Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Legene i Nygaardsgata AS

DYKTIG

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Er sjelden hos legen, men når jeg må dit er det godt å bli sett og hørt.
Hun er faglig dyktig, rolig og løsningsorientert.
Man føler at man er i trygge hender, og ikke er til «bryderi»
Topp lege 😊

Veldig fornøyd

Lege: Line Brekke Skrevet

svært dyktig lege, faglig sterk og oppdatert, lydhør i kommunikasjon, ser pasienten som helhet ikke stykkevis og delt, lett og ledig - god i kommunikasjon, til å stole på- god fokus - holder det ho lover, empatisk, godt humør. Anbefales. Glad for å ha henne som lege!

Tar deg på alvor

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Føler jeg ble tatt godt på alvor, og hun ønsker å hjelpe pasientene sine. Til tross for å ha vært sent ute, stresset hun ikke seg gjennom timen, men tok seg god tid til å bli kjent og spørre de viktige spørsmålene og ta prøver. Veldig fornøyd med henne som lege.

En fantastisk dyktig fastlege Og psykiater

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Awais er en omsorgsfull og dyktig "helnorsk" lege og
fullverdig psykiater. Jeg er 76 år og har sjeldenmøtt en bedre og omsorgsfull fastlege. Det er ufattelig at han har noe ledig plass enda.... Hans stabile gode humør er et ekstra pluss.

Hører grundig

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Endelig en lege som tar deg på alvor, lytter og tar tak i ting. Han er psykiater og allmennlege spesialist. Han hjalp meg betraktelig når det gjelder angst problemer. Han er svært kunnskapsrik, empatisk og du føler deg ivaretatt. Han forklarer og undersøker grundig. Dette er en lege jeg kan anbefale på det varmeste.