Kvaløysletta Legekontor AS

Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta

Siste vurderinger av Kvaløysletta Legekontor AS

Hyggelig

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

Forståelsesfull fastlege som tar deg seriøst og lytter til dine problemer. Kunne gjerne reist langt for å få en som han.

Pragmatisk, dedikert, lyttende og empatisk.

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Pragmatisk, dedikert, lyttende og empatisk. Jeg tviler aldri på at jeg får rett hjelp hos Clas, og føler aldri for å betvile det han sier. Han har en utover-forventet-holdning til service til pasientene sine. En av ulempene ved å flytte, er at jeg nå må prøve å finne ne ny fastlege som kan nå opp til Clas nivå.
Han er verdt ventetiden og mere til.

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Astri Medbø Skrevet

Har hatt henne som lege hele livet, og har ikke før de senere årene hatt stort behov for legebehandling. Føler aldri jeg blir tatt på alvor, og det er akkurat som om hun ønsker at jeg skal komme meg ut av døren like fort som jeg kom inn. Har skjelden noe annet å komme med enn at "det går sikkert over", "jeg vet ikke hva som feiler deg" osv. Etter en lengere periode med plager og uttallige legebesøk og undersøkelser for noen år tilbake, fikk jeg til svar at "jeg vet ikke hva som feiler deg, det er ikke noe mer jeg kan gjøre for deg", var jeg så desperat etter hjelp at jeg selv måtte lete etter medisiner og behandling videre, hun foreslo ikke dette selv på noen måte. Nå bytter jeg fastlege.

Meget kompetent på holistisk tenkning rundt hele sykdomsbildet

Lege: Stian Nergård Skrevet

Stian er en meget behagelig og trygg lege som tar seg god tid og lytter før han konkluderer, gjerne i samråd med pasienten.
Han stiller seg til disposisjon og er kompetent i sitt yrke.

Faglig sterk, ydmyk, smilende og effektiv!

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

Som kronisk og tidvis alvorlig syk pasient , så er behovet for fastlege hyppig. Å få en fastlege som Clas er gull verdt og vel så det! Clas er alltid smilende, alltid positiv og hyggelig. Han er god og tydelig i kommunikasjonen, han er faglig sterk men samtidig ydmyk nok til å henvise videre der det trengs. Uansett hvor håpløst ting føles så får Clas en til å føle seg ivaretatt , til å føle seg bedre. Setter pris på en faglig samtale og drøfting med han. Han har god innsikt i journalen og følger det opp til punktlighet. Også veldig flink med barna. En helt fantstisk fastlege som jeg har full tillit til og som virkelkg gjør en utmerket jobb! Eneste «mangelen» er at han ikke har telefontreffetid eller bedre mulighet for mailkontakt. Men helt tipp topp! Alle som har han er heldig :)