Bård Slinde

Allmennlegespesialist, fastlege og radiolog

• Allmennmedisin
  • Radiologi

Autorisasjon (2008)

Frysja legekontor Telefonnummer22 02 62 1022 02 62 ...
Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Bård Slinde er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bård Slinde

Null interesse

Har hatt min tredje og siste time m/ denne legen. Uinteressert og lite tilstede i samtalene. Når jeg stilte spørsmål fikk jeg hovne svar. Har hatt verdens beste fastlege som har sluttet og skjønner hvor godt jeg har blitt ivaretatt før møtet med denne.

God fastlege

Han lytter, har peiling og fikser problemet. Kunne ikke hatt bedre fastlege.
Anbefaler på det sterkeste.

Stor takk

Bård er ikke min fastlege, men jeg havnet hos han på Aker legevakt med min 11 gamle sønn pga magesmerter.
Det var kvarter til han skulle av vakt. Han undersøkte gutten og mente dette burde undersøkes på Ullevål. Vi ble sendt dit og der fant de raskt ut at gutten hadde blindtarmbetennelse. Det ble haste operasjon og heldigvis er nå gutten vår utenfor fare.
Jeg har opplevd mye rart de siste årene i møte med helsevesenet og da spesielt legevakten.
Derfor er jeg utrolig takknemlig for at denne kvelden var Bård Slinde på legevakten.
Hadde han ikke ta telefonen fatt og ringt Ullevål kunne det gått riktig ille med Isaac.
Nok en gang tusen hjertelig takk Bård.
Hilsen .

Skuffende lege

Jeg fikk tildelt Bård Slinde som fastlege etter at min daværende lege avsluttet praksisen sin. Til å begynne med var han en fantastisk lege jeg følte jeg kunne snakke med og som forstod meg. Likevel skulle det vise seg at å dele informasjon om mine psykiske plager ville slå tilbake mot meg. Ved senere besøk har han begrunnet at alt av sykdommer og smerter jeg har hatt har vært enten noe jeg innbilte meg eller en konsekvens av å ha det tøft psykisk. Selv når jeg ber han om å undersøke meg blir han sittende i stolen sin, og rører meg ikke fysisk. Ingen undersøkelse før han ga meg sterke smertestillende, og jeg blir henvist videre "om jeg absolutt vil". En setning han stadig kommer med er "hva vil du at jeg skal gjøre med det?" Han beveger seg sjeldent ut av kontorstolen sin, og opptrer for meg ikke slik jeg er vant med at en fastlege skal være. Likevel har han ofte kort ventetid på timer, og det er ikke vanskelig å få time på dagen. Jeg bytter fastlege, for jeg opplever ikke å få hverken hjelp eller behandling når det trengs.

Anbefales ikke

Han virker stresset og uinteressert gjennom hele samtalen. Ser mest på PC skjermen og virker fullstendig blottet for omsorg og omtanke. Kanskje han går gjennom noe personlig, har hatt en tung dag o.l. men det er ingen unnskyldning for å ikke være hyggelig. Jeg måtte gjenta meg flere ganger i løpet av samtalen og utifra noen av spørsmålene hans var det tydelig at han ikke hadde fulgt med. Jeg kommer til legen for å få hjelp og følte bare jeg ble brutt ned. Han viser ingen form for empati. Anbefales ikke.

Forøvrig hyggelig legekontor hvor de øvrige ansatte er veldig hyggelige og imøtekommende.