Usman Akram Ansari

Skedsmokorset Legesenter, Novo Helsesenter AS

Autorisasjon (2015)

0 av 1270 (Skedsmokorset Legesenter)
0 av 1000 (Novo Helsesenter AS)

Skedsmokorset Legesenter
Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset
Usman Akram Ansari er en av 70 fastleger i Lillestrøm
Novo Helsesenter AS
Gladbakkvegen 2 2070 Råholt
Usman Akram Ansari er en av 21 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Usman Akram Ansari

Fantastisk snill!

Flink og god lege med godt sinn! Fantastisk snill og hjelpsom, rett på sak! God opplevelse, med kjapp tilbakemelding!

Hyggelig og seriøs

Ble først tatt i mot av en lege på novo som ikke forstod problemstillingen min, dr. Ansari hørte fra gangen at jeg prøvde å forklare det igjen for sykepleieren som skulle ta blodprøver og fikset resepten jeg trengte med en gang. Er ikke ofte man møter leger som faktisk hører, jeg byttet fastlege samme dag.

Setter pasientens trygghet først!

En utrolig behagelig lege som sier ting som de er. Forsøker alltid å finne ut av problemer, enten ved å bli satt på en kur i første omgang eller sendt til undersøkelse. Tar seg virkelig tid til pasientene sine og strekker seg langt for deres beste. Men resulterer ofte i en del venting på å komme inn.
Enkelt å booke timer både på telefon og nett.

Ansari er den beste fastlegen jeg har hatt, og jeg håper at han fortsetter i lang tid!
Det jeg setter aller størst pris på er at han viser enorm forståelse for pasienten både rent faglig og som medmenneske.
Man møter en empatisk, profesjonell, kunnskapsrik, oppdatert og ikke minst trygg lege som tar pasientens helse og vel på høyeste alvor.
Det er enkelt å komme i kontakt med legekontoret og få time når man trenger/ønsker det.

Vil kun tjene penger.

Frekke i resepsjon. Lege ber en å komme på nytt besøk grunna en ting som kan løses på et besøk. Må ha ny time for vær eneste ting, om det så er et blodprøve knyttet til konsultasjonen, dette koster penger. Legger ikke in recept i tid, man må mase. Virker desverre som at dette er et opplegg kun for å tjene penger å få flest besøk. En får desverre ikke hjelp uten mister penger.