Fredrik Steinsvik

Fredrik Steinsvik er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Fredrik Steinsvik

Stresset

Alt for stresset.
Får klemt inn en time hvis det haster, men tar seg ikke tid til å lytte skikkelig. Glemmer å skrive ut resepter.

Arrogant og overlegen

Sukk. Gruer meg til hver time jeg skal til Fredrik Steinsvik. Rask å hente inn til time, men like rask å sende deg ut igjen. Opptil flere ganger jeg har spurt om råd og hjelp, og etterpå komt ut og følt meg dum og kastet bort pengene på en time uten å få den hjelpen jeg trenger. Han er lege og har mye kunnskap, men er veldig bastant og viser litt for lite medfølelse. Ved en anledning når jeg skulle spørre om en annen ting, så ble jeg avbrutt med at hvis det var noe annet så måtte jeg sette opp en ny time til det fordi det kom til å ødelegge hans dag og tid, greit nok. Men veldig kvass i tonen ofte. Han har fått en voksen kvinne som meg til å gråte. Glad jeg ikke er lege, men ikke glad for at han er fastlegen min.

Sta og frekk

Jeg hadde Fredrik som fastlege tidligere, og jeg er ikke fornøyd. Han henter innen 5-10 minutter som for så vidt er greit men er ekstremt stresset med å få meg ut så fort som mulig. Med fysiske plager er han ok, men psykiske plager er han frekk, ufølsom og arrogant. Sier det er min feil og at han ikke har noe med psykisk helse å gjøre selv om han var min fast lege. Det nytter ikke hva du sier han har allerede bestemt seg. Alt i alt fikk meg til å føle at jeg kastet bort tiden. Gruet meg alltid til timene. Lytter ikke til meg.

Dyktig og grundig

Dette er en av de beste fastleger jeg har hatt. Føler han virkelig kan faget sitt. Og han forklarer nøye alle de rare spørsmålene jeg har. Slikt at jeg også forstår det. Og han er alltid litt opplest på meg og min situasjon når jeg kommer til ny time. Synes han er super hyggelig og har alltid tid til å hjelpe. Selv om det tar lengre tid enn planlagt.

Profesjonell, lyttende og forklarende.

Opplever han som kort og konsis, så det er lurt å komme til timen med en til to konkrete etterspørseler. Passer ypperlig for meg som vil ordne ting raskt. Han har satt i gang raske behandlinger, henvisninger og sykemeldinger, og er også utmerket til å forklare ting når man spør. Det som også er greit er at det ikke tar lang tid før man får time. A+