Håkon Torbjørnsen Ågotnes

Autorisasjon (2011)

Lura Legesenter AS Telefonnummer51 70 74 7051 70 74 ...
Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Håkon Torbjørnsen Ågotnes er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Håkon Torbjørnsen Ågotnes

Omsorgsfull, og kunnskapsrik

Har benyttet Håkon som fastlege nå noen år, og blir alltid tatt i mot med respekt, og faglig på en svært god måte.
Han er lydhør, og jeg opplever at han alltid tar meg og mine henvendelser på alvor.
Fem stjerner uten tvil:)

Stabil, tillitvekkende og flink

Han var vikar for min forrige fastlege og etter en tur innom en annen fastlege så er jeg utrolig glad for at jeg fikk kommet meg tilbake til Håkon.

Jeg sitter utelukkende igjen med følelsen av at han bryr seg om at jeg skal ha det bra.
Han er rolig og fremstår som kunnskapsrik (joda, det står som eksempel her men passer bra for ham).

Oppriktig og inkluderende, samt dyktig kirurg

Jeg har vært pasient hos Håkon siden han overtok pasientene fra Hans Petter Torvik, som nå er kommuneoverlege i Sandnes. Han var (er) også en veldig dyktig lege.

Håkon er alltid lyttende til hva vi forteller ham. Han tar alle symptomer på alvor, og gjør sitt beste for å redegjøre for og helbrede disse, og han er åpen for at vi selv sjekker symptomene på internett før vi bestiller time.

Han har utført kirurgiske inngrep på legekontoret da jeg hadde en smertefull utvekst på ryggen, og den er helt fin nå, ca. 4 år senere.

Han er en ung mann som lytter til pasientene, og sørger for at vi forlater ham med mer optimisme enn da vi gikk inn på hans kontor.

Lyttende, engasjert

Forholdsvis ny på Lura Legesenter og brukte litt tid på å 'komme i gang'. Mer avslappet nå og smiler mer.
Har en engasjert holdning til pasienten som jeg setter pris på. Ganske tilgjengelig og vennlig og imøtekommende. Veldig åpen for berøring og undersøkelser. Føler at han tar jobben veldig seriøst og oppfølgende.