Torgeir Ullestad Holme

Trimveien 41b 3188 Horten
Torgeir Ullestad Holme er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Torgeir Ullestad Holme

Veldig fornøyd

Jeg har vært hos min nye fastlege bare en gang akkurat nå. Og jeg må bare si det, jeg blev veldig fornøyd med en gang. Han tar deg på alvor, han kan sin jobb, han kan mye om min sykdom, migrene. Han er empatisk, ordentlig og lytter.

Dyktig lege

Torgeir er en veldig sympatisk og hyggelig lege. Her føler jeg at jeg virkelig blir tatt på alvor og han har god tid. Flink til å følge opp.

Verdens beste fastlege

En fastlege med kunnskap, tålmodighet og høy grad av empati. Virkelig dyktig. Han tar tid til å lytte, og nøler ikke med henvisning dersom det er nødvendig. Verdens beste fastlege.

Legen som tar pasienten på alvor

Jeg har hatt legen i snart 15 år, og med mitt komplekse sykdomsbilde har jeg godt grunnlag for å vurdere legen.

1) Lytter til pasienten
2) Meget kompetent lege

Jeg har full tillit til hans vurderinger av min helse.

En dyktig profesjonsutøver

En dyktig lege som er bevist på hva som kreves av han. Han ser pasienten og anerkjenner dens problemer. Han oppleves som oppdatert på sitt felt. Jeg har prøvd flere forskjellige leger i Horten og Holme er den beste.

Eneste negative jeg har å si, er servicen til de som jobber i skranka. Der kan man måte en del negative holdninger av ansatte som kan være litt krasse til tider og de har et elendig system for betaling av timer. Henter man ikke resepten samme dag som den blir bestilt så får man regning i posten med et stort gebyr i tillegg.