Bård Slinde

Allmennlegespesialist, fastlege og radiolog

• Allmennmedisin
  • Radiologi

Autorisasjon (2008)

Frysja legekontor Telefonnummer22 02 62 1022 02 62 ...
Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Bård Slinde er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bård Slinde

Trygg og en god lytter

Jeg har hatt Doktor Slinde som fastlege i nesten 1 år, han er virkelig den mest fantastiske legen jeg har hatt. Han er trygg, en veldig god lytter, forståelsesfull og en du kan snakke med alt om. Han har virkelig hjulpet meg dette året jeg har hatt han. Aldri følt meg så trygg og aldri før følt at jeg har blitt hørt så godt før som jeg blir av han. Virkelig en lege det er verdt og ha som fastlege.

Faglig sterk, imøtekommende !

Har vært flere ganger med ulike plager hos Bård Slinde i det siste. Faglig sterk !! kompetent, imøtekommende.

Lett å snakke med, reflekterende og forståelsesfull

Etter å ha vært hos Bård en gang da min daværende fastlege ikke hadde tid byttet jeg med en gang. Jeg følte meg hørt, ikke bare sett på som enda en pasient, og fikk oppfattelse av at legen faktisk prøvde og ønsket å finne problemet og hjelpe. Anbefales på det sterkeste!

Ikke flink til å forstå pasienten.

Jeg anbefaler ikke Bård Slinde pga at han ikke hører på pasienten. Jeg har dårlig erfaring med han. Når en lege fornærmer deg og ære krenkende. Sitter og sover når du prater med han.

Imøtekommende, blid og kompetent

Etter å ha hatt flere helt uinteresserte fastleger i området tror jeg vi kan slå oss til ro hos Bylegene. Både Slinde og Rabbum er lydhøre og gir ærlige og gode tilbakemeldinger, gjør en god jobb, følger opp og tar oss på alvor. Anbefales!