Stad legeteneste

Eid Legekontor/Selje legekontor 6770 Nordfjordeid

Siste vurderinger av behandlere ved Stad legeteneste

Flink og forståelsesfull

Lege: Thomas Erik Gabriel von Bonsdorff Skrevet

Thomas er en utrolig hyggelig og snill lege som tar godt vare på sine pasienter. Han forklarer på en god og forståelig måte og tar seg tid til å snakke. Han er tydelig trygg i det han gjør og kan mye. Klok og dyktig lege som tar deg imot på samme måte uansett hva du måtte komme med av bekymring eller behøve hjelp til. Både jeg og barna mine føler oss trygge hos Thomas.

Omtenksom, kunnskapsrik lege

Lege: Tjakko Harmen Blaauw Skrevet

Har hatt mange fastleger. Dette er en av de beste jeg har hatt. Han tar seg god tid, ser på pasienten, omtenksom og kunnskapsrik. Føler meg trygg og ivaretatt. Anbefales+

Veldig tryg og kunnskap.

Lege: Mari Holm Skrevet

Jeg anbefaler legen, snill og forstå for pasienten. Omfattende kunnskap innen mange medisinområder. Presisjon og oppmerksomhet ved diagnostisering av problemet.

Min fastlege

Lege: Torbjørn Flataker Lien Skrevet

Han er utruleg dyktig, tar pasienten på alvor og er flink til å lytte. Ein føler seg forstått og han gjer sitt beste for å finne ut kva som feiler ein. Ville anbefalt til alle å bytte til han om dei har moglegheit

Empatisk

Lege: Kristianne Teharun Nore Skrevet

Kristianne er fantastisk på alle måtar. Ho er sprudlende, blid og pratsom. Svært imøtekommende. Ho har eit humør som smittar. Ho lyttar til deg, og er flink til å komme med gode råd. Dersom ho er usikker, konfererer ho med andre legar. Kristianne er svært tilgjengelig og ønsker at ein tek kontakt for vidare oppfølging dersom ein føler for det eller treng det. Totalt sett ein av dei dyktigaste legane på Nordfjordeid. Eg er glad ho er min fastlege. Så kan bare gjentar det som blei skrivet før. Fantastisk lege og medmenneske.