Porsgrunn Legesenter AS

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Porsgrunn Legesenter AS

Super dyktig lege

Lege: Anniken Hansen Skrevet

Dyktig lege som hører på deg og tar deg på alvor. Tar alltid i mot deg med et smil og du føler med en gang at du har kommet til et trygt sted.

Hyggelig men mangler helhetlig tilnærming

Lege: Arild Smith Pedersen Skrevet

Hyggelig og dyktig på konkrete og målbare plager, men svikter når det gjelder helhetlig syn på sammensatt problematikk. Får ikke hjelp med rotårsak, bare rask og midlertidig symptomlingdring. Overlater det helhetlige behandlingsansvaret til pasienten.
Gir uttrykk for at han ikke ønsker å gjøre mer enn nødvendig.

Rask til å fornye resepter og å svare på ekonsultasjoner, dog sjelden ekonsultasjoner leder til noe.

Likeglad

Lege: Arild Smith Pedersen Skrevet

Anbefaler ikke denne legen. opptrer svært likeglad og ignorerer alle henvendelser. Veldig skuffende og oppleve å ikke bli tatt på alvor i det hele tatt.

Kunne ikke vært bedre

Lege: Aleksander Berre Thorne Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er med Aleksander som lege. Man blir virkelig hørt og han tar tak i ting. Jeg har aldri fått så mye hjelp som jeg har fått av Aleksander.

Min fantastiske fastlege

Lege: Aleksander Berre Thorne Skrevet

Aleksander B. Thorne er en fantastisk lege, og jeg så heldig å ha han som fastlege. Han er svært dyktig, forståelsesfull og hyggelig, og tar seg god tid. Føler meg så godt ivaretatt hos han. Kunne ikke fått bedre fastlege. I tillegg så har dette legekontoret kjempehyggelige og veldig dyktige helsesekretærer.