Ragnar Tønsberg

Elavit AS
Solheimveien 30 1473 Lørenskog
Ragnar Tønsberg er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Ragnar Tønsberg

Imøtekommende og hyggelig lege.

Opplever Dr. Tønsberg som en veldig trygg og kunnskapsrik lege. Tar seg god tid og lytter til meg som pasient. Rolig og flink med barn. Anbefales!

Anbefales!

En fastlege som anbefales på det varmeste! Hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Han lytter til deg, henviser om han mener det er nødvendig og følger deg opp.

Helt ok lege.

Tønsberg tar seg god tid til pasientene sine, noe som er veldig positivt. Samt at man raskt kan få time. Legesekretæren er veldig flink, og meget hyggelig.
Tønsberg kan lite om graviditet, og virker nesten ikke villig til å sette seg inn i det heller.
Virker som om han han noen ting veldig godt og andre ting han ikke kan i det hele tatt.
Han tar seg god tid til å se over blodprøver og har god kunnskap til kirurgiske inngrep og henvisning videre i forhold til dette.
Opplever til stadighet noe ventetid, alt fra 10 min til 30 min.
Tønsberg er flink til å henvise videre, der han mangler kunnskap. Dette kan være både positivt og negativt. Negativt når du f.eks. har bruk for en underlivsundersøkelse raskt og du blir henvist videre og må vente ca 2 mnd.
Ikke å anbefale under svangerskap!

Anbefales

Ragnar tar seg god tid til deg som pasient. Jeg føler jeg blir tatt seriøst ved hvert besøk. Har bare positive inntrykk fra denne fastlegen.

Flott lege

Ragnar er en flott og forståelsesfull lege som tar deg på alvor og flink til å forklare om det er noe du er usikker på. Helsesekretæren der er jo verdens flinkeste og veldig hyggelig !! Anbefales på det sterkeste !!:)