Gimle Legesenter AS

Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Gimle Legesenter AS

Fantastisk fastlege

Lege: Ole Petter Ramse Knudsen Skrevet

Ole Petter er bare helt fantastisk. Han er forberedt, forståelsesfull, kunnskapsrik og lytter til pasientene sine. Ole Petter prater direkte til barna, og forklarer både liten og stor på en god måte. Man føler seg absolutt ivaretatt og sett. Beste fastlegen!

Den beste fastlegen

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

Har vært hos Torje i 7-8 år nå. Før det hadde jeg flere andre fastleger. Torje er første fastlege jeg føler kikker meg i øynene og lytter. Han tar deg på alvor, i motsetning til mange andre som gjør at du føler deg til bry fordi du er syk, og ikke få deg raskt nok ut døra med enten antibiotika eller sykemelding (som ofte ikke er behandlingen som trengs). Jeg har diabetes type 1 (som forøvrig Torje fant ut, etter flere år hos andre uten å bli tatt på alvor), og har dermed vært hos han med mange ulike problemstillinger, fysisk og psykisk, og Torje er god på å forklare på en forståelig måte, og hjelper alltid med å finne riktig behandling og plan. Han er varm i væremåte, og sier ting som de er. Han er også utrolig rask til å svare på e-konsultasjoner.
Jeg har nå også fått en sønn, og vi har hatt litt allergier og hudproblemer her, og Torje er rask, tilgjengelig og veldig varm og rolig.
Kan anbefales på det varmeste. Alle burde hatt en fastlege som Torje.

Fantastisk lege

Lege: Helene Nordbø Skrevet

En lege som fremstår svært faglig dyktig , ser helheten og har et svært godt klinisk blikk. Veldig hyggelig også! Anbefales på det sterkeste!

Grundig og engasjert

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Unik tilstedeværelse, grundig og usedvanlig hyggelig.
Oppfølgingen er bra, gir en følelse av trygghet. Klinikken er ny og ryddig.

Jeg er fornøyd

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Erfaren lege. Har vært der med ulike problemstillinger - fra mer alvorlig , til mer hverdagslige. Har alltid følt meg ivaretatt, lyttet til, og tatt på alvor.

Hennes vikar, Helene Nordbø kan jeg heller ikke få skrytt nok av.

Gimle legesenter virker generelt på meg som veldrevet, hyggelige sekretærer - og med gode muligheter for time innen kort tid.