Usman Akram Ansari

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset
Usman Akram Ansari er en av 69 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Usman Akram Ansari

Ikke lege

Kort sagt så driver han en slags forretning ikke en helsetjeneste. For hver ting så må man bestille time og betale, spiller ingen rolle om du er syk eller bare har spm. HOLD DERE UNNA han, google er bedre alt.

Jeg er heldig

Er en av de beste legen jeg har hat. Han kan du komme til og snakke med om mere en det du satte opp om du hadde time for. Og det er godt å ha en lege som lytter til meg som pasient for jeg kjenner min kropp bedre en legen. Andre leger så for du bar beskjed om å bestille ny time..

Hold dere unna.

Denne " legen' , er spydig og nedlatende. Han takler ikke pasienter som trenger litt ekstra tolmodighet pga psykisk sykdom.
Resepter kan du bare vente i evigheter på. Faste medisiner man har hatt i en årrekke, må man nå ha time , for å få.
Latterlig.. Han er den eneste i Ullensaker med ledig kspasitet på listene sine. Å det sier vel det meste.....
Usj...

Dyktig og tar seg tid

En dyktig lege med et behagelig vesen som tar seg tid, og ser hele mennesket, ikke bare den enkelte plagen. Alle som får ham som fastlege er heldig! Aldri vært hos en lege som har tatt meg så på alvor som ham. Rett og slett fantastisk!

Hyggelig fastlege

Byttet til Novo legesenter på Råholt etter tull med timebestilling hos tidligere fastlege. Møtte en svært hyggelig lege som tok seg god tid, og ga grei tilbakemelding på de ting jeg tok opp. Anbefales til alle som trenger ny fastlege. Klinikken er nystartet på Råholt.