Gågaten Legesenter

Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Tlf: 67 54 20 41 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gågaten Legesenter

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Lars Aamann Skrevet

Følger skikkelig opp, nysgjerrig og kunnskapsrik. En lege jeg opplever at spiller på parti for å nå helsemål

Uinteressert - unøyaktig

Lege: Lars Aamann Skrevet

Holdt med ett besøk og så var jeg glad for å kunne gå tilbake til tidligere fastlege. Det jeg fortalte, ble justert så alt ble mye bedre enn jeg sa. Han skriver "angivelig" før opplysningene og gir dermed inntrykk av at han ikke tror på det som fortelles. Spørsmål blir ikke besvart. Følte meg langt fra velkommen som pasient ved dette legesenteret.

Tid til å lytte.

Lege: Lars Aamann Skrevet

Tar pasienten alvorlig og tar seg tid til å lytte. Snakker høyt og tydelig. Gjør nøye vurderinger og sjekker også med andre hvis behov for det.

Hyggelig og samarbeidende lege

Lege: Lars Aamann Skrevet

Vedkommende har tatt over for Dr. Aaunesen, og har med det blitt min nye fastlege. Møtte ham for første gang i dag, og fikk ett svært godt inntrykk av Dr.Aamann. Har tidligere vert på RH,og var lett og ha en samtale med. Hadde også satt seg inn i min problemstilling ang MS, samt åpenbart tatt med seg erfaring ifra nevrologisk RH. Totalt sett en meget positiv opplevelse. Mvh.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Alt er bra ved dette legekontoret. Du blir behandlet helhetlig på en utmerket måte. Alt fra telefonkontakt med "forværelset" til konsultasjon hos legen.
Jeg har vært pasient der i 22 år og det er nesten en glede å komme dit på tross av grunnen du er der for.

Sikkert bra for noen

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Lise Wendt var tidligere lege for alle kvinnene i min familie, en etter en har vi alle byttet lege.

Wendt er hyggelig, men travel. Spør alltid hvordan det går, men er egentlig ikke interessert i svaret. Litt samlebåndmentalitet overfor pasientene sine. Hvis man kun trenger lege for fornyelse av p-piller, en sykemelding eller en fjerning av føflekk innimellom er Wendt en helt grei lege, og du blir alltid skvist inn i løpet av en dag eller to hvis det er noe som haster. For vanlige timer er det relativt lang ventetid.

Min erfaring som gjorde at jeg til slutt byttet fastlege var "pilletrillingen", hun gir deg heller en antibiotikakur for å se hvordan det går enn å videresende til spesialist med en gang. I mitt tilfelle resulterte dette i svært mange antibiotikakurer på kort tid, da jeg har to infeksjoner som lett kommer tilbake. Da jeg (endelig) fikk komme til spesialist viste det seg at dette var infeksjoner som lett kunne vært forebygget, og antibiotikaen jeg ble gitt virket bare delvis.

Fordi det er veldig effektiv stemning på legekontoret fikk jeg stort sett aldri tid til å spørre om alt jeg lurte på. Jeg drar sjelden til lege, og "samler" ofte opp smerter og diverse ting jeg lurer på. Fikk følelsen av at hvis jeg spurte om mer enn en ting var jeg til bry og ødela "flyten". Fikk flere ganger beskjed om at småsmerter, tett nese, kvalme m.m. var ting man måtte leve med, men etter å ha fått en ny fastlege har alle mine plager blitt løst. Frustrerende å ha en lege som ikke tar deg seriøst med mindre du har et enkelt problem som kan løses med en pillekur og/eller en sykemelding. Har aldri angret på at jeg byttet fastlege.

På løpebånd?!

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

- Lege Wendt har mange pasienter og det merker vi som pasienter..
Hun er effektiv i den lille tiden man har hos henne men man føler seg som på et løpebånd! Virker busy og opptatt av å bli kjapt ferdig!
Ta seg litt bedre tid til pasientene sine?!
- rask til å henvise videre til andre leger?!
- er hyggelig men kan virke bagateliserende om man lurer på noe..
- kan dessverre ikke anbefales!

Utrolig dyktig og imøtekommende

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Jeg byttet til min mors fastlege, Lise Wendt, da jeg ble 14 og kunne ikke vært mer fornøyd.

Er alltid blid og spør hvordan man har det, men samtidig uten noe dilldall. Får alltid hjelp samme dag eller dagen etter hvis det er noe som haster. Strekker seg langt for å hjelpe deg med ting hun kan, og henviser videre hvis hun føler det er nødvendig.

Ekstra positivt at teamet hennes sender engangsresepter til apoteket på dager du ikke har mulighet til å komme inn eller kontoret er lukket. Det må selvfølgelig være noe du har resept på fra før av og bare behøver en fornyelse.

Den beste legen jeg har opplevd!

Farlig hvis du er psykisk syk

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Har lite eller ingen erfaring med psykiske lidelser. Må selv spørre om å bli henvist videre- og selv da får man bare beskjed om å ta seg sammen.

Psykiske lidelser

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Hyggelig lege for all del, men anbefales ikke dersom det handler om psykiske ting. Ikke særlig oppdatert på dette feltet. Kan virke noe bagatelliserende. Tror det handler om uvitenhet...

Dyktig og vennlig

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Uhyre profesjonell, dyktig, høflig og imøtekommende.

Hun gjør alt du sier, uansett

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Dersom du er ute etter en lege som gir deg lett sykemelding har du kommet på rettplass...

Fantastisk effektiv, super tilgjengelighet, dyktig!

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Fantastisk effektiv, super tilgjengelighet, dyktig! De ansatte på forværelset er helt supre. Et meget bra team!

En svært dyktig fastlege

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Har hatt Wendt som fastlege i mange år, alltid vært fornøyd. Ved mistanke om alvorlig sykdom har hun vært rask til å henvise videre. Når jeg har bedt om at hun skal ringe meg tilbake, har hun alltid gjort dette samme dag. Hun er rask og effektiv, men dette har aldri gått utover det medmenneskelige. Sekretærene er hyggelige og flinke til å ta telefonhenvendelser raskt.

En fin lege

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Jeg brukte denne legen og hun lyttet og sendte videre til andre hvis det var noe hun ikke hadde tiltrekkelig viten om. Hun har humor og jatter ikke med, men hun lytter og stiller direkte spørsmål. Jeg flyttet til annen kommunde, derfor sluttet jeg. Angrer på det.

fantastisk

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Kan være litt lang ventetid, men ved raskt behov får man eventuelt time hos den andre legen ved kontoret den samme dagen dersom det ikke er flere ledige timer. Ellers er alt supert og jeg har ingenting og klage på.

God på noen områder, dårlig på andre

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Svært omtenksom og flink i noen situasjoner. Svært lite imøtekommende og dårlig på å henvise videre da det oppstod en situasjon med alvorlig sykdom hun ikke kunne noe om.

Lege som lytter, hyggelige mennesker

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Får time samme dag/neste dag hvis barna er syke, og hvis hun ikke har ledig får vi time hos Auensen isteden. Hvis vanlige kontroller så får vi time etter noen dager. Hun er blid og lyttende, forklarer grundig og tar deg på alvor. Veldig hyggelige kontordamer også.

Familiens trygge støtte i vanskelige perioder

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Hun virker faglig trygg, effektiv, ikke for mye føleri, men opptatt av veien videre. Likevel kjennes hennes empati mer en god nok . Kan ikke få fullrost henne !

Empatisk og meget faglig dyktig.

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

En flott lege jeg stoler 100% på. Lyttende og full av omsorg.