Oluchi Ndukwe Korsveien

Autorisasjon (2012)

Oluchi Ndukwe Korsveien er en av 12 fastleger i Midt-Telemark

Siste vurderinger av Oluchi Ndukwe Korsveien

Jeg er fornøyd med denne legen

Hun er snill, tålmodig og profesjonell. Synes det er urettferdig at hun har fått negativ vurdering av enkelte her, og en av dem er kun en vurdering av legesenteret - ikke legen (burde derfor vært fjernet).

Jeg skal innrømme at hun kan virke litt sliten noen ganger, men hun har mye å gjøre og tar seg god tid til pasientene, så jeg forstår hvis man kan virke litt apatisk på grunn av det. Men jeg har ikke noe negativt å si om kvaliteten på behandlingen hennes og føler at jeg har blitt tatt seriøst.

Imøtekommende og tilstedeværende

Var hos henne da fastlegen min ikke var på jobb denne dagen. Imøtekommende og hyggelig. Grundig undersøkelse og tok seg tid til å spørre mer rundt det jeg kom for. Hadde også tid til ekstra spørsmål fra meg angående andre ting. Opplevde henne som tilstedeværende og interessert i å hjelpe.

Tiltaksløs- hører ikke etter

Opplever som bortkastet tid å komme dit. Ingenting skjer må ta initiativ til alt selv. Hører ikke etter- er helt fjern. Virker helt uinteressert. Har oppsøkt private aktører for å komme videre. Må få byttet fastlege- vet ikke hvor - bare rot på Sauherad legesenter. Legene skiftes stadig ut og man får ikke kontinuitet.

Generelt misfornøyd meg legesenteret

Har for øvrig aldri møtt min fastlege, alltid kommet inn til en vikarierende lege eller en annen lege på huset. Generelt misfornøyd med Sauherad legesenter da betjeningen er lite hjelpsomme, hører ikke etter, nekter å sette deg opp på time, og til og med legger på midt i en telefonsamtale. En blir kun henvist til å bestille time eller resept via helserespons, noe som heller ikke fungerer. Har måttet vente i flere uker på fornyelse av en resept, det er uholdbart. Kommer absolutt ikke til å anbefale legesenteret til noen, og bytter selv til en annen kommune selv om Sauherad er min hjemkommune.

Lite tilstedeværende

Føler ingen kontakt. Dårlig kommunikasjon og liten forståelse. Bruker unødvendig mye tid på det som jeg anser som mindre viktig. Klønete og fomlet ved prøvetaking.
Ønsker helst ikke å komme tilbake.