Lars Aamann

Gågaten Legesenter

2013

Gågaten Legesenter Telefonnummer67 54 20 4167 54 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Lars Aamann er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Aamann

En dyktig lege man kan stole 100% på

Dr. Aamann er en dyktig fastlege som taler pasientens interesser 100 %. Faglig dyktig, strukturert og er spesielt flink til å lytte. Man får umiddelbart en følelse av tillit og trygghet. God service av annet personale på legesenteret. Lite stress og kommunikasjonen fullføres.
Finnes neppe noe bedre sted enn Gågaten legesenter.

Engasjert og kompetent!

Føler meg alltid lyttet til og godt ivaretatt! Dr. Aamann er imøtekommende og en svært god lytter som faktisk sender deg videre dersom du trenger det. En sitter igjen med følelsen om at han bryr seg, noe som er sjeldent i disse hektiske hverdagene hvor effektivitet er høyt prioritert. Flott lege!

Veldig god lege!

Lars Aamann er en veldig hyggelig og dyktig lege som jeg kan anbefale til alle. Han er god til å lytte og gir gode diagnoser og råd.

Beste legen jeg har hatt.

Følger skikkelig opp, nysgjerrig og kunnskapsrik. En lege jeg opplever at spiller på parti for å nå helsemål

Uinteressert - unøyaktig

Holdt med ett besøk og så var jeg glad for å kunne gå tilbake til tidligere fastlege. Det jeg fortalte, ble justert så alt ble mye bedre enn jeg sa. Han skriver "angivelig" før opplysningene og gir dermed inntrykk av at han ikke tror på det som fortelles. Spørsmål blir ikke besvart. Følte meg langt fra velkommen som pasient ved dette legesenteret.