Camilla Lundberg

Kvaløysletta Legekontor AS

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Camilla Lundberg er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Camilla Lundberg

Tar meg ikke seriøs

Føler at hun ikke tar meg og mine plager seriøst. Når hun ikke finner noe fornuftig svar på det jeg plages med får jeg beskjed at det skyldes overvekt, dog jeg ikke er så veldig overvektig. Pluss at hun gir meg diagnoser uten å ha utredet meg for det. Også må jeg inn til time hver gang jeg må fornye resepten som jeg har brukt i mange år og er avhengig av. Veldig tungvint. Føler jeg ikke får den hjelpen jeg burde få hos henne så da må jeg bare bytte lege.

Best legen jeg har hatt

Utrolig fornøyd med camilla, så heldig og så trygg man føler i hennes hender, vi har byttet legesenter bare for og fortsette å ha hanne.

Beste legen jeg har hatt

Jeg fikk Camilla anbefalt til ungene mine, og derfor byttet både jeg og ungene. Hun møtte ungene på en veldig fin måte, og de fikk tillit til henne med det samme. Det samme gjelder for meg. Etter å ha hatt et par leger hvor jeg har følt ubehag under konsultasjon, er det en herlig befrielse å endelig ha en lege som jeg stoler 100% på. Hun er dyktig både til det mellommenneskelige og det faglige.

Dyktig, støttende og tar folk på alvor

Camilla er en dyktig, omsorgsfull og høflig lege som tar pasientene seriøst. Jeg har slitt psykisk i mange år og nå fått henne som fastlege, hun tar meg på alvor og jeg fikk med en gang henvisning til voksenpsykiatriskpoliklinikk. Noe jeg er veldig takknemlig for, noe min tidligere fastlegge burde gjort for flere år siden. Opplever respekt og støtte fra henne. Jeg er veldig fornøyd og kan anbefale henne på det varmeste! Hun er empatisk, støttende, ansvarlig og har et godt menneskesyn.

Nedlatende og bedrevitende

Eneste legen som har fått meg til å føle meg mindreverdig og dum på grunn av min kroniske sykdom. Avfeide alt jeg sa med at hun visste bedre selv om jeg har levd med sykdommen hele livet.