Lars Aamann

Gågaten Legesenter

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Gågaten Legesenter Telefonnummer67 54 20 4167 54 20 ...
Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Lars Aamann er en av 108 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Aamann

Blandet fornøyelse

Den måte man tar imot pasienter på telefon kunne godt trenge en forbedring. Skal ikke gå til personangrep, men det er svært viktig hvordan man ivaretar pasienter og snakker til de. Er ikke lengre pasient av samme årsak.

Legen er snill og lytter, klart han vil det beste for pasienten. Kanskje litt rask behandling, litt lite/langsom tilbakemeldinger, men alle vet jo at hverdagen er travel. Jeg håper han fortsetter med å lytte.

Engasjert og kompetent!

Føler meg alltid lyttet til og godt ivaretatt! Dr. Aamann er imøtekommende og en svært god lytter som faktisk sender deg videre dersom du trenger det. En sitter igjen med følelsen om at han bryr seg, noe som er sjeldent i disse hektiske hverdagene hvor effektivitet er høyt prioritert. Flott lege!

Veldig god lege!

Lars Aamann er en veldig hyggelig og dyktig lege som jeg kan anbefale til alle. Han er god til å lytte og gir gode diagnoser og råd.

Beste legen jeg har hatt.

Følger skikkelig opp, nysgjerrig og kunnskapsrik. En lege jeg opplever at spiller på parti for å nå helsemål

Uinteressert - unøyaktig

Holdt med ett besøk og så var jeg glad for å kunne gå tilbake til tidligere fastlege. Det jeg fortalte, ble justert så alt ble mye bedre enn jeg sa. Han skriver "angivelig" før opplysningene og gir dermed inntrykk av at han ikke tror på det som fortelles. Spørsmål blir ikke besvart. Følte meg langt fra velkommen som pasient ved dette legesenteret.