Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Legene i Nygaardsgata AS

Dårlig inntrykk, dårlig opolevelse

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Byttet til denne fastlegen. Fikk ett veldig dårlig inntrykk med det samme, noe jeg ikke forventet. Byttet derfor til en ny fastlege samme dag.

Konklusjonen:
Etter fem minutter på første lege besøk , fastslår denne fastlegen at jeg ikke er syk. Han ba meg gå ett par meter bortover på kontoret hans og tilbake. Og fastslår etter dette at det er ingenting med meg.

Har vært sykemeldt nå i 2 mnd( 100%)
Har en lunge Sykdom. Med lungeforandringer. Samt fibromyalgi. Smerter i ledd. Korsryggen.

Fikk inntrykk at han frykter nav og hva dem vil si til han dersom han sykemelder meg videre.

Synes ikke det er greit å behandle syke mennesker på denne måten!

Ikke en lege for meg.

En skatt av en lege!

Lege: Line Brekke Skrevet

Line Brekke er en lege som vet hva hun driver med. Hun er hyggelig, empatisk og rask til å henvise til spesialister om det er nødvendig. Hun tar seg god tid og er grundig. Et fint og engasjert menneske som jeg er veldig glad valgte å bli lege.

ikke fornøyd

Lege: Line Brekke Skrevet

Line er bare arrogant og vanskelig å snakke med. Har alltid dårlig tid . Og følger ikke opp det hun skal. Anbefaler ikke denne legen. Det er bare å bytte til en annen lege. Det har jeg gjort og er jeg veldig fornøyd.

DYKTIG

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Er sjelden hos legen, men når jeg må dit er det godt å bli sett og hørt.
Hun er faglig dyktig, rolig og løsningsorientert.
Man føler at man er i trygge hender, og ikke er til «bryderi»
Topp lege 😊

Veldig fornøyd

Lege: Line Brekke Skrevet

svært dyktig lege, faglig sterk og oppdatert, lydhør i kommunikasjon, ser pasienten som helhet ikke stykkevis og delt, lett og ledig - god i kommunikasjon, til å stole på- god fokus - holder det ho lover, empatisk, godt humør. Anbefales. Glad for å ha henne som lege!