Vibeke Engan Berntzen

Autorisasjon (2011)

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Vibeke Engan Berntzen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Vibeke Engan Berntzen

Rotete

Mye unødvedig rot og slurv. Glemmer grunnen for oppsatt legetime. Glemmer å ta viktige telefoner. Spør samme spørsmål gjentatte ganger over lang tid. Generell lite forståelse når det gjelder helsesituasjon i forhold til jobb. Setter opp halvparten av reseptene.

God når det gjelder ting etter boka hvor det er lite spekulering og forundring.

Ikke så flink når symptomene blir mange og kompliserte.

Flink med barn.

Hyggelig, trygg og forståelsefyll.

Mitt første besøk med henne, overasket meg veldig. Jeg ble møtt med et hyggelig smil, rolig og lyttende. Jeg har hatt en annen fastlege fra jeg var barn. Siden jeg har en lang sykdomshistorie, er legejournalen min lang. Dette så jeg på som en stor utfordring, siden jeg ikke har møtt henne fra før av. Vi snakket om sykdomshistorien min, der hun fikk et sammendrag av historien min. Slik at det ble lettere å forstå plagene som jeg har. Hun kom med faglige og kunnskapsrike råd, som har hjelpe meg siden da.

Ikke fornøyd

Legen er hyggelig, men virker litt stresset med å få pasienten «overstått». Glemte å sende inn henvisning. Har 3-5 uker ventetid for en helt oridinær legetime. Byttet etter 1 besøk.

Nei

Hun glemmer og sende inn legeerklæring. Sitter med ei klokke og tar tiden og kaster deg fort ut når tiden er ute. Byttet fastlege etter to besøk!

Den beste legen jeg har møtt

Hun er veldig tålmodig, hun tar seg god tid, lytter, og har mye kunnskap å dele. Jeg er svært takknemlig for å ha hatt henne som fastlege da jeg flyttet til Trondheim, og har aldri møtt en bedre lege.

Hun snakker veldig bra engelsk, og veldig lett å kommunisere med.