Porsgrunn Legesenter AS

Telefonnummer35 55 59 9935 55 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Augestadveien 7 3914 Porsgrunn

Siste vurderinger av Porsgrunn Legesenter AS

Manglende kunnskap lite empatisk styr unna

Lege: Arild Smith Pedersen Skrevet

Lite innsikt i hvordan det norske trygde systemet fungerer. Dårlig lytter og svært dårlig til å lytte. Ikke åpen for innspill eller opplever av egen helse. Styr unna. Snill og grei de første timene detbtar brått slutt.

uinteressert

Lege: Kari Aarhus Kinn Skrevet

Legen gir inntrykk av hun ikke er intr. og du føler deg til bry. Hun har ingen innlevelse eller respekt for andres tid eller profosonalitet.

Imøtekommende og grundig

Lege: Erlend Fossedal Olsen Skrevet

Han er lyttende og bryr seg. Følger opp med nødvendige undersøkelser og behandling.
Hatt denne legen som fastlegevikar i ett år, samt på legevakt.

Har legen for mange pasienter?

Lege: Kari Aarhus Kinn Skrevet

Vært hos denne legen tre ganger. Og hun er alltid forsinket og gir ofte inntrykk av at hun har dårlig tid. Hun jobber bare tre dager i uken og har enten for mange og/eller for syke pasienter. Pluss er at hun ønsker å hjelpe.

En fastlege med gode holdninger

Lege: Arild Smith Pedersen Skrevet

Har vært hos dr. Pedersen to ganger og begge gangene hadde jeg gode opplevelser med denne legen. Til tross for at jeg var der en stund begge gangene så ga han inntrykk av at jeg var den eneste pasienten han hadde; følte meg aldri stresset eller til bry. Han er god både til å lytte og til å stille spørsmål. Følte meg ivaretatt og tatt på alvor. Han behandlet meg med respekt. Har bare vært hos han to ganger, da jeg egentlig har en annen fastlege, men begge opplevelsene jeg har hatt med ham er ganske like og begge er positive. Kan anbefale legen til andre.