Sven Richard Haugvik

Gamle Kongevei 43 3269 Larvik
Sven Richard Haugvik er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Sven Richard Haugvik

Anbefaler han som lege

Haugvik er en lege som tar seg tid til pasientene og gir ikke opp med å finne ut av hva som er galt. Trenger pasienten lenger tid er han ikke en som haster med å bli ferdig med pasienten, men heller bruker god tid på pasientene. Kan anbefale Haugvik som lege.

Ingen over!!

Det finnes ingen over og ingen ved siden.
Kunne ikke fått en bedre lege enn Haugvik. Tar seg alltid tid, ting blir alltid tatt på alvor og ingenting er "for lite". Tvers igjennom seriøs og profesjonell. Damene på kontoret er stort sett alltid blide og imøtekommende. Det finnes ikke problemer, bare løsninger 😊

Super fastlege

Jeg vil anbefale denne legen på det varmeste. Jeg er nok en av de med kronisk sykdom som dr Haugvik har brukt mye tid på. Han har aldri gitt opp å finne ut hva som feiler meg. Jeg er evig takknemlig for at han er lydhør . Han er en meget dyktig lege som jeg stoler fullt og helt på!

Effektiv, hyggelig, liten tid til pasienten

Perfekt hvis du er ute etter en som ikke har forsinkelser, og bruker legen lite. Typisk utskrift av sykemeldinger og blodprøvesjekk. For de som har mer kompliserte diagnoser anbefales ikke denne legen.

Dr Haugvik er en meget dyktig lege som virkelig tar meg på alvor. Jeg føler meg meget trygg og har bare godt å si om denne legen.