Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes

Siste vurderinger av Senjalegen avd. Finnsnes legekontor

Engasjert og tillitsfull

Lege: Marit Anita Taihaugen Skrevet

Jeg har vært en gang hos denne legen. hun virket meget kunnskapsrik, lyttet interessert til det jeg hadde å fortell. Hun tok seg tid til å undersøke det hun kunne undersøke ut fra det jeg kunne opplyse om mine problemer. Jeg følte meg meget godt ivaretatt.

Flink fastlege

Lege: Elisabeth Kristoffersen Skogheim Skrevet

Er faglig dyktig, men litt tilbakeholden med røntgenundersøkelser! God kommunikasjon, er rask og effektiv og trenger ikke Google etter svar som dem forrige fastlegen gjorde.

Stresset lege som mangler respekt for pasienten

Lege: Noelia Maria Ruiz de Morales Ayudarte Skrevet

Snill og grei normalt sett, men veldig overfladisk. Iskalde holdninger og manglende ønske om annet enn å tjene penger. Mangler respekt for pasienten og utfører ikke alltid jobben sin grundig nok. Tydelig stresset,

Helt fantastisk!

Lege: Nnamdi Ikechukwu Onwuneme Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!
Han lytter til deg når du snakker og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt. Flink med å håndtere både fysiske og psykiske utfordrniger. En lege som rett og slett gjør det lille ekstra for og ta godt vare på pasientene sine. Abefales virkelig!

En lege som bryr seg

Lege: Oleg Iorga Skrevet

Tar deg på alvor i situasjoner der andre leger ikke har tatt min problematikk seriøst.
Ordner opplegg som passer enkelte pasient og er lett å prate med og har alltid positiv innstilling.
Æ e knaillfornøyd med Oleg som min fastlege.