Bård Slinde

Allmennlegespesialist, fastlege og radiolog

• Allmennmedisin
  • Radiologi

Autorisasjon (2008)

Frysja legekontor Telefonnummer22 02 62 1022 02 62 ...
Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Bård Slinde er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bård Slinde

Nedlatende holdning

Forferdelig misfornøyd med denne legen. Byttet etter kort tid. Ingen forståelse og en ovenpå og ned holdning. Mer opptatt av seg selv enn pasienten.

Trygg

Bård er en veldig dyktig fastlege. Han så meg som pasient og han pratet med meg. Følte meg sett og trygg hos han. Virker som han bryr seg om pasientene sine. Syns det er veldig synd at han skal slutte.

Svært dyktig lege

Jeg har hatt Bård som lege siden august 2016, og syns det er veldig leit at han nå skal slutte som fastlege på Jessheim. Jeg hadde aldri hatt en mannlig fastlege før, og var i starten litt skeptisk. Skepsisen forsvant fort, og jeg har opplevd Bård som en kunnskapsrik, faglig sterk og dyktig lege. Han har tatt meg seriøst fra dag én og har gitt meg den hjelpen jeg har trengt hele veien. Han kan være veldig direkte, men dette er noe jeg har satt pris på. Han tar seg god tid, forklarer ting godt og er ikke redd for å undersøke ting eller å ta kontakt med andre leger når det har vært ting han har vært usikker på. Rask til å sende henvisning til spesialisthelsetjenesten når det har vært behov for det, og jeg syns han har vært flink til å følge opp og gi tilbakemelding på prøver o.l enten via telefon eller sms. Han er en imøtekommende person, lett å få tillit til, og en man kan snakke med om alt. Han er engasjert i jobben sin, byr på seg selv og har god humor, noe jeg setter pris på at en fastlege har. Det har gjort det mye enklere å se løsningen på de utfordringene jeg har kommet med til han. Jeg vil varmt anbefale Bård som lege!

God lytter, utrolig kunnskapsrik og veldig hyggelig.

Har vært pas. hos Bård siden han kom til Jessheim. Han er en trygg lege, gir mye av seg selv og forsøker å gjøre det beste for deg. Lydhør, en viktig egenskap, beklager på det sterkeste at han slutter. Vurderer å følge ham videre i hans nye praksis. Sjelden utgave av arten.

Lite forståelse

Har du problemer med angst klaustrofobi kan du glemme denne legen. Ingen forståelse eller kunnskaper.