Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Telefonnummer77 87 15 1877 87 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Ingen forståelse

Lege: Helle Elisabeth Vedersø Skrevet

Er ikke interessert i å høre hva som plager en. Hun vet selv best, og vet hva som feiler en før man begynner å fortelle om plager og smerter. Fikk høre at jeg ikke opplever smerte, men "kløe".
Viser ingen forståelse for det man prøver å fortelle, og ønsker ikke å høre hva man har å si heller. Avbryter og avviser det man prøver å si.

Storfornøyd med han som veldig dyktig legen

Lege: Yngve Silsand Skrevet

Den beste legen jeg var i kontakt med i Tromsø, da han var fastlege i sjøgata legesenter. Håper at han kommer tilbake snart til Tromsø.

Ingen forståelse

Lege: Helle Elisabeth Vedersø Skrevet

Legen har ingen evne for å lytte, og viser ingen forståelse for at man kan ha andre meninger enn hun selv.

Faglig dyktig

Lege: Olaf Berger Skrevet

Berger er ikke bare faglig dyktig men når han blir usikker "gambler"han ikke med pasientene men sender dem sporeks til spesialister.Vitner om en lege som bryr seg om sine pasienter. Litt dårlig på oppfølging må være eneste minus.

Dyktig, både faglig og menneskelig.

Lege: Noelia Maria Ruiz de Morales Ayudarte Skrevet

Denne legen er både faglig dyktig og har evne til å lytte og sette seg inn i pasientens situasjon. Som hennes pasient føler jeg meg godt ivaretatt og trygg på at jeg får den aller beste behandling og oppfølging.