Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Telefonnummer77 87 15 1877 87 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Nnamdi Ikechukwu Onwuneme Skrevet

Jeg er godt fornøyd med denne legen.
Han lytter godt, tar deg på alvor og er ærlig i det han sier.
Tar seg tid til deg og er god å snakke med.
Flink til å følge opp og har hjulpet meg utrolig mye.
Bra opplevelse å komme til legen.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Cecilie Mortensen Skrevet

Flink og hyggelig lege, undersøker grundig, tar pasientene på alvor. Forklarer alltid godt. Kommuniserer også veldig godt med barn/ungdom.

Flink og folkelig lege.

Lege: Ranil Venantius Roche Skrevet

Ranil er en dyktig og erfaren lege. Lyttende og tar pasient på alvor. Flink til å forklare hva som feiler, hvilken behandling han anbefaler, og ev. hva en kan gjøre selv for å bli bedre.

Ukonsentrert

Lege: Elisabeth Kristoffersen Skogheim Skrevet

Legen er en hyggelig dame, men virker ukonsentrert og til tider fraværende ved legetimer. Er også dårlig på oppfølging, informasjon og medvirkning til meg som pasient. Føler at jeg ikke blir ivaretatt på en seriøs måte - tross dårlig almenntilstand og lang sykehistorikk. En god lege er for meg en lyttende lege som har god dialog med pasienten - ikke en lege som vil ha timen fort unnagjort. Jeg får følelsen av at hun snarest mulig vil få unnagjort legekonsultasjonen - dette oppleves useriøst og gjør meg som pasient utrygg og frustrert. Vil forsøke å bytte fastlege - er ikke så mange ledige å velge mellom.

Trygg og god lege

Lege: Anneli Catharina Pedersen Skrevet

Hun har gitt meg veldig god støtte og behandlig i forbindelse med min alvorlige sykdom. Hun har tatt symptomene mine på alvor fra første stund, noe som gjorde at jeg fikk diagnosen tidlig og derfor har gode muligheter til å bli frisk.