Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Legene i Nygaardsgata AS

Fantastisk fastlege!

Lege: Kathrine Hannestad Skrevet

En lege som virkelig følger deg opp, ringer deg etter arbeidstid og bryr seg. Faglig dyktig, har alltid god tid, en lege du kan stole på!

Kunnskapsrik, empatisk, lyttende, effektiv, trygg

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Awais er interessert i pasienten, han er kunnskapsrik og veldig flink til å forklare pasientens situasjon, han er veldig motiverende når det gjelder å forklare behandlings planen.
i tillegg stor sosial kompetanse og god humor.
Jeg er meget fornøyd.

Utrolig flott lege. Alltid forståelsesfull. Følger virkelig opp!

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Muhammad Awais er en av de beste legene jeg har vært hos. Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!😊
Jeg blir alltid møtt med et smil, og en god energi! Han husket navnet mitt, og tar seg tid til å lytte, og skriver raskt på dataen, i motsettning til mange andre leger, jeg har hatt.
Han sender sms om det er noe spesielt, og han dømmer deg ikke uansett!😊
Tar alle blodprøver selv, hvis de ikke har noen til å hjelpe seg.
Han er ikke bare lege for meg, for meg er han PEER O MURSHAD... 😊

En lege jeg har fått tillit til

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Jeg var en tur der idag Etter mange legebytter hit og dit ved flytting, jobbing rundt i norge og bruk av privatklinikker, fikk jeg Awais som lege, jeg føler at han respekterer meg, vi er på samme linje, han hører etter hva som er viktig for meg. Smart og oppegående mann. Ikke en lege som motarbeider, lager problem..

We fix-ferdig-. effektivt proff.

en super fastlege som jeg anbefaler på det sterkeste

Lege: Muhammad Awais Skrevet

jeg har fått en fantastisk fastlege.lyttende forståelsesfull.han tar meg på alvor og det er viktig for meg.alltid blid og hyggelig.jeg anbefefaler han på det sterkeste.