Gågaten Legesenter

Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Gågaten Legesenter

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Lars Aamann Skrevet

Følger skikkelig opp, nysgjerrig og kunnskapsrik. En lege jeg opplever at spiller på parti for å nå helsemål

Uinteressert - unøyaktig

Lege: Lars Aamann Skrevet

Holdt med ett besøk og så var jeg glad for å kunne gå tilbake til tidligere fastlege. Det jeg fortalte, ble justert så alt ble mye bedre enn jeg sa. Han skriver "angivelig" før opplysningene og gir dermed inntrykk av at han ikke tror på det som fortelles. Spørsmål blir ikke besvart. Følte meg langt fra velkommen som pasient ved dette legesenteret.

Tid til å lytte.

Lege: Lars Aamann Skrevet

Tar pasienten alvorlig og tar seg tid til å lytte. Snakker høyt og tydelig. Gjør nøye vurderinger og sjekker også med andre hvis behov for det.

Hyggelig og samarbeidende lege

Lege: Lars Aamann Skrevet

Vedkommende har tatt over for Dr. Aaunesen, og har med det blitt min nye fastlege. Møtte ham for første gang i dag, og fikk ett svært godt inntrykk av Dr.Aamann. Har tidligere vert på RH,og var lett og ha en samtale med. Hadde også satt seg inn i min problemstilling ang MS, samt åpenbart tatt med seg erfaring ifra nevrologisk RH. Totalt sett en meget positiv opplevelse. Mvh.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Alt er bra ved dette legekontoret. Du blir behandlet helhetlig på en utmerket måte. Alt fra telefonkontakt med "forværelset" til konsultasjon hos legen.
Jeg har vært pasient der i 22 år og det er nesten en glede å komme dit på tross av grunnen du er der for.