretatt hos han. Kunne ikke fått bedre fastlege. I tillegg så har dette legekontoret kjempehyggelige og veldig dyktige helsesekretærer.

Fantastisk

Skulle ønske jeg fremdeles bodde i Porsgrunn og kunne hatt Aleksander som fastlege. Han fulgte meg tett opp under graviditet, barsel og samlivsbrudd. Ingen spørsmål var dumme og han bryr seg oppriktig om hele mennesket, både kropp OG sinn.

Den desidert beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Tok seg alltid god tid og du følte meg alltid godt ivaretatt!

Lege uten like

Dagen jeg fant ut at Aleksander skulle flytte tilbake til Porsgrunn var virkelig en sorgens dag. Han var og er en av de beste fastlegene jeg har vært borti, og hjalp meg komme gjennom psykiske og fysiske plager med forsøk på ulike henvisninger og tester uavhengig av hvor lang tid det tok. Han er snill, rolig, lyttende, og følger deg tett opp som pasient og kjemper gjerne din sak i dialog med arbeidsgiver og NAV hvis det måtte komme til det.

Min tidligere erfaring av fastlegeordningen var at man som pasienten var en av mange på et rullebånd som man bare skulle få unna, men Aleksander spør alltid om det er noe mer man ønsker å ta opp, og man slipper å bestille en hel ny time for fillesaker.

Fantastisk lege!

Aleksander er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han tar deg på alvor, er tydelig, tar seg tid til å forklare og følger opp. Og til tross for dette er han svært sjeldent forsinket. Bryr seg oppriktig om pasienten, både fysisk og psykisk. Veldig glad for de årene jeg kunne ha Aleksander som fastlege.