Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Manglende oppfølging og lite hjelp å få

Lege: Noelia Maria Ruiz de Morales Ayudarte Skrevet

Denne legen er en trivelig samtalepartner, så lenge du sier noe som legen er enig i.
Derimot har jeg erfart at om man har andre tanker og meninger blir disse avvist. Denne legen tar seg ikke bryet med å gjøre alt som bør gjøres, og tar seg heller ikke bryet med å lese journalen. Det å gå i et halvt år med et problem uten at legen bryr seg synes jeg er alvorlig. Når saken ble tatt i egne hender var alt ordnet på under en uke.
Du kan få medisiner og sykmelding, men ikke hjelp til å løse et problem. Ønsker man oppfølging og å bli sett og hørt som pasient bør man ikke velge denne legen.

Engasjert og tillitsfull

Lege: Marit Anita Taihaugen Skrevet

Jeg har vært en gang hos denne legen. hun virket meget kunnskapsrik, lyttet interessert til det jeg hadde å fortell. Hun tok seg tid til å undersøke det hun kunne undersøke ut fra det jeg kunne opplyse om mine problemer. Jeg følte meg meget godt ivaretatt.

Flink fastlege

Lege: Elisabeth Kristoffersen Skogheim Skrevet

Er faglig dyktig, men litt tilbakeholden med røntgenundersøkelser! God kommunikasjon, er rask og effektiv og trenger ikke Google etter svar som dem forrige fastlegen gjorde.

Helt fantastisk!

Lege: Nnamdi Ikechukwu Onwuneme Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!
Han lytter til deg når du snakker og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt. Flink med å håndtere både fysiske og psykiske utfordrniger. En lege som rett og slett gjør det lille ekstra for og ta godt vare på pasientene sine. Abefales virkelig!

En lege som bryr seg

Lege: Oleg Iorga Skrevet

Tar deg på alvor i situasjoner der andre leger ikke har tatt min problematikk seriøst.
Ordner opplegg som passer enkelte pasient og er lett å prate med og har alltid positiv innstilling.
Æ e knaillfornøyd med Oleg som min fastlege.