Kvaløysletta Legekontor AS

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta

Siste vurderinger av Kvaløysletta Legekontor AS

Imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Mette Kristine Dahl Skrevet

Mette er en super fastlege. Tar meg seriøst og lytter til det jeg har å si. Jeg føler ingenting er for dumt å komme med. Nøler ikke med å henvise videre hvis det er behov for det. Alt i alt en veldig flink fastlege.

Imøtekommende, trygg og til å stole på!

Lege: Astri Medbø Skrevet

Astri har vært min fastlege i over 20 år. Hyppigere møter de siste åra pga dårligere helse. Astri gav trygghet og har gitt meg tid og hjelp.Hun innehar fagkunnskap samt egenskaper og dyder som godt med i en krevende og viktig jobb som fastlege. Hun filtrerer bort stress .Astri fortjener ros og stor takk for jobben hun gjør. Hennes jobbutførelse gjør min dag /helse bedre.

Clas e en Hærlig legefyr👍🏻

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

E kje mer å si😊Han e grundig, vettig å førrnuftig. Fikse det mæste, å om han ikkje kan, eller e usikker, henvises en snart t spesialist. Godt humør har han og....

M for medmenneskelig

Lege: Clas Hammari Kristensen Skrevet

Fantastisk lege fra A til Å! Behagelig, rolig, forståelsesfull å medmenneskelig, e ikkje meir å si 😉

Tar meg ikke seriøs

Lege: Camilla Lundberg Skrevet

Føler at hun ikke tar meg og mine plager seriøst. Når hun ikke finner noe fornuftig svar på det jeg plages med får jeg beskjed at det skyldes overvekt, dog jeg ikke er så veldig overvektig. Pluss at hun gir meg diagnoser uten å ha utredet meg for det. Også må jeg inn til time hver gang jeg må fornye resepten som jeg har brukt i mange år og er avhengig av. Veldig tungvint. Føler jeg ikke får den hjelpen jeg burde få hos henne så da må jeg bare bytte lege.