Bård Slinde

Allmennlegespesialist, fastlege og radiolog

• Allmennmedisin
  • Radiologi

Autorisasjon (2008)

Frysja legekontor Telefonnummer22 02 62 1022 02 62 ...
Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Bård Slinde er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bård Slinde

Reflektert, faglig kompetent og tilgjengelig

Er veldig fornøyd med Bård! Bruker han som fastlege og etter å ha brukt han gjennom svangerskapet, har jeg også valgt han som fastlege til barnet mitt.
Han er faglig kompetent, reflektert og imøtekommende.
Tross stor pågang fra "sentralbordet" med "mellomklemte" pasienter, tar han seg tid og en føler seg sett. Men denne ventetiden som oppstår oppfatter jeg ikke som hans feil, men mer hvordan legesenteret tenker å få inn mest mulig pasienter for å tjene mer.

Dyktig og lyttende

Doktor Slinde har vært min fastlege i over ett år nå. Grunnet kroniske ryggplager, har det blitt hyppige fastlegebesøk for min del. Jeg opplever doktor Slinde som en kunnskapsrik og imøtekommende lege, som tar seg tid og lytter til pasientene sine. Det er enkelt å opprettholde en god dialog og man sitter igjen med følelsen av å bli hørt, noe jeg anser som viktig i et lege-pasientforhold.

Flink Lege

Har brukt flere fastleger på Jessheim men har aldri fått så bra hjelp som jeg får av Bård.

Dyktig og ser til pasientens beste!

Beste fastlegen!

Bård er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er ung, men virker veldig erfaren. Jeg føler meg trygg og ikke minst hørt da han lytter og ikke er redd for å rådføre seg med andre om han er usikker. Det er ikke vanskelig å få time hos han og han er alltid hyggelig og imøtekommende.

Anbefales på det sterkest!

Fantastisk!

Bård Slinde er bare den beste legen ever! Han er utrolig forståelsesfull og han vier god tid til meg som pasient. Kan virkelig anbefales!