Kvaløysletta Legekontor AS

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta

Siste vurderinger av behandlere ved Kvaløysletta Legekontor AS

Fantastisk god og hyggelig Lege

Lege: Stian Nergård Skrevet

Min lege Stian Nergård er en fantastisk lege. Han tar meg på alvor og er kjempe god og hyggelig. Vurderer min helse på sitt beste. Har alltid god tid til meg, kunne ikke tenkt meg en annen lege.
Han ser, hører og lytter på meg !

Uprofesjonell

Lege: Astri Medbø Skrevet

Måtte ta time hos henne da min fastlege var borte. Hadde flere ting å ta opp da jeg var der, tok meg ikke seriøst og svarte meg uprofesjonelt ved plager som ble tatt opp. Ende med å ikke ta alt opp da jeg fort skjønte at jeg måtte snakke med min egen fastlege dersom det skulle bli tatt seriøst og sleppe å krangle meg til ting. Synet blei plutselig skurrete etter noe de tror var en øyebetennelse, ble sendt til optiker og ikke øyelege. Optiker måtte selv sende meg til øyelege, 900kr for ingenting da de mente briller ikke var det jeg trengte pga sykdomsbilde.

Lett å snakke med!

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

Har kronisk sykdom og hatt mye problemer siste 5 årene, og har hele tiden følt meg heldig som har Clas som lege. Han hjalp med det han kunne, og sende meg videre når det måtte gjøres. Veldig lett å snakke med og føler han lytter til mine bekymringer. Han har gitt meg tid og forståelse da mye av behandlingene var tung å skulle gå gjennom, og jeg derfor ønsket å vente. Ga meg en fantastisk støtte da jeg var under NAV, da det kan gi sine påkjenninger.
Ønsker også å legge til han hjalp meg å forstå hvordan kroppen fungerer når den lever med smerter, noe som har hjulpet meg med å håndtere hverdagen bedre.
Vil anbefale han om du ønsker en lege som bryr seg.

Ærlig og flink

Lege: Mette Kristine Dahl Skrevet

Var skeptisk da jeg måtte bytte fastlege. Hun har vært «streng» og ærlig med meg, men det var det som hjalp!
Anbefales hvis du tåler en lege som ikke bare «forstår deg ihjel»

Flott service

Lege: Chun-Lan Zhang Skrevet

Ikke egen fastlege, men ringte for å få noen prøvesvar som ikke var klar enda. Hun tok seg tiden til å ringte tilbake for å levere resultat selvom det kunne da sjekkes på nett. Veldig fornøyd.

Dette er en Pluss-tjeneste.