Gvarv legesenter

Gvarvgata 69 3810 Gvarv

Siste vurderinger av Gvarv legesenter

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Zubair Akram Skrevet

En fantastisk lege som er lett å føle tillit til. Han lytter, har mye kunnskap, er rolig og behagelig. Svært dyktig lege!

Kjempefornøyd med fastlegen.

Lege: Solveig Tangen Nielsen Skrevet

Hei. Fastlegen kan anbefales på det varmeste. Alltid hjelpsom og hyggelig dame.av Solveig får man alltid den hjelpen som behøves.

Generelt misfornøyd meg legesenteret

Lege: Ndubunma Oluchi Ndukwe Skrevet

Har for øvrig aldri møtt min fastlege, alltid kommet inn til en vikarierende lege eller en annen lege på huset. Generelt misfornøyd med Sauherad legesenter da betjeningen er lite hjelpsomme, hører ikke etter, nekter å sette deg opp på time, og til og med legger på midt i en telefonsamtale. En blir kun henvist til å bestille time eller resept via helserespons, noe som heller ikke fungerer. Har måttet vente i flere uker på fornyelse av en resept, det er uholdbart. Kommer absolutt ikke til å anbefale legesenteret til noen, og bytter selv til en annen kommune selv om Sauherad er min hjemkommune.

Lite tilstedeværende

Lege: Ndubunma Oluchi Ndukwe Skrevet

Føler ingen kontakt. Dårlig kommunikasjon og liten forståelse. Bruker unødvendig mye tid på det som jeg anser som mindre viktig. Klønete og fomlet ved prøvetaking.
Ønsker helst ikke å komme tilbake.

Bare bra

Lege: Zubair Akram Skrevet

Rett og slett en god lege! Lytter til pasienten, er godt utdannet, tydelig og veldig rolig og snill mot barn. God oppfølging hvis det trengs også. Håper han skal forbli en fastlege i Sauherad kommune i mange år til.