Kvaløysletta Legekontor AS

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta

Siste vurderinger av Kvaløysletta Legekontor AS

Fulgt meg i 30 år som fastlege

Lege: Chun-Lan Zhang Skrevet

I hele 30 år har Chun-Lan vært min fastlege, hun er grundig, tar meg på alvor, får satt igang raske utredninger og følger opp situasjonen min. Hun er en god lytter.
Kan enkelte ganger ha litt lang telefon kø og ventetid på time.

Profesjonell og medmenneskelig

Lege: Astri Medbø Skrevet

Jeg har hatt Astrid som fastlege kjempelenge, og jeg føler at hun virkelig bryr seg om meg. Hun er erfaren og kunnskapsrik. Hun tar seg god tid. Når det er nødvendig, henviser hun meg videre. Jeg håper at hun fortsetter i mange år fremover.

Blank på det meste

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

En lege som sjelden er til stede selv. Stor bruk av vikarer. Har lang ventetid for timer, og har i tillegg ikke tlftid. Han oppleves som lite engasjert i pasientene sine, har heller ingen interesse av å lese journal. Han er fryktelig dårlig på oppfølging og å ta mennesker alvorlig!

Imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Mette Kristine Dahl Skrevet

Mette er en super fastlege. Tar meg seriøst og lytter til det jeg har å si. Jeg føler ingenting er for dumt å komme med. Nøler ikke med å henvise videre hvis det er behov for det. Alt i alt en veldig flink fastlege.

Imøtekommende, trygg og til å stole på!

Lege: Astri Medbø Skrevet

Astri har vært min fastlege i over 20 år. Hyppigere møter de siste åra pga dårligere helse. Astri gav trygghet og har gitt meg tid og hjelp.Hun innehar fagkunnskap samt egenskaper og dyder som godt med i en krevende og viktig jobb som fastlege. Hun filtrerer bort stress .Astri fortjener ros og stor takk for jobben hun gjør. Hennes jobbutførelse gjør min dag /helse bedre.