Saksvik Legekontor

Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik

Siste vurderinger av Saksvik Legekontor

Tillitsfull og dyktig

Lege: Line Mostad Skrevet

Line Mostad er en tillitsfull og dyktig lege som strekker seg langt for å forstå og løse dine problemer og utfordringer, og hun er en god lytter. Hun bruker mye tid på hver pasient, noe som gjør at hun alltid er forsinket. Beregn derfor god tid når du aller først har time hos henne. Dog, hun bruker da mye tid på deg også, og lar seg ikke stresse med å komme fram til en konklusjon uten virkelig å ha sett seg inn i dine problemstillinger. Anbefaler derfor Line Mostad på det sterkeste.

God lege, men alltid forsinket

Lege: Anne Jølle Skrevet

Dyktig, klok og god lege. Har mange gode råd, er grundig, hyggelig og faglig sterk. Føler meg trygg på hennes vurderinger.
Det negative er at hun er alltid forsinket, får som regel komme inn 20-40min etter oppsatt time. Det er også svært vanskelig å få time ila en uke, og ender dermed ofte opp med akuttime selv om det kunne ha ventet noen dager..

Trygg og oppmerksomhet

Lege: Realf Ording Helgesen Skrevet

Kjempeflott lege som setter pasienten i fokus. Jeg føler meg hørt og ivaretatt. Ikke arrogant og veldig folkelig. Kunne ikke gjort et bedre valg. Takk for at du er legen min

Suveren

Lege: Realf Ording Helgesen Skrevet

Tar meg på alvor. Godt lytter, ser meg.
Rask med henvisninger og henvendelser...... Tar seg God tid. Interessert.
Flott lege jeg håper jeg vil ha i mange år framover.

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Line Mostad Skrevet

Har hatt henne som fastlege de siste tre-fire årene og hun møter meg alltid med et smil. Hun er løsningsorientert og det virker som hun virkelig bryr seg om meg som pasient, men også som menneske.