Bjørn Birkevold

Autorisasjon (2015)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Bjørn Birkevold er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Bjørn Birkevold

Tar seg tid og forklarer med enkle ord

Han tar seg tid og gir god og grundig informasjon. Av og til en del forsinket, men da tenker jeg at det er også andre enn meg som har behov for litt ekstra omtanke.

Mistenkt til det motsatte er bevist!

Aldri før har jeg opplevd at jeg som kvinne må forsvare og argumentere for henvisning til gynekolog. Heller har jeg aldri fått beskjed om å krumme nakken å spørre arbedisgiver om velferdspermisjon med lønn, fordi han ikke så vitsen med å sende inn sykemelding til NAV.

Jeg ble ikke mottatt med empati, forståelse og medmenneskelighet. Jeg ble møtt med argumentasjon, unødvendige forklaringer og at mine utfordringer i grunn var lite viktige.

Dersom jeg blir ordentlig syk en gang, ser jeg for meg at vanskene med å bli hørt allerede starter på dette legekontoret.

Bytter lege!

Lyttende

Opplever at legen ser og hører meg. Jeg opplever at han ønsker å hjelpe og er godt forberedt når jeg kommer til time. Grundig i utredningen. Tar seg god tid.

Empatisk, dyktig og forståelsesfull

Bjørn var en eksepsjonell trygghet og støtte for meg i en vanskelig periode. Jeg er så glad han er min fastlege.

Trygg

Har vært tilstede når jeg forteller sykehistorien min. Empatisk. Har tatt meg på alvor og hjelper meg videre. Tror ikke jeg kunne funnet en bedre fastlege!