Hanne-Sofie Spenning Dahlback

Autorisasjon (2006)

Legene i Nygaardsgata AS Telefonnummer69 95 50 1069 95 50 ...
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Hanne-Sofie Spenning Dahlback er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hanne-Sofie Spenning Dahlback

overfladisk og hektisk

En lege som er veldig generell og har meninger som gjør at det er utfordrende å komme gjennom med annet enn de helt vanlige plagene som øre/halsbetennelse etc. Bruker henne som fastlege, men ønsker å bytte da hun ikke er interessert i pasientene sine, kun opplevelse av å få timeavtalene raskest mulig unna. Skulle noe alvorlig skje vil jeg ikke føle meg trygg på om signalene blir riktig fanget opp og om jeg vil få nødvendig hjelp i tide.

Tålmodig og trygg

En dyktig fastlege som engasjerer seg og tar seg tid. Selv om vi kanskje ikke alltid er like enige så er hun lyttende og interessert i pasientens synspunkter. Også veldig flink til å følge opp elektronisk kommunikasjon.

Ikke blir hørt

Hanne er ikke en lege for meg, de gangene jeg har vært der føler jeg at jeg ikke blir hørt, og heller blir sett ned på. Og det føles som at hun ikke tar meg seriøst når jeg forklarer mine plager. Og jeg føler jeg selv må vite hva det er jeg trenger for å kanskje få litt hjelp. Det føles også som at hun ikke har tiden til å snakke med meg. Så føler tiden og pengene for å få en legetime er bortkasta.

Lyttende og imøtekommende

Hanne er en behagelig og lyttende lege. Hun tar seg god tid og hører på hva du har si. Det er viktig å føle at legen tar seg tid og at man ikke må prate på inn- og utpust for at man skal rekke alt på 15 min. Hun ser deg virkelig og man føler seg godt ivaretatt. Anbefaler henne på det varmeste.

Trygg

Suveren lege tar seg god tid og lytter til deg og sender deg til riktig behandling og oppfølging er suveren