Kvaløysletta Legekontor AS

Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta

Siste vurderinger av Kvaløysletta Legekontor AS

Clas e en Hærlig legefyr👍🏻

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

E kje mer å si😊Han e grundig, vettig å førrnuftig. Fikse det mæste, å om han ikkje kan, eller e usikker, henvises en snart t spesialist. Godt humør har han og....

M for medmenneskelig

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

Fantastisk lege fra A til Å! Behagelig, rolig, forståelsesfull å medmenneskelig, e ikkje meir å si 😉

Tar meg ikke seriøs

Lege: Camilla Lundberg Skrevet

Føler at hun ikke tar meg og mine plager seriøst. Når hun ikke finner noe fornuftig svar på det jeg plages med får jeg beskjed at det skyldes overvekt, dog jeg ikke er så veldig overvektig. Pluss at hun gir meg diagnoser uten å ha utredet meg for det. Også må jeg inn til time hver gang jeg må fornye resepten som jeg har brukt i mange år og er avhengig av. Veldig tungvint. Føler jeg ikke får den hjelpen jeg burde få hos henne så da må jeg bare bytte lege.

Best legen jeg har hatt

Lege: Camilla Lundberg Skrevet

Utrolig fornøyd med camilla, så heldig og så trygg man føler i hennes hender, vi har byttet legesenter bare for og fortsette å ha hanne.

Utrolig flink og forståelsesfull lege som ser mennesket og som tar seg tid.

Lege: Astri Medbø Skrevet

Flinkeste fastlegen jeg har møtt. Utrolig forståelsesfull, og et fantastisk evne til å sette seg inn i pasie tens situasjon.