Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Aldrig hatt bedre fastlege.

Lege: Stian Lauknes Skrevet

Stian har en fantastisk egenskap hvor det virker som at han faktisk tar seg tiden til å lytte til hva du sier. Han er utrolig lett å prate med og BESTANDIG på godt humør.
Jeg kommer ivertfall aldrig i livet til å bytte fastlege så lenge han er i Senja kommune (BANK I BORDET!!!)

Lege: Isabelle Annie Bernadette Filippi Skrevet

Så fornøyd med Isabelle, fantastisk flott lege.. anbefaler henne på det sterkeste, man føler seg godt ivaretatt.

Veldig fornøyd

Lege: Anneli Catharina Pedersen Skrevet

Utrolig flink lege som alltid lytter til det jeg har å si. Har aldri opplevd noe negativt med henne, og føler hun oppriktig ønsker å hjelpe meg når jeg er der. Er veldig fornøyd med Anneli og kan varmt anbefale henne videre.

Manglende oppfølging og lite hjelp å få

Lege: Noelia Maria Ruiz de Morales Ayudarte Skrevet

Denne legen er en trivelig samtalepartner, så lenge du sier noe som legen er enig i.
Derimot har jeg erfart at om man har andre tanker og meninger blir disse avvist. Denne legen tar seg ikke bryet med å gjøre alt som bør gjøres, og tar seg heller ikke bryet med å lese journalen. Det å gå i et halvt år med et problem uten at legen bryr seg synes jeg er alvorlig. Når saken ble tatt i egne hender var alt ordnet på under en uke.
Du kan få medisiner og sykmelding, men ikke hjelp til å løse et problem. Ønsker man oppfølging og å bli sett og hørt som pasient bør man ikke velge denne legen.

Engasjert og tillitsfull

Lege: Marit Anita Taihaugen Skrevet

Jeg har vært en gang hos denne legen. hun virket meget kunnskapsrik, lyttet interessert til det jeg hadde å fortell. Hun tok seg tid til å undersøke det hun kunne undersøke ut fra det jeg kunne opplyse om mine problemer. Jeg følte meg meget godt ivaretatt.