Mikkel Veilemand Holstad

Sandefjord Helsepark

2015

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sandefjord Helsepark
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Mikkel Veilemand Holstad er en av 46 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Mikkel Veilemand Holstad

Jeg har flyttet så må bytte fastlege, men føler jeg MÅ skrive en vurdering på min gamle.
Dr. Holstad har vært den beste legen jeg har hatt. De gangene jeg har vært hos han har han tatt meg veldig seriøst og prøvd hardt å komme til bunns i problemet!
Han er et friskt pust av en fastlege!

Helt fantastisk

Er så utrolig fornøyd med Dr.Holstad og Sandefjord Helsepark! Man får alltid rask hjelp om man har behov for det, og helsesekretærene er flinke til å komme med løsninger om legen ikke er tilgjengelig.

Holstad tar deg på alvor uansett hvor "liten" problemet er, og om ting haster er han flink til å sette i gang tiltak. Han bagatelliserer aldri problemene man kommer med og er faglig dyktig.

Han kan fremstå som en person med mye energi men han har virkelig evnen til å være rolig og er behagelig å snakke med om man har behov for det. Samtidig bruker han ofte humor, noe jeg skulle ønske flere leger gjorde, ingenting er verre enn å sitte hos en sur og alvorlig lege når man er syk. Han jobber svært raskt men får gjort det som må gjøres og tar seg ekstra tid til deg om det er behov for det.

Hans kommunikasjonsevner er veldig unik da han sier ting som det er uten noe form for filter - noe jeg absolutt syntes er fantastisk. Det er helt tydelig at han virkelig ønsker det beste for sine pasienter. Jeg har full tillit til Dr.Holstad og kan virkelig anbefale han til andre!

En helt fantastisk lege

En helt fantastisk lege som tar pasienten på alvor og gjør det han kan for å hjelpe, henvise videre, og så videre.
Hadde ham som fastlege bare en liten stund, men kom med seriøse problemer og ble hørt og tatt seriøst. Veldig bra.

Dessverre fikk han barn i perioden han var min fastlege, og var derfor en del borte, og jeg måtte ta til takke med noen av de andre legene der. De er hyggelige de også, men ikke like fornøyd med alle andre som med ham.

Tar dessverre også ganske lang tid for å få ny time. (2-4 uker)

Flink, støttende og med humor!

Er helt knust over at jeg flytter og må få ny fastlege for Mikkel har vært helt fantastisk! Føler han virkelig lyttet til det jeg hadde si, og måten han møtte meg på fikk meg til å føle meg mer "velkommen". Han kan anbefales på det sterkeste!!

Dyktig og hyggelig

Han tar pasienten på alvor selv om de spør om sjeldne diagnoser eller andre ting og sjekker og henviser videre. Føler at han tar meg på alvor, noe jeg aldri har følt hos andre leger.

Det at han har humor er et pluss, mange leger er gravalvorlige og det passer dårlig når man har litt galgenhumor selv.

Første gang jeg ikke har fått frikort før april, og det er bare fordi legen faktisk gidder å høre etter flere ting på samme timen.

Mange leger klarer bare og f.eks skrive ut resept, det tar gjerne bare 30 sekunder, men likevel ber de deg bestille ny time for å f.eks få sjekket en føflekk i tillegg. Forstår det ved akuttime, men ikke vanlig time, derfor er det bra at han faktisk klarer flere ting på en legetime. Han sitter heller ikke med stoppeklokke, noe en tidligere lege gjorde.

Et par av kontordamene er litt "sure", så det er litt negativt hvis man må snakke med en av dem, ellers er de andre blide og hyggelige, og flinke til å ta blodprøver, ikke alle som er det nemlig.
Her blir man sendt til laboratoriet om de skulle bomme to ganger, noe som kun har skjedd én gang, og jeg har dumme årer som stikker av eller gjemmer seg bort, så føler meg trygg på dem. De "sure" er også flinke til å ta blodprøver da, bare så det er sagt.