Gimle Legesenter AS

Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Gimle Legesenter AS

Lyttende og tar deg på alvor

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

Har brukt Torje noen år etter at min fastlege på samme legekontor sluttet. Bruker han også for barna mine. Har gått til han ifbm flere type helseproblemer, små og store. Opplever at han har alltid tatt seg god tid, lytter og tar alt en sier på alvor, han henviser dersom det er nødvendig, og så legger han gode planer for veien videre. Veldig flink fastlege!

Trygg og imøtekommende, tar deg seriøst!

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Utrolig flink lege, som fikk meg til å føle meg helt ivaretatt og at hun lyttet til mine behov. Superfornøyd, og trist at jeg flytter og må bytte :(

Et unikum av en fastlege

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

Aldri har jeg opplevd en mann som passer bedre til jobben sin. Han ser pasienten som medmennesker og er ivrig etter å hjelpe. Han bryr seg svært om alle som kommer inn døren, og er genuint interessert i å gjøre hverdagen lettere for dem.
Fikk kona til å bytte til Torje, og hun har lignende skussmål å komme med som meg.
Han følger opp pasientene, og husker hver minste detalj fra tidligere avtaler, gjerne flere år tilbake i tid.

Torje fortjener all kred som kan gis, og han anbefales på det varmeste.

Det er utenfor min evne til å fatte de negative innleggene på denne siden om Torje, for makan til unikum skal du lete langt om lenge etter.

Akkurat som det skal være

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Byttet til Ida som fastlege min under mitt ett årlige opphold i Kristiansand. Og jeg må si hun har vært helt fantastisk.

Hun tok alle problemene mine på alvor, hørte på hva jeg hadde å si, og kom med god respons og hjelp. Følte meg utrolig trygg og hørt, i forhold til min gamle fastlege
Anbefaler, anbefaler, anbefaler

Ingen lege for meg.

Lege: Kirsten Sola Skrevet

STYR UNNA!
Følte meg ikke ivaretatt., hun er blottet for empati og sympati. Jeg hadde skikkelig angst for å møte til lege timene, fordi hun var uberegnelig og kald.
Jeg vil bare advare flere, styr unna.
Mvh tidligere pasient.