Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Legene i Nygaardsgata AS

Beste legen jeg har hatt

Lege: Kathrine Hannestad Skrevet

Hun tar meg på alvor og tar seg tid. Jeg føler hun er tilstedeværende og genuint interessert i meg som enkeltmenneske. Hun er dyktig og får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.

Veldig skuffet

Lege: Kathrine Hannestad Skrevet

Legen er blid og imøtekommende, men dessverre har hun skuffet stort i sin behandling av meg som pasient.
Vil absolutt IKKE anbefale denne videre.

Meget dyktig

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Kan varmt anbefales. Hun er meget dyktig i sitt arbeid, lytter til pasienten, er grundig og undersøkende. Føler jeg har fått god oppfølgning hele veien.

Fantastisk fastlege

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Hanne Sofie er en fastlege som jeg er 100 % fornøyd med - hun fremstår hyggelig, rolig, lyttende, effektiv og faglig dyktig. Hun tillater at jeg tar opp flere problemstillinger i en konsultasjon, tar det aktuelle på alvor og er rask til å henvise videre ved behov. Rådene jeg har fått har også vært effektive.
Jeg anbefaler Hanne Sofie på det sterkeste, og er lei meg for å måtte bytte fastlege grunnet flytting.

Helt topp fastlege!

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Lyttende og oppriktig interessert fastlege.
Hun vet hvorfor du kommer og gir følelsen av at hun har god tid til deg.
Jeg er selv helsepersonell (vi er de verste pasienter) og hun lytter til egne vurderinger og diskuterer hvis nødvendig. Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min.