Fredrik Steinsvik

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen
Fredrik Steinsvik er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Fredrik Steinsvik

Behagelig og hyggelig

Veldig fornøyd med han som lege. Opplever å bli tatt seriøst, han er enkel og prate med, har en lett og behagelig tone og holdning med deg som pasient i fokus.

Arrogant og ufin!

Hadde hørt mye bra om han, og byttet derfor til han når jeg var i en krise. "Heldigvis" var han ute i spesialisering da, og hadde vikar, som hjalp meg veldig.
Opplever Fredrik som arrogant og ufin. Har det travelt når man er der, og det er vanskelig å få tatt opp alle problemstillinger når man er der. Mulig han er faglig flink, men så langt har jeg ikke hatt noen erfaring som kan støtte dette.
Man betaler faktisk for en tjeneste når man går til legen, og da forventer i alle fall jeg å bli hørt og sett!

Arrogant

Tar ikke seriøst det som jeg som pasient forteller.Ikke hyggelig som person heller.Glad jeg byttet!Virker lite interessert i det jeg forteller,arrogant.

Flink med barn.

Hele familiens fastlege. Veldig flink med små barn, får tilliten deres og får lyttet og sjekket uten gråt. Har alltid blitt tatt på alvor. Og han har en litt uformell tone som passer meg fint. Han har permisjon nå, men ser fram til han er tilbake.

Fornøyd

Min opplevelse av Fredrik var god, til tross for at jeg ikke hadde særlig behov for legetimer. De få gangene tok han meg seriøst, lyttet og var imøtekommende.