Mikkel Veilemand Holstad

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Mikkel Veilemand Holstad er en av 55 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Mikkel Veilemand Holstad

Dyktig og humoristisk

Må bare få lov til å si at han er den beste legen jeg har hatt. Jeg har endel helseutfordringer og takket være Dr. Mikkel V. Holstad så har jeg fått riktig diagnose fordi han ikke "gir seg" og faktisk skjønner at man kan ha fått feil diagnose tidligere og derfor sender videre til "second opinion" og ikke kaller folk hypokonder fordi man tror det kan være en sjelden diagnose (som var riktig). Han tar seg alltid god tid og ønsker alltid "god bedring", noe som er veldig hyggelig fordi man føler at han virkelig ønsker at man blir bedre. Han er nok likevel den legen jeg har besøkt minst, og det er kun fordi han faktisk behandler folk. Hvis han er usikker så sier han det istedenfor å late som, og han sjekker og leser til oppfølgingstime. Spør alltid om hvordan det går med det som var problemet sist time også, noe som er bra. Han har også sagt det er lurt med liste ved flere problemer, slik at han kan vurdere hva som er viktigst.

Respektfull

Har alltid fått time når jeg trenger. Får hastetime om det er nødvendig. Lar alltid meg avslutte konsultasjonen. Viser interesse for meg sommenneske. Forteller ærlig om virkning og bivirkninger. Har god greie på N AV systemet. Er artig og morsom når det er passende. Kontorpersonalet opplever jeg hyggeligere og mere hjelpsomme enn før, selv om de alltid har stor pågang både i luka, tlf og fra alle legene de betjener, med prøvetaking osv. Alltid i godt humør etter en liten konsultasjon på Helseparken.

Seriøs og løsningsorientert

Mikkel er meget seriøs og løsningsorientert. Han er kunnskapsrik og dyktig til å få saker unna. Han er en meget hyggelig mann som inngir tillit og som virkelig ønsker å løse ditt problem. Han er humoristisk og man føler seg lett til sinns etter et besøk hos ham.

Anbefales sterkt.

Bästa vi haft

Hela våran familj har Mikkel. Otroligt trevlig, kunskapsrik och han "ser" alla i familjen , och följer upp oss.. Kan inte vara mera förnöjd.

Meget fornøyd

Både jeg og min mann bruker Holstad. Vi er begge meget fornøyd. Dette er en fastlege jeg kan anbefale.