Porsgrunn Legesenter AS

Teknikergata 16 3912 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Porsgrunn Legesenter AS

Kunne ikke vært bedre

Lege: Aleksander Berre Thorne Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er med Aleksander som lege. Man blir virkelig hørt og han tar tak i ting. Jeg har aldri fått så mye hjelp som jeg har fått av Aleksander.

Min fantastiske fastlege

Lege: Aleksander Berre Thorne Skrevet

Aleksander B. Thorne er en fantastisk lege, og jeg så heldig å ha han som fastlege. Han er svært dyktig, forståelsesfull og hyggelig, og tar seg god tid. Føler meg så godt ivaretatt hos han. Kunne ikke fått bedre fastlege. I tillegg så har dette legekontoret kjempehyggelige og veldig dyktige helsesekretærer.

Anbefales

Lege: Erlend Fossedal Olsen Skrevet

Flink og hyggelig lege. Fått god hjelp ved alle henvendelser. Lett å bestille time. Vil anbefale han so fastlege.

Hyggelig og flink.

Lege: Arild Smith Pedersen Skrevet

Den beste legen, rask til å hjelp. Setter seg inn i dine problemer på en forståelsfull måtte. Føler meg heldig som har Arild som fastlege. Både med den kunnskapen han sitter inne med. Og hvordan han behandler deg som pasient. Håper han aldri slutter.

Erfaren og trygg

Lege: Arild Smith Pedersen Skrevet

Smith Pedersen tok ansvar da min fastlege fikk fravær i en viktig fase i mitt uføreløp. Han forsto at jeg var dypt fortvilet og hjalp meg gjennom krisen. Han viste meg stor tillit og respekt. Han evner å vise omsorg. I tillegg er han blid og hyggelig. Dette er en meget trygg og erfaren lege.