Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

Trygg og grundig

Lege: Line Brekke Skrevet

Tar seg alltid god tid og ser bort fra pc når man prater med henne.
Blir tatt på alvor og blir alltid beroliget. Lager alltid en plan for videre oppfølging, henvisning osv.
Ofte forsinket, men det er fordi hun tar seg god tid.

Til å stole på

Lege: Line Brekke Skrevet

Jeg har hatt Line Brekke som fastlege i 20 år. Jeg har alltid visst at hvis hun synes det er nødvendig eller føler behov for videre oppfølging; bestiller hun time hos spesialist, CT eller MR for meg. Liker også at det føles som vi har god kjemi etter 20 år som hennes pasient. Har derfor bare godt å si om henne!

Flink / utmerket

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Flink, kunnskapsrik, og veldig hyggelig
Han er nesten alltid tilgjengelig når du trenger han akutt, og han hører på deg hva du sier

Utrolig dyktig, effektiv

Lege: Line Brekke Skrevet

Jeg må snart bytte henne vekk fordi jeg skal flytte fra Fredrikstad, og det er jeg så utrolig lei meg for! Line er helt utrolig dyktig. Jeg har det ikke vanskelig for å snakke med henne og tar meg alltid på alvor, selv når jeg nesten unnskylder meg selv. Hun fulgte meg ekstra opp etter Covid og etter blodpropper når hun ikke synes sykehuset hadde tatt nok prøver osv. Beste fastlegen i Fredrikstad!

Sympatisk hyggelig lege.

Lege: Karianne Lønn Sannrud Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege en stund - føler at jeg blir hørt på og tatt vare på.. Flyttet til Moss for et halvt år siden men valgte å fortsette hos henne og heller ta den ekstra reiseveien..