Mikkel Veilemand Holstad

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Mikkel Veilemand Holstad er en av 55 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Mikkel Veilemand Holstad

Respektfull

Har alltid fått time når jeg trenger. Får hastetime om det er nødvendig. Lar alltid meg avslutte konsultasjonen. Viser interesse for meg sommenneske. Forteller ærlig om virkning og bivirkninger. Har god greie på N AV systemet. Er artig og morsom når det er passende. Kontorpersonalet opplever jeg hyggeligere og mere hjelpsomme enn før, selv om de alltid har stor pågang både i luka, tlf og fra alle legene de betjener, med prøvetaking osv. Alltid i godt humør etter en liten konsultasjon på Helseparken.

Seriøs og løsningsorientert

Mikkel er meget seriøs og løsningsorientert. Han er kunnskapsrik og dyktig til å få saker unna. Han er en meget hyggelig mann som inngir tillit og som virkelig ønsker å løse ditt problem. Han er humoristisk og man føler seg lett til sinns etter et besøk hos ham.

Anbefales sterkt.

Bästa vi haft

Hela våran familj har Mikkel. Otroligt trevlig, kunskapsrik och han "ser" alla i familjen , och följer upp oss.. Kan inte vara mera förnöjd.

Meget fornøyd

Både jeg og min mann bruker Holstad. Vi er begge meget fornøyd. Dette er en fastlege jeg kan anbefale.

Trygg og kunnskapsrik.

Jeg byttet til Mikkel etter at min gamle fastlege aldri tok meg seriøst han avviste meg uten at jeg fikk forklare symptomene. Mikkel tar seg alltid god tid selvom venterommet er fullt. Han følger meg opp og jeg føler meg trygg. Han henviser videre å lar meg stille spørsmål. Fantastisk fastlege