Gimle Legesenter AS

Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Gimle Legesenter AS

Kjempeflink og empatisk

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Fantastisk lege som bryr seg og følger opp. Veldig kunnskapsrik, flink til å lytte. Anbefales! Beste fastlegen jeg har hatt.

Forståelsesfull og folkelig

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Ida er en vanvittig god lege. Hun lytter til det du har og si, tar deg på alvor. Hun er veldig åpen og man kan gå med alt man måtte lure på til henne. Enten det er fysiske eller psykiske plager. Veldig folkelig og lettvin, noe jeg verdsetter høyt! Jeg anbefaler henne på det sterkeste. 10/10!

Trygg, kunnskapsrik og fantastisk fastlege

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

Har brukt Torje i mange år nå og må si jeg er meget godt fornøyd. Blir alltid tatt godt imot. Han er kunnskapsrik, god lytter og gjør sitt aller beste for å finne ut av problemet. Er det nødvendig sender han videre til sykehus/spesialister. Lett å få tak i og holder alle avtaler. Meget god kommunikasjon. Må også si at Torje er fantastisk med barn/ungdommer, de føler seg veldig trygge på han og åpner seg lett opp. Anbefaler Torje på det sterkeste!

Dårlig oppfølging

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Jeg opplevde ikke at hun tok meg seriøst, avfeiende og lite lyttende. Følte at jeg var til bry og har flere ganger gått derfra uten å få den hjelpen jeg trengte. Holdt ut i mange år men byttet fastlege til slutt. Kan ikke anbefale en lege som tilsynelatende er lei av pasienter.

Barnevennlig og Trygg

Lege: Ole Petter Ramse Knudsen Skrevet

OPRK er en trygg og god fastlege. Han er også ekstremt dyktig med barn, snakker direkte til barnet på en forståelig måte, forklarer og betrygger. Noen ganger lang ventetid for time, men akutte plager blir tatt fortløpende og innimellom. Vi bytter ikke fastlege med det første! Anbefales på det varmeste!