Camilla Lundberg

Autorisasjon (2013)

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ...
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Camilla Lundberg er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Camilla Lundberg

Nedlatende og bedrevitende

Eneste legen som har fått meg til å føle meg mindreverdig og dum på grunn av min kroniske sykdom. Avfeide alt jeg sa med at hun visste bedre selv om jeg har levd med sykdommen hele livet.

veldig fornøyd

Har vært veldig fornøyd med camilla som lege siden jeg fikk henne, synes hun ser meg som person og lytter etter hva jeg tenker og føler om det meste, så syntes så langt hun bare fortjener ros.

Veldig flink og dyktig

Gir inntrykk av å ha veldig mye kunnskap. Noe som gir stor trygghetsfølelse. Føler jeg blir både sett og hørt når jeg er der. Kunne ikke vært mer fornøyd!

En uinteressert lege.

Har aldri møtt en lege som synes å være så lite opptatt av meg som pasient. Opplever henne som noe arrogant og litt nedlatende. Jeg bytter fastlege.

Avvisende og uengasjert

Har havnet på lista til denne legen etter at min fantastiske fastlege over mange år har gått av. Sjokket er stort ved å nå oppleve en lege som virker avvisende og uinteressert i meg som pasient. På første "legetime" bruke hun mine knappe 20min til å søke og lese stykkevis og delt i journalen, kikke på klokka og tydelig gi uttrykk for at hun ikke hadde mer tid til mig. Dette er jeg ikke tjent med og velger å bytte fastlege!