Fredrik Steinsvik

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen
Fredrik Steinsvik er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Fredrik Steinsvik

Styr unna!

Arrogant og fjern, virker egentlig bare som om han mener jeg kaster bort tiden hans. Går fort å få time hos han (ettersom ingen vil behandles av han, kanskje?), men det gjør ikke opp for det faktum at det virker som om han ikke tror på meg når jeg forteller om problemene mine.

Fornøyd

Han lytter og forstår hva jeg sier. er nesten som om han kjenner plagene mine slike som han beskriver de :)
Gikk ut med et smil!

Meget dårlig på relasjonell kontakt

Legen opptrer arrogant, lite lyttende og svært lite tillitsskapende. Det er lett å få time, men timen er alltid basert på hastverk, og legen oppfattes å ikke ta seg tid til pasienten.

Anbefaler å ikke til å bytte til denne fastlegen, særskilt hvis du har noen kroniske sykdommer eller noen kompleks helsetilstand.

Dårlig førsteinntrykk

Meget arrogant, uprofesjonell og lite ydmyk.
Han snakket dårlig om andre leger jeg har hatt.
Jeg har en en sykdom og fikk diagnosen i 2005 som han ikke har trua på og for meg var det vanskelig og gå til en lege som ikke trudde jeg var syk.

Ikke fornøyd

Føler ikke at jeg ble tatt seriøst. virket som han trodde at å være syk med sykemelding var en ferie for meg. Tok ikke symptomene mine på allvor i det heletatt, og var arrogant og spydig. Bytter lege i håp om å bli frisk fortere.