Camilla Lundberg

Kvaløysletta Legekontor AS

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Camilla Lundberg er en av 64 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Camilla Lundberg

Dyktig, støttende og tar folk på alvor

Camilla er en dyktig, omsorgsfull og høflig lege som tar pasientene seriøst. Jeg har slitt psykisk i mange år og nå fått henne som fastlege, hun tar meg på alvor og jeg fikk med en gang henvisning til voksenpsykiatriskpoliklinikk. Noe jeg er veldig takknemlig for, noe min tidligere fastlegge burde gjort for flere år siden. Opplever respekt og støtte fra henne. Jeg er veldig fornøyd og kan anbefale henne på det varmeste! Hun er empatisk, støttende, ansvarlig og har et godt menneskesyn.

Nedlatende og bedrevitende

Eneste legen som har fått meg til å føle meg mindreverdig og dum på grunn av min kroniske sykdom. Avfeide alt jeg sa med at hun visste bedre selv om jeg har levd med sykdommen hele livet.

veldig fornøyd

Har vært veldig fornøyd med camilla som lege siden jeg fikk henne, synes hun ser meg som person og lytter etter hva jeg tenker og føler om det meste, så syntes så langt hun bare fortjener ros.

Veldig flink og dyktig

Gir inntrykk av å ha veldig mye kunnskap. Noe som gir stor trygghetsfølelse. Føler jeg blir både sett og hørt når jeg er der. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Kjempe lege

Veldig fornøyd med camilla, jeg byttet spesifikt til henne da jeg har hatt veldig gode erfaringer før