Elavit Legesenter

Telefonnummer67 90 07 1967 90 07 ...
Solheimveien 30 1461 Lørenskog

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Elavit Legesenter

Trygg og en fantastisk lege

Lege: Hira Aftab Skrevet

Hira er en helt fantastisk lege. Hu har alltid tid til deg og ser hele deg. Hu har hjelpt meg gjennom tuffe perioder och jeg har kunnet ringe hu uansett om jeg bare har noe jeg trenger svar på eller om jeg har måttet komme in på lege kontoret. Hu har varit min trygghet i mange situationer.

Trygg og kunnskapsrik❤️

Lege: Hira Aftab Skrevet

Beste legen har jeg fått. Hun følger meg opp 100% . Har hatt det tøft med mye sykdom noen år , og hun er der for meg hele tiden.Ringer meg på kvelden hvis prøvene mine viser forandring 😃Kan ikke få fullrost henne nok . Verdens beste 🤩❤️

Våken og empatisk

Lege: Hira Aftab Skrevet

Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt, rolig, lyttende, kunnskapsrik og faglig tillitsvekkende - men likevel en ydmyk holdning. Altså ikke en arrogant overkjørende type, hun er bare trygg. Tror hun har temmelig mye å gjøre, men du opplever ikke at hun stresser for å forkorte timen etc. Er også trygg og varm i møte med barna

Veldig fornøyd

Lege: Hira Aftab Skrevet

Jeg er så sykt fornøyd med Hira. Hun er uten tvil den beste fastlegen jeg har varit borte i. I tilegg så er damene i resepsjonen veldig hjelpsomme og de er veldig flinke med å ta prøver på barn.

Kunnskapsrik og pasientorientert!

Lege: Hira Aftab Skrevet

Jeg er veldig glad å ha Hira som min familiens fastlege siden 2017.
Hun fulgte opp begge mine graviditeter og barna deretter. Legen er veldig hyggelig, kunnskapsrik, responsiv og pasientorientert. Anbefales på det sterkeste!