Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

Godt ivaretatt som pasient

Lege: Line Brekke Skrevet

Line er veldig dyktig i faget sitt, jordnær og lett å prate med! Jeg nektet å bytte fastlege selv da jeg bodde noen år i et annet fylke. Jeg føler meg sett, trygg og ivaretatt. Får henvisninger til spesialister der hvor det trengs og blir godt fulgt opp. Anbefales på det varmeste!
Populær lege som tar seg god tid til pasientene sine, derfor kan det noen ganger være litt ventetid, men det er det verdt.

Trygg og flink

Lege: Mina Marie Ek Skrevet

Jeg måtte bytte fastlege og var heldig som fikk Mina Marie. Hun er blid og hyggelig og flink til å lytte. Anbefales.

overfladisk og hektisk

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

En lege som er veldig generell og har meninger som gjør at det er utfordrende å komme gjennom med annet enn de helt vanlige plagene som øre/halsbetennelse etc. Bruker henne som fastlege, men ønsker å bytte da hun ikke er interessert i pasientene sine, kun opplevelse av å få timeavtalene raskest mulig unna. Skulle noe alvorlig skje vil jeg ikke føle meg trygg på om signalene blir riktig fanget opp og om jeg vil få nødvendig hjelp i tide.

Dårlig lege, og er ikke villig til å hjelpe.

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Jeg har kontaktet denne legen flere ganger angående min far som er psykisk skadet at han virkelig trenger hjelp, og at noe må bli gjort med ham.

Han har aldri gjort noe for å hjelpe ham, bare ved en anledning når politiet tok faren min med til han, og da ble han tvangsinnlagt i en kort tid.

Trist, og ganske dårlig gjort av denne legen.

Hyggelig, varm, dyktig og kunnskapsrik

Lege: Karianne Lønn Sannrud Skrevet

Karianne er kunnskapsrik og oppdatert og følger opp pasientene sine. Hun er hyggelig, morsom og varm og det er rett og slett trivelig å dra til legen.

Senteret er stort, og om Karianne har ferie eller lignende er det mange andre, dyktige leger man får komme til.

Hos de ansatte på kontoret og labben er det mer variasjon. Der er det noen ansatte som hverken er imøtekommende, hyggelige eller faglig dyktige. Jeg har dessverre observert både svikende rutiner og direkte feil ved f.eks. blodprøveraking. Det gjelder selvsagt ikke alle, og noen gjør jobben sin bra og møter deg med ett smil. Jeg vet hvem jeg håper skal være på jobb og ikke der, spesielt om jeg skal dit med barna.

Men Karianne er fantastisk, og en fastlege jeg varmt vil anbefale uannsett!