Realf Ording Helgesen

Autorisasjon (2013)

Saksvik Legekontor Telefonnummer73 98 71 0073 98 71 ...
Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik
Realf Ording Helgesen er en av 16 fastleger i Malvik

Siste vurderinger av Realf Ording Helgesen

Mindre bra

Min opplevelse av legen! Opplevende ikke godt samarbeid. Ventet på telefoner og ikke riktig i arbeidet som ble gjort, følelse av å ikke bli hørt.

Ok -

Startet bra!, og fikk god oppfølging og hjelp til å få mer hjelp enn hva en fastlege kan få til. Men det varte dessverre ikke..virker som om han har for mye gjøre til å ta vare på pasienten. Vanskelig å få fysisk time innen rimelig tid med mindre det haster, og svarer sent på e-konsultasjoner (antall dager og at man får svar sent på kvelden på meldingen man skriver på helsenorge)

En av få 🤩

Hatt ham som lege i 6 år. Da jeg skulle bytte lege ble valget soleklart, da jeg hadde møtt ham på legevakten.
Legger fra seg pcn når han prater med meg. Ekstrem god på å lytte og høre på hva man har på ♥
Aldri noe tidspress, om nødvendig gir han tid og lar deg bli ferdig.
Vil absolutt mitt beste, men på ingen måte en slepphent lege iforhold til utskrivelse av medisiner. Er klar og tydelig. Faglig meget dyktig og en varm og god person 🥰
Selv om jeg har flyttet 70 mil har jeg valgt å beholde ham.

Trygg og oppmerksomhet

Kjempeflott lege som setter pasienten i fokus. Jeg føler meg hørt og ivaretatt. Ikke arrogant og veldig folkelig. Kunne ikke gjort et bedre valg. Takk for at du er legen min

Tar pasienten på alvor

Tar seg tid og virker grundig . Lett å samtale med. Har også lest seg opp når du kommer inn.(Eller husker godt)