Camilla Lundberg

Autorisasjon (2013)

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ...
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Camilla Lundberg er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Camilla Lundberg

Til å stole på

Møtte henne først når hun var vikar for min tidligere fastlege. Når hun flyttet til mitt nærmeste legekontor, så flyttet jeg både meg selv og ungene etter. Jeg synes hun alltid tar meg på alvor, henviser videre når det trengs, og finner ut av ting. Utenom permisjon hvor hun ikke har vært tilstede, er hun som oftest på jobb, svarer kjapt og starter tidlig med å ta inn drop-in timene. Svarer også kjapt på e-konsultasjon. Jeg er veldig fornøyd.

Tar meg ikke seriøs

Føler at hun ikke tar meg og mine plager seriøst. Når hun ikke finner noe fornuftig svar på det jeg plages med får jeg beskjed at det skyldes overvekt, dog jeg ikke er så veldig overvektig. Pluss at hun gir meg diagnoser uten å ha utredet meg for det. Også må jeg inn til time hver gang jeg må fornye resepten som jeg har brukt i mange år og er avhengig av. Veldig tungvint. Føler jeg ikke får den hjelpen jeg burde få hos henne så da må jeg bare bytte lege.

Best legen jeg har hatt

Utrolig fornøyd med camilla, så heldig og så trygg man føler i hennes hender, vi har byttet legesenter bare for og fortsette å ha hanne.

Beste legen jeg har hatt

Jeg fikk Camilla anbefalt til ungene mine, og derfor byttet både jeg og ungene. Hun møtte ungene på en veldig fin måte, og de fikk tillit til henne med det samme. Det samme gjelder for meg. Etter å ha hatt et par leger hvor jeg har følt ubehag under konsultasjon, er det en herlig befrielse å endelig ha en lege som jeg stoler 100% på. Hun er dyktig både til det mellommenneskelige og det faglige.

Dyktig, støttende og tar folk på alvor

Camilla er en dyktig, omsorgsfull og høflig lege som tar pasientene seriøst. Jeg har slitt psykisk i mange år og nå fått henne som fastlege, hun tar meg på alvor og jeg fikk med en gang henvisning til voksenpsykiatriskpoliklinikk. Noe jeg er veldig takknemlig for, noe min tidligere fastlegge burde gjort for flere år siden. Opplever respekt og støtte fra henne. Jeg er veldig fornøyd og kan anbefale henne på det varmeste! Hun er empatisk, støttende, ansvarlig og har et godt menneskesyn.