Sven Richard Haugvik

Gamle Kongevei 43 3269 Larvik
Sven Richard Haugvik er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Sven Richard Haugvik

Anbefaler han som lege

Haugvik er en lege som tar seg tid til pasientene og gir ikke opp med å finne ut av hva som er galt. Trenger pasienten lenger tid er han ikke en som haster med å bli ferdig med pasienten, men heller bruker god tid på pasientene. Kan anbefale Haugvik som lege.

Ingen over!!

Det finnes ingen over og ingen ved siden.
Kunne ikke fått en bedre lege enn Haugvik. Tar seg alltid tid, ting blir alltid tatt på alvor og ingenting er "for lite". Tvers igjennom seriøs og profesjonell. Damene på kontoret er stort sett alltid blide og imøtekommende. Det finnes ikke problemer, bare løsninger 😊

Super fastlege

Jeg vil anbefale denne legen på det varmeste. Jeg er nok en av de med kronisk sykdom som dr Haugvik har brukt mye tid på. Han har aldri gitt opp å finne ut hva som feiler meg. Jeg er evig takknemlig for at han er lydhør . Han er en meget dyktig lege som jeg stoler fullt og helt på!

Effektiv, hyggelig, liten tid til pasienten

Perfekt hvis du er ute etter en som ikke har forsinkelser, og bruker legen lite. Typisk utskrift av sykemeldinger og blodprøvesjekk. For de som har mer kompliserte diagnoser anbefales ikke denne legen.

Dr Haugvik er en meget dyktig lege som virkelig tar meg på alvor. Jeg føler meg meget trygg og har bare godt å si om denne legen.

Kan ikke anbefales

Dette er en lege som er veldig travel, og jobber raskt og effektivt. Det er ikke alltid positivt dessverre. Kan ikke anbefale legen.

Den beste legen jeg har hatt.

Fantastisk lege, tar seg tid til å høre på deg, lar seg ikke stresse selv om han er forsinket, grundig og henviser videre, kan anbefales på det varmeste.

Meget dyktig lege

Denne legen gjør deg trygg på at han kan hjelpe deg. Grundig og profesjonell, hører på hva du har å si, tar deg alvorlig.

super lege!!!

Dr Haugvik har vært min fastlege i 10 år og jeg er meget fornøyd både med han og hans stab. Time samme dag og samtaletimer når jeg trenger det er supert, Jeg føler meg godt ivaretatt på alle måter.

Superb!

10 år tilbake hadde jeg Sven Richart Haugvik som fastlege og var meget godt fornøyd. Han lyttet når jeg snakket og satt ikke å kikket inn i dataskjermen slik som de fleste andre.

En dyktig lege!

Effektiv

Jeg syns legen min ikke helt ser hele meg. Jeg liker meg ikke når jeg er der. Føler meg feil enkelte ganger. Oppleves diagnosestyrt og ikke viser helhetlighet.

Beste lege som finnes.

Haugvik er en dyktig og reflektert lege. Jobber raskt og tar alle pasientene alvorlig. Sender pasienter direkte videre hvis han mener det er nødvendig.All ære til jentene på kontoret også.

Dyktigste legen!!

Haugvik er utrolig flink med både barn og voksne. Snakker direkte til barna og håndhilser på dem når vi kommer inn til han. Han er flink til å henvise videre, og er det krise så klarer de alltid å skaffe time samme dag. Dette lager selvfølgelig kaos og ventetid for andre, men når man trenger det så er det veldig trygt å få lov å komme innimellom. Utrolig hyggelige damer på kontoret også!!

Superlegen

Haugvik er en travel lege, men jeg føler at jeg blir tatt godt vare på og at han er god til å forklare. Han lytter til det som blir sagt og er meget analytisk. Haugvik er hyggelig og blid og det samme gjelder legesekretærene. Jeg er meget fornøyd.

Han er ofte forsinket så beregn litt ekstra tid til legetimen.

Dyktig!

Flink lege som er lett å kommunisere med. Sender pasientene til videre utredning hos spesialister ganske kjapt. Jeg er superfornøyd!