Kristian Jæger

Autorisasjon (2012)

Manstad Legekontor Telefonnummer69 36 27 0069 36 27 ...
Lerviksveien 28 1626 Manstad
Kristian Jæger er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristian Jæger

Dyktig, oppmerksom og morsom.

Kristian er etter min mening en fantastisk fastlege. Han gir deg full oppmerksomhet når du er hos han. Setter seg grundig inn i din situasjon og viser stor faglig kompetanse. I tillegg er han morsom og trivelig.

Hyggelig, men uerfaren.

En hyggelig lege, men virker uerfaren på noen områder.
Han virker redd for å gjøre feil og dobbeltsjekket ofte med lovverk og veiledere før en endelig vurdering. Later til å ikke legge vekt på pasientens behov.

Forståelsesfull

Han er en lege som det er utrolig godt å snakke med. Jeg har vanligvis problemer med å snakke med folk jeg ikke kjenner så godt,men han får meg til å føle meg trygg. Han er også den eneste legen jeg har hatt ( har hatt flere på samme legekontor) som har tatt tilstanden min særiøst og handlet deretter. Dersom man trenger en lege som ikke dømmer, gir masse skryt, tar ansvar, følger opp og som samtidig er en god samtalepartner, så er Kristian legen for dere ! Han "fikser" ikke alt med å skrive ut resepter som man må ta resten av livet. Han ser på årsakene til plagene, og ikke syptomene. Man får ikke hjulpet en pasient med lungebetennelse, ved å gi de halstabletter. Betennelsen er der fortsatt selv om symptomene blir borte. Han sender ikke pasientene sine ut som på et rullebånd, han sørger for at samtalen er ferdig før han går videre til neste. Det kan gi litt ventetid, men ikke store forskjellen. Det viktigste er at han gjør det en lege skal, nemmelig hjelpe pasienten.

En fantastisk lege

Kristian Jæger er en fantastisk lege. Han er flink til å lytte og vise forståelse for pasientens sykdomsbilde. Ha går i dybden og tar alle nødvendige prøver og henviser til spesialister ved minste tvil om livsnødvendig behandling. Kristian Jæger følger sine pasienter tett og sørger for at de til enhver tid får adekvat utredning, samt de mest virkningsfulle medisiner. Det kan tillegges at Kristian Jæger er ung og entusiastisk i sin legegjerning. Han er alltid hyggelig, blid og imøtekommende. Han inngir trygghet og tillit overfor pasienten, hvilket bidrar til at legebesøket kan bli en positiv opplevelse. Du er i trygge hender hos lege Kristian Jæger.

SERIØS OG PROAKTIV

Dr. Jæger er en ung lege som gir et inntrykk av seriøsitet og profesjonalitet i sitt arbeid. Han er proaktiv, tar stadig nye initiativ for å finne ut av pasientens helseproblemer.

I tillegg er han en sympatisk, hyggelig, imøtekommende og omgjengelig person som gjør at man ikke kvir seg for å gå til legen.

Manstad legesenter holder til i en gammeldags bygning. Det er blitt sagt at nye fasiliteter er planlagt.