Mikkel Veilemand Holstad

Sandefjord Helsepark
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Mikkel Veilemand Holstad er en av 46 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Mikkel Veilemand Holstad

Flink, støttende og med humor!

Er helt knust over at jeg flytter og må få ny fastlege for Mikkel har vært helt fantastisk! Føler han virkelig lyttet til det jeg hadde si, og måten han møtte meg på fikk meg til å føle meg mer "velkommen". Han kan anbefales på det sterkeste!!

Dyktig og hyggelig

Han tar pasienten på alvor selv om de spør om sjeldne diagnoser eller andre ting og sjekker og henviser videre. Føler at han tar meg på alvor, noe jeg aldri har følt hos andre leger.

Det at han har humor er et pluss, mange leger er gravalvorlige og det passer dårlig når man har litt galgenhumor selv.

Første gang jeg ikke har fått frikort før april, og det er bare fordi legen faktisk gidder å høre etter flere ting på samme timen.

Mange leger klarer bare og f.eks skrive ut resept, det tar gjerne bare 30 sekunder, men likevel ber de deg bestille ny time for å f.eks få sjekket en føflekk i tillegg. Forstår det ved akuttime, men ikke vanlig time, derfor er det bra at han faktisk klarer flere ting på en legetime. Han sitter heller ikke med stoppeklokke, noe en tidligere lege gjorde.

Et par av kontordamene er litt "sure", så det er litt negativt hvis man må snakke med en av dem, ellers er de andre blide og hyggelige, og flinke til å ta blodprøver, ikke alle som er det nemlig.
Her blir man sendt til laboratoriet om de skulle bomme to ganger, noe som kun har skjedd én gang, og jeg har dumme årer som stikker av eller gjemmer seg bort, så føler meg trygg på dem. De "sure" er også flinke til å ta blodprøver da, bare så det er sagt.

Fantastisk snill og flink

Kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg føler meg sett og hørt, og at han tar meg på alvor. Når jeg fikk min diagnose, leste han seg opp på det til neste time. Så han setter seg ordentlig inn i sykdommene til pasientene.

Ufordragelig og komplett uten seriøsitet

Både kontorpersonellet og legen er særdeles ufordragelig og nedlatende. Kontorpersonellet bruker ord som "idiotisk" når man prøver å kommunisere med dem. Legen ønsker ikke å bidra til å løse vanskelige situasjoner, men oppfordrer direkte til å bytte lege. Dette før han noen gang har møtt pasienten. Anbefales overhodet ikke.

Respekterer alle på lik linje.

Enig i denne vurdering: Holstad er dyktig, kunnskapsrik, engasjert, observant, ærlig og løsningsorientert. Involverer deg i ditt scenario og forklarer godt. Anbefales :)