Elavit Legesenter

Telefonnummer67 90 07 1967 90 07 ...
Solheimveien 30 1461 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Elavit Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Hira Aftab Skrevet

Jeg er så sykt fornøyd med Hira. Hun er uten tvil den beste fastlegen jeg har varit borte i. I tilegg så er damene i resepsjonen veldig hjelpsomme og de er veldig flinke med å ta prøver på barn.

Kunnskapsrik og pasientorientert!

Lege: Hira Aftab Skrevet

Jeg er veldig glad å ha Hira som min familiens fastlege siden 2017.
Hun fulgte opp begge mine graviditeter og barna deretter. Legen er veldig hyggelig, kunnskapsrik, responsiv og pasientorientert. Anbefales på det sterkeste!

Varm og kunnskapsrik

Lege: Hira Aftab Skrevet

Hun er den beste fastlegen jeg noen gang har møtt. Hun tar meg og mine behov på alvor. Gjør alt for å gi meg den hjelpen jeg trenger, og hun har en skikkelig bra personlighet og er veldig velkomstlig. Hira er en enkel person å snakke med og hun lytter til alt. Jeg anbefaler hun på det sterkeste!

Super lege og fantastisk veileder

Lege: Hira Aftab Skrevet

Jeg må bare si min mening om min fastlege og hva hun har gjort for meg i en tung periode i livet mitt.

Hun er en fantastisk menneske og veileder og forståelsesfull og informasjons rik lege ønsker henne alt godt for alt hun har gjort for meg og veiledning jeg har fått og den behandlingen hun har gitt meg

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hira Aftab Skrevet

Hira er en fantastisk lege som ser sine pasienter. Jeg har meg selv og barna hos henne og hun møter oss alltid med god hjelp.
Hun er super flink med barn også. Hun er en veldig god lytter som tar pasientene sine seriøst.