Jan Ruben Moy

Sigurd Østliens Veg 4 2830 Raufoss
Jan Ruben Moy er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Jan Ruben Moy

useriøs lege

Useriøs lege som ikke verken hadde kunnskap om min sykdom, eller var villig til å høre på det jeg hadde og si. bytter fastlege så fort noen andre er ledige.

Kjempefornøyd

Fikk meg til å føle meg rolig og komfortabel veldig hurtig. Og jeg har legesjekk!!! Jeg er veldig fornøyd!

Sendrektig og unnfallende

Jeg er i et lengre behandlingsløp, hvor han ble min nye fastlege for et års tid siden. Han er tilbakelent og hyggelig, men min opplevelse er at han dessverre ikke gjør det han skal.

Min første time hos ham var bestilt av en annen behandler, på bakgrunn av en test. Dette avfeide han bare og satte opp ny time to mnd senere.

Det tok et halvt år før NAV fikk informasjonen de skulle ha, til tross for flere purringer både fra dem og meg.

Han informerte meg ikke, og foretok seg ikke noe, da rapport fra utreder forelå. Da jeg omsider spurte ham, fortalte han at han hadde mottatt og lest rapporten. Det var nesten tre måneder tidligere.

Jeg måtte regelrett krangle meg til en henvisning dit andre behandlere, nevnte utreder (som han selv henviste meg til) og jeg selv ba om, fordi han "ikke liker" det aktuelle fagfeltet. Det var ikke snakk om alternativmedisin, bare for å understreke det.

Jeg er forskrekket over hans opptreden, har ingen tillit til ham og har nå byttet fastlege.

fornøyd

fornøyd pasient etter å været der noen ganger.
bruker god tid og lytter bra.

noe lang ventetid til tider.

Skuffet

deverre må jeg si at dette er en av de dårligste og mest useriøse legene jeg har vært bort i. Sitter å ler og smiler heletiden og man føler at man ikke blir tatt seriøst. mulig pga at han er ny utdannet, men virker som han har hatt alt for lite med pasienter å gjøre. Kommer med dårlige spøker.