Vegard Hansen

Autorisasjon (2013)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Vegard Hansen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Vegard Hansen

Fantastisk fastlege

Da Vegard tok over etter min forrige fastlege, hadde han STORE sko å fylle. Å han passer skoene perfekt. Føler at både jeg og barna mine blir særdeles godt fulgt opp. Han har satt seg godt inn i sykdomshistorien min, så da jeg en gang måtte innom legevakta, så trengte jeg ikke fortelle så mye, han hadde full kontroll og gav meg god hjelp og oppfølging.

Ble ikke forstått

Tar ihvertfall ikke transmenns helse på alvor. Jeg har store problemer psykisk knyttet til å være født slik og det har ført til en oppvekst med mobbing og overgrep og har store traumer knyttet til hverdagen. Ingen hjelp å få hverken hos han eller den psykologen det ble henvist til. Hun bare avsluttet uten at man vet hvordan man skal få hjelp hos evt andre instanser. Jeg ble ikke trodd. De tror ikke jeg har traumer tydeligvis.

Tar pasienten på alvor

Har hatt Vegard til fastlege i mange år. Mye kontakt siden 2017. Fantastisk god oppfølging. Har tatt meg på alvor, kontaktet både NHLS og Rikshospitalet ved behov. Et stort savn at han forlot Fauske. Skal prøve å få han som fastlege, selv om jeg bor i Fauske kommune.

Nølende og lite imøtekommende

Da min gamle fastlege dessverre sluttet i jobben sin tok Vegard over hans plass. Med store sko å fylle har man forsøkt å holde forventningene nede. Likevel har jeg vel aldri følt meg så lite hørt av en lege før. Med så store behov for hjelp og det å da bli så lite hørt og forstått gjør meg trist. Kommer til å bytte lege.

Kan sitt

Vegard virker trygg i sitt arbeid og er behagelig å snakke med. Drar gjerne tilbake til han om jeg trenger legehjelp