Hanne-Sofie Spenning Dahlback

Legene i Nygaardsgata AS
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Hanne-Sofie Spenning Dahlback er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hanne-Sofie Spenning Dahlback

Ser personen ikke bare diagnosen

Har ymse plager av varierende alvorlighet. Å gå til henne er helt fantastisk. Hung følger opp, tar kjipe telefonsamtaler for å pushe feks rundt henvisninger og hun har alltid godt humør og løfter dagen min. At hun ser personen og helheten er veldig bra, at jeg nå har gått så lenge til henne gjør at jeg er trygg på at ting som skal følges opp blir fulgt opp. Og det gjør hverdagen min som kronisk syk enklere. 5 stjerner rett og slett

Det kan være noe venting når en kommer til time, men det må en nesten regne med når en går til flink lege. Og det er en lav pris å betale for å få en faglig dyktig og engasjert fastlege.

Interessert og dyktig

Hun fremstår som trygg, hyggelig og flink til å følge opp. Klok håndtering og behandling av både barn og voksne.

hjelpsom,God rådgiver.ærlig legen

Jeg er så glad for at jeg fikk Hanne -Sofie som fastlegen .Hun lytter meg og gir mye støtte
Hun har god fagkunnskap Omsorg,oppmerksom
Jeg er så fornøyed med fastlegen min
Takk.Hanne-Sofie for at du hjelper meg mye

Verdens beste fastlege

Jeg var veldig skeptisk til en ny fastlege etter Hognestad, men denne legen er virkelig helt fantastisk. Stiller så til de grader opp, ringer og følger opp langt over det man kan forvente. All tvil er gjort til skamme. Kommer aldri til å ville bytte lege og håper hun fortsetter i mange år.