Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Hører ikke etter

Lege: Cecilie Mortensen Skrevet

Følte hele timen det var som å snakke med en vegg. Når hun begynte prate så var det ikke mye hjelp, ville prøve naturlige metoder uansett hva jeg sa. Ble anbefalt henne fordi hun skulle være en av finnsnes beste leger men det er ikke min erfaring med henne.

Meget dyktig og trygg lege

Lege: Elisabeth Kristoffersen Skogheim Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Skogheim som min fastlege. Hun er dyktig og kan faget sitt godt, slik som noen av de andre anmelderne også skriver. Hun er grundig, empatisk og en god lytter - samtidig som at hun er effektiv. Man møter en lege det er komfortabelt å være ærlig med, hun dømmer ikke, tar deg seriøst og feier ikke bort plagene dine. Som jeg ser noen andre skriver kan hun være noe treg med oppfølging, men hun tar seg tid til deg dersom du synes det tar for lang tid og selv tar kontakt. I tillegg har hun kompetanse til å gjøre gynekologisk undersøkelse og celleprøve, slik at man slipper å bli henvist til gynekolog.

Effektiv og en smule arrogant

Lege: Noelia Maria Ruiz de Morales Ayudarte Skrevet

Stor forskjell på dagene, hvordan man blir møtt. Får en viss samlebånd-følelse. Hun sender ikke svar på prøver, eller svarer henvendelser på nett. Om man kommer på akutt time, og samtidig spør om man kan få skrevet ut en resept eller spør om resultater fra tidligere prøver så kommenterer hun surt at da må man egentlig bestille en egen time. Helt grei lege, men ikke noe mer..

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Lege: Olaf Berger Skrevet

Faglig meget sterk og empatisk lege.
Tar seg god tid når det er det som trengs og forklarer hvordan han tenker. Meget betryggende

Beste legen i Senja kommune

Lege: Ranil Venantius Roche Skrevet

Beste legen man kan føle seg ivaretatt hos. Glimt i øye, å en spøk på lur hjelper alltid på. Han er seriøs og forståelsesfull, hjelpsom og seriøs når det trengs. Jeg håper tamiltigeren jobber til han er 100 år.