Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

Sympatisk hyggelig lege.

Lege: Karianne Lønn Sannrud Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege en stund - føler at jeg blir hørt på og tatt vare på.. Flyttet til Moss for et halvt år siden men valgte å fortsette hos henne og heller ta den ekstra reiseveien..

Totalt uinteressert i å hjelpe

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Har utelukkende bare dårlige opplevelser med denne mannen.
Føler jeg aldri blir hørt.
Bagateliserer alt jeg har å si.
Vil ha meg fortest mulig ut fra kontoret.
Sist gang så han på telefonen, og plutselig kommer det musikk fra sosiale medier. Det går ikke ann.
Hadde også på tidtaker så det ut som.
Gråter hver eneste gang keg har vært hos denne ufølsomme mannen, er mere bekymret når jeg går ut av hans kontor.

Utrolig imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Kathrine Hannestad Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Var utrolig imøtekommende, flink til å lytte og kunnskapsrik. Jeg opplevde meg både sett og hørt. Hun tok meg på alvor. Ville ikke byttet henne, men ble nødt til det grunnet flytting.

Den beste legen

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Er kjempe fornøyd med hans behandlingene eg har fått så langt . . Veldig lett å komunisere. . Føler at eg er hos en rette person med veldig god Faglig kunnskap. 👍🥰.

Lei opplevelse

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Det overordnede inntrykket etter å ha hatt Awais som fastlege er at han er kompetent på psykiske plager som depresjon og angst, samt kan hjelpe med dette. Om du sliter med noe annet eller trenger hjelp med psykiske plager utover dette så vil jeg råde deg å finne en annen fastlege dessverre. Jeg kunne fått hjelp mye tidligere om Awais lyttet til meg og mine behov, istedenfor å belage seg på egne antakelser og bagatellisering av problemet.