Fredrik Steinsvik

Autorisasjon (2013)

Fredrik Steinsvik er en av 12 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Fredrik Steinsvik

Flink med barn.

Hele familiens fastlege. Veldig flink med små barn, får tilliten deres og får lyttet og sjekket uten gråt. Har alltid blitt tatt på alvor. Og han har en litt uformell tone som passer meg fint. Han har permisjon nå, men ser fram til han er tilbake.

Fornøyd

Min opplevelse av Fredrik var god, til tross for at jeg ikke hadde særlig behov for legetimer. De få gangene tok han meg seriøst, lyttet og var imøtekommende.

Styr unna!

Arrogant og fjern, virker egentlig bare som om han mener jeg kaster bort tiden hans. Går fort å få time hos han (ettersom ingen vil behandles av han, kanskje?), men det gjør ikke opp for det faktum at det virker som om han ikke tror på meg når jeg forteller om problemene mine.

Fornøyd

Han lytter og forstår hva jeg sier. er nesten som om han kjenner plagene mine slike som han beskriver de :)
Gikk ut med et smil!

Meget dårlig på relasjonell kontakt

Legen opptrer arrogant, lite lyttende og svært lite tillitsskapende. Det er lett å få time, men timen er alltid basert på hastverk, og legen oppfattes å ikke ta seg tid til pasienten.

Anbefaler å ikke til å bytte til denne fastlegen, særskilt hvis du har noen kroniske sykdommer eller noen kompleks helsetilstand.