Torgeir Ullestad Holme

Tlf: 33 03 16 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torgeir Ullestad Holme er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Torgeir Ullestad Holme

Veldig fornøyd

Jeg har vært hos min nye fastlege bare en gang akkurat nå. Og jeg må bare si det, jeg blev veldig fornøyd med en gang. Han tar deg på alvor, han kan sin jobb, han kan mye om min sykdom, migrene. Han er empatisk, ordentlig og lytter.

Dyktig lege

Torgeir er en veldig sympatisk og hyggelig lege. Her føler jeg at jeg virkelig blir tatt på alvor og han har god tid. Flink til å følge opp.

Verdens beste fastlege

En fastlege med kunnskap, tålmodighet og høy grad av empati. Virkelig dyktig. Han tar tid til å lytte, og nøler ikke med henvisning dersom det er nødvendig. Verdens beste fastlege.

Legen som tar pasienten på alvor

Jeg har hatt legen i snart 15 år, og med mitt komplekse sykdomsbilde har jeg godt grunnlag for å vurdere legen.

1) Lytter til pasienten
2) Meget kompetent lege

Jeg har full tillit til hans vurderinger av min helse.

En dyktig profesjonsutøver

En dyktig lege som er bevist på hva som kreves av han. Han ser pasienten og anerkjenner dens problemer. Han oppleves som oppdatert på sitt felt. Jeg har prøvd flere forskjellige leger i Horten og Holme er den beste.

Eneste negative jeg har å si, er servicen til de som jobber i skranka. Der kan man måte en del negative holdninger av ansatte som kan være litt krasse til tider og de har et elendig system for betaling av timer. Henter man ikke resepten samme dag som den blir bestilt så får man regning i posten med et stort gebyr i tillegg.

Legen som tar pasienten på alvor

Dette er legen som tar pasienten på alvor, lytter og tar seg tid til å samtale.Jeg har hele tiden blitt sendt videre dersom det har vært nødvendig etter legens mening og det har alltid vist seg at det har vært en riktig avgjørelse. Jeg kan trygt anbefale han til andre, noe jeg også har gjort. Jeg har ikke opplevd noe negativt ved denne legen.

Variabel

Han er fra å være en som virkelig interesser seg for deg og er skikkelig grundig og medfølende - til en som ved neste konsultasjon får deg til å føle at han nesten ikke husker hvem du er og at du føler at du nærmest forstyrrer han.
Hadde han vært stabil, og mer forutsigbar, så hadde det vært en fordel.

Den beste legen i kommunen!

En lege som tar pasienten på alvor og har pasientens beste i fokus, alltid. Har opplevd andre leger som bare henviser, skriver ut sykemelding eller medisiner, men Holme tar seg tid til å gjøre nøyaktige undersøkelers og finner fram til kjernen i problemet. Jeg opplever at han tar meg på alvor og vil meg vel.

Faglig dyktig, nøye og resultatfokusert

Kan virke noe distansert ved første møte men løsner opp etterhvert. Føler likevel at en viss distanse er bra for en lege. Man trenger ikke være bestiser etter et kvarter. Det er bedre at han er faglig dyktig - hvilket han er - og vet hva han skal se etter for å kunne komme nærmere en diagnose. Han virker dyktig i å stille de rette spørsmålene for å finne kjernen i problemet.

Stort pluss for legesenteret; de har bestilling per SMS - man slipper telefonkø.

Litt arrogant og hårsår, men dyktig lege

Litt arrogant og hårsår (som nevnt av tidligere vurdering nedenfor). Men samlet vurdering er at han en dyktig lege. Kunne ha vært litt bedre med kommunikasjon.

Bra lege

Veldig fornøyd med Holme han oppdaget en tidlig hjertesykdom hos meg, jeg vil anbefale han på det varmeste.

God tid og grundig

Jeg byttet til Holme for ett halvt år siden. Han har alltid god tid, og det oppleves som veldig betryggende. Det oppleves som om han ikke vil slippe deg før han har fått tak i kjerneproblemstillingen. Han stiller spørsmål, og når det kommer til psykiske ting, så kan det oppleves ubehagelig, men det er i aller høyeste grad både nødvendig og påkrevd.
Han har en nesten irriterende ro, men jeg opplever en lege som er interressert, og som tar både pasient og problemstilling alvorlig.
Det er også lett å få legetimer, og det er sjelden lang ventetid. Jeg er veldig fornøyd med at det virker som om han har ett sterkt ønske om å kartlegge nok for å finne så riktig behandling som mulig.

En kjempe fin lege.

Dr.Holme er en lege som hører og som sender deg videre dersom han ikke har nok kompetanse. Han har hjulpet meg. Kan absolutt anbefale ham.

Engasjert lege!

Dr. Holme har vist genuin interesse for mitt ve og vel gjennom det siste året som har vært ekstra vanskelig. God oppfølging og et åpent sinn! Anbefales:)

LEGEN SOM IKKE LYTTER TIL PASIENTEN

Synes denne legen oppførte seg meget arogant ovenfor meg ved konsultasjon .
Fikk ikke den hjelp jeg ba om.
Jeg har fått meg en annen fast lege .
Anbefaler derimot Marianne eller Britt på samme legekontor.